دو کاندید مهم برای عضویت در خانواده رومن رینز / حضور یک جانسون در خانواده قهرمان WWE؟

دختر دواین جانسون توجهات زیادی را در WWE به خود جلب کرده و یکی از گزینه های پیوستن به خانواده رومن رینز می باشد.
کدخبر (175934) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:55
0 767
دو کاندید مهم برای عضویت در خانواده رومن رینز / حضور یک جانسون در خانواده قهرمان WWE؟
دختر دواین جانسون توجهات زیادی را در WWE به خود جلب کرده و یکی از گزینه های پیوستن به خانواده رومن رینز می باشد.

به گزارش سرخ نیوز، طرفداران کشتی کج تا کنون خانواده های معروفی را در این صنعت مشاهده کرده اند و در بین این خانواده ها، خانواده آنوایی یکی از پرطرفدارترین خانواده های WWE به شمار می‌آید. خانواده آنوایی خود در واقع دو خانواده است که ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند. جالب است بدانید که رومن رینز و دواین جانسون هر دو از خانواده آنوایی هستند. گذشته ساموآیی و ارتباطات نزدیک دو خانواده آنوایی، ارتباطات آن ها را بسیار به یکدیگر نزدیک کرده است. از آنجایی که یکی از اعضای خانواده رومن رینز از WWE جدا شده، دو عضو دیگر می‌توانند به این خانواده بپیوندند و در کنار کشتی گیران این خانواده رقابت کنند. نکته جالب توجه اینجاست که هر دو عضو احتمالی و جدید این خانواده، با دواین جانسون بسیار ارتباط نزدیکی دارند. دو کاندید مهم برای عضویت در خانواده رومن رینز / حضور یک جانسون در خانواده قهرمان WWE؟

اعضای خانواده دواین جانسون و ملحق شدن به خانواده رومن رینز

نائومی آکا ترینیتی فاتو اولین بار در سال 2012 در WWE حضور پیدا کرد. این کشتی گیر تا مدت ها برای WWE کشتی گرفت تا در نهایت سال گذشته، به همراه ساشا بنکس از این سازمان خارج شد. با این حال نائومی هم اکنون برای سازمان Impact Wrestling با نام ترینیتی کشتی می‌گیرد. با توجه به اینکه او WWE را ترک کرده تا برای سازمان رقیب WWE کشتی بگیرد، هواداران منتظر ستاره زن جدیدی هستند تا به این خانواده بپیوندد. وقتی گزینه های مختلف را بررسی می‌کنیم، به دو کاندید مهم خواهیم رسید که می‌توانند جایگزین نائومی شوند: نیا جکس و آوا رین. به طور کلی، جکس دارای تجربه بیشتری در کشتی گیری و WWE است. جکس در گذشته نیز با این سازمان کار کرده و در سال 2023 در رویال رامبل کشتی گرفت و همچنین با راک ارتباط نزدیکی دارد چراکه راک، پسر عموی او به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که او قصد دارد تا مدتی دیگر در WWE به فعالیت خود ادامه دهد. اما نباید فراموش کنیم که دختر دواین جانسون نیز توجه زیادی را در WWE به خود جلب کرده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. دو کاندید مهم برای عضویت در خانواده رومن رینز / حضور یک جانسون در خانواده قهرمان WWE؟ با وجود اینکه راک اسطوره WWE پدر رین محسوب می‌شود، از NXT نگذشت و همچنان در NXT رقابت می‌کند. با توجه به اینکه فرصت های بیشتری پیش روی رین است، می‌تواند عضو جدید خانواده رومن رینز باشد.

رومن رینز و دواین جانسون ؛ این خانواده هرگز به پایان نخواهد رسید

تنها زمان مشخص می‌کند که چه کسی به خط خونی رومن رینز خواهد پیوست اما حقیقتی در خانواده آنوایی وجود دارد که طرفداران نیز گاهی اوقات این حقیقت را به مسخره می‌گیرند. این حقیقت آن است که خانواده آنوایی دارای «کارخانه اوسو» می‌باشد! این بدان معناست که روز به روز اعضای بیشتری از خانواده آنوایی وارد دنیای کشتی گیری می‌شوند و طرفداران باور دارند که اعضای جدید این خانواده نیز تنها به دنبال همین کار خواهند رفت. دو کاندید مهم برای عضویت در خانواده رومن رینز / حضور یک جانسون در خانواده قهرمان WWE؟ بدین ترتیب همواره کاندیدهای زیادی هستند که می‌توانند به جمع رومن رینز و کشتی گیران نزدیک او بپیوندند و اگر هر کدام از آن ها قصد دارد تا جای خالی اعضای قبلی را پر کند، باید در حد توان خود سخت تلاش کند تا نظر رومن رینز را جلب کند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...