عضو جدید یک کلکسیون جذاب / مایکل جردن و یک ماشین فوق العاده پر سرعت دیگر!

کدخبر (184846) | 03 خرداد 1402 | ساعت 23:37
0 189
عضو جدید یک کلکسیون جذاب / مایکل جردن و یک ماشین فوق العاده پر سرعت دیگر!
مایکل جردن علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های متعدد، علاقه خاصی به ماشین‌های گرانقیمت دارد.

به گزارش سرخ نیوز، علاقه مایکل جردن به ماشین‌های فوق العاده پرسرعت بر هیچ کس پوشیده نیست اما با توجه به اینکه او دیگر سال ها پیش از بسکتبال کناره گیری، اخبار زیادی در رابطه با دارایی های او منتشر نشده است.

با این حال به لطف شرکت آمریکایی Hennessey، هم اکنون اطلاعات جدیدی از ماشین جدید مایکل جردن منتشر شده است.

با توجه به تصویری که شرکت Hennessey اخیرا در اینستاگرام خود منتشر کرده، ماشین جدید مایکل جردن، Hennessey Venom F5 ورژن roadster است.

این ماشین یکی از سریع ترین (و گران ترین) ماشین‌های روی این کره خاکی است. 

یکی از سریعترین ماشین های دنیا در اختیار مایکل جردن!

ماشین جدید جردن شامل موتور 6.6 لیتری twin-turbo V8 می‌باشد و 1842 اسب بخار قدرت دارد. قدرت این ماشین فوق العاده بالاست و می‌تواند در کمترین زمان به سرعت های بسیار بالایی برسد و شماره 23 سابق شیکاگو بولز این ماشین را به مجموعه ماشین های خود اضافه کرده است. همانطور که در اطلاعات فنی آن ذکر شده، این ماشین می‌تواند به سرعت 484 کیلومتر در ساعت برسد. جردن در گذشته تجربه زیادی از خرید ماشین های فوق العاده پر سرعت دارد؛ او در گذشته صاحب یک بوگاتی ویرون بود که سرعت آن به 400 کیلومتر در ساعت می‌رسید.

 خوب است بدانید که رکورد کنونی بیشترین سرعت یک خودرو متعلق به بوگاتی شیرون با 490.484 کیلومتر در ساعت است. این سرعت فاصله چندانی با ماشین Venom F5 که متعلق به مایکل جردن است، ندارد.

یکی از 30 ماشین Venom F5 در دنیا!

تنها 30 عدد ماشین مانند ماشین جدید قهرمان 6 دوره NBA روی کل کره زمین وجود دارد. قیمت این ماشین همانند سرعت آن فوق العاده زیاد است اما مایکل جردن قطعا توانایی خرید چنین ماشینی را دارد. ماشین Hennessey Venom F5 Roadster، سه میلیون دلار قیمت دارد؛ قیمتی حتی بیشتر از تعداد زیادی از ورژن های مختلف بوگاتی شیرون. جردن از زمان اولین حضورش در NBA علاقه زیادی به ماشین های مختلف داشت و این علاقه را همچنان حفظ کرده و به نظر می‌رسد که سلیقه بسیار خوبی دارد. از دیگر ماشین های مجموعه او می‌توان به پورشه911 توربو S 993، فراری 512 TR و انواع و اقسام ورژن های شورلوت کوروت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...