برخورد متفاوت مایک تایسون با آسمانخراش های ‌بسکتبال؛ از دعوا با مایکل جردن تا خونسردی مقابل لبرون جیمز!

مایک تایسون در طول سالیان اخیر دیدارهای زیادی با ستارگان ورزش های مختلف از جمله ستارگان NBA همچون لبرون جیمز و مایکل جردن داشته است.
کدخبر (178689) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:29
0 251
برخورد متفاوت مایک تایسون با آسمانخراش های ‌بسکتبال؛ از دعوا با مایکل جردن تا خونسردی مقابل لبرون جیمز!
مایک تایسون در طول سالیان اخیر دیدارهای زیادی با ستارگان ورزش های مختلف از جمله ستارگان NBA همچون لبرون جیمز و مایکل جردن داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، زمانی مایک تایسون مخوف‌ترین مرد روی کره زمین بود. در دهه 80 میلادی هوک‌های دست چپ تایسون مرگبارترین سلاح در بوکس به حساب می‌آمد. هیچ وقت سراغ نداشتیم که تایسون رفتار خونسردانه‌ای از خود نشان دهد و همیشه به خاطر رفتار خشن و بروز خشم خود، شناخته شده بود. او حتی یکبار این خشم را دربرابر مایکل جردن افسانه‌ای هم نشان داد اگچه به شکل معجزه‌آسایی او دربرابر لبرون جیمز با وجود اینکه از وی دلخور بود، کاملا خونسرد باقی ماند. برخورد متفاوت مایک تایسون با آسمانخراش های ‌بسکتبال؛ از دعوا با مایکل جردن تا خونسردی مقابل لبرون جیمز!

ملاقات مایک تایسون و لبرون جیمز

این اتفاق زمانی رخ داد که مایک تایسون به عنوان مهمان در برنامه رادیویی »The Whoolywood Shuffle» حضور پیدا کرده بود و در مورد رقابت مورد انتظار کانر مک گرگور و فلوید می ودر صحبت می‌کرد. این برنامه همزمان با این رقابت بود و تایسون به عنوان کارشناس در آن حضور داشت. لبرون جیمز هم در میان تماشاگران رقابت نشسته بود و هر از چند گاهی جلوی دید قهرمان افسانه‌ای بوکس را می‌گرفت. رقابت بوکس بین فلوید می ‌ودر و کانر مک ‌گرگور در ورزشگاه تی‌موبایل آرنا لاس وگاس در 26 آگوست 2017 برگزار شد. این مسابقه با نام «بزرگ‌ترین مبارزه تاریخ ورزش‌های رزمی» با حضور چندین چهره مشهور، سرشناس و مهم از جمله بازیکنان NBA، ستاره‌های سینما و هنرمندان هیپ هاپ برگزار شد. برخورد متفاوت مایک تایسون با آسمانخراش های ‌بسکتبال؛ از دعوا با مایکل جردن تا خونسردی مقابل لبرون جیمز! یکی از شرکت‌کنندگان مایک تایسون بود که دقیقاً پشت لبرون جیمز، فوق ستاره NBA قرار داشت. این اتفاق باعث شده بود او نتواند مبارزه را به راحتی تماشا کند و مجبور شد آن را روی صفحه تماشا کند. اسطوره بوکس در حین صحبت با دی جی وو کید در برنامه رادیویی خود، تجربه تماشای این مسابقه را روایت کرد.
لبرون بیش از دو متر قد دارد، بنابراین وقتی او بلند می‌شد، من دیگر چیزی نمی‌دیدم و مجبور بودم از تلویزیونی‌های سقفی مبارزه را نگاه کنم. پیش خودم می‌گفتم پسر این مرد چقدر قدش بلند است.

کتک کاری مایک تایسون و مایکل جردن ؛ روزی که مایک آهنین خون جلوی چشمانش را گرفت

قهرمان اسبق دسته سنگین وزن بوکس جهان در ادامه به تمجید از این مسابقه پرداخت و این را به ارزش فلوید می ودر نسبت داد. با این حال، طرفداران لبرون از اینکه تایسون با او مقابله نکرد و مشغول لذت بردن از مبارزه بود، سپاسگزار بودند. صادقانه باید گفت که هیچ کس در دنیا دوست ندارد با مایک تایسون روبرو شود و دود آتش خشم مایک آهنین به چشمش برود. برخورد متفاوت مایک تایسون با آسمانخراش های ‌بسکتبال؛ از دعوا با مایکل جردن تا خونسردی مقابل لبرون جیمز! این در حالی است که در سال 1988 مایکل جردن و مایک تایسون در شام تولد ریچارد دنت ستاره تیم شیکاگو بیرز شرکت کردند. در آن زمان، جردن با همسر و هنرپیشه سابق تایسون، رابین گیونز قرار ملاقات داشت. در همین حین مایک تایسون که بیش از اندازه مشروبات الکلی مصرف کرده و مست بود، به سمت جردن حمله کرد و اوضاع از کنترل خارج شد. مهمانان سعی می‌کردند مایک تایسون را به وسط مهمانی بکشانند و حواس او را پرت کنند. او از رفتار مایکل جردن شاکی بود و با وی بدرفتاری می‌کرد. با این حال جردن تمایلی نداشت که وارد این تنش شود و با تایسون مواجهه داشته باشد. مایکل جردن در طول مهمانی با بدترین حالت مایک تایسون مواجه شد و شما نمی‌توانید جردن را به خاطر ترک محل برگزاری سرزنش کنید. مخصوصاً زمانی که فرد مقابله کننده خطرناک ترین مرد روی کره زمین است و از ناک اوت کردن حریفان در رینگ امرار معاش می‌کند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...