علاقه مایک تایسون به زندگی گانگستری؛ باید بدانی که تا هنگام مرگ در امنیت هستی!

 مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس اخیرا همراه با جی بالوین، خواننده کلمبیایی در پادکست HotBoxin شرکت کرد.
کدخبر (190529) | 20 خرداد 1402 | ساعت 08:13
0 327
علاقه مایک تایسون به زندگی گانگستری؛ باید بدانی که تا هنگام مرگ در امنیت هستی!
 مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس اخیرا همراه با جی بالوین، خواننده کلمبیایی در پادکست HotBoxin شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کمتر کسی است که مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس را نشناسد. او اخیرا در پادکست HotBoxin  با جی بالوین، خواننده کلمبیایی سبک رگیتون هم صحبت شد. در جریان این پادکست، تایسون در مورد سبک زندگی گانگستری‌اش، در بیست سال اخیر صحبت کرد؛ از زمانی که درآمدی بیش از 400 میلیون دلاری در دنیای بوکس داشت تا وقتی که ورشکست شد. مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس

بررسی شباهت‌های زندگی مایک تایسون با سلطان مواد مخدر

در اپیزود اخیر پادکست HotBoxin، تایسون شباهت‌های سبک زندگی‌اش با پابلو اسکوبار، سلطان معروف مواد مخدر دنیا را مورد بررسی قرار داد. جی بالوین از تایسون این سوال را پرسید که با توجه به ثروت، نفوذ و بدنامی‌هایی که تجربه کرده، آیا او نیز مایل است تا سبک زندگی مشابهی با پابلو اسکوبار داشته باشد. و پاسخ تایسون به این سوال این بود:
من از گانگستر بودن خوشم می آید. آن‌ها به من یاد دادند تا چطور زندگی کنم. من در مورد فروش مواد مخدر صحبت نمی کنم؛ بلکه در مورد سبک زندگی شان می گویم. می دانید.. تو باید سبک زندگی ای داشته باشی که بدانی تا زمان مرگ در امنیت هستی.

اشتباهات عجیب مایک تایسون که منجر به ورشکستگی او شد

تایسون در ادامه سبک زندگی‌اش در طول سال‌های اخیر را با سبک زندگی پابلو اسکوبار، سلطان مواد مخدر دنیا مقایسه کرد و از پول، شهرت و قدرت بیش از حد، به عنوان نکات مشترک در زندگی خودش و اسکوبار نام برد. این درحالی است که زندگی تایسون در دهه‌های اخیر، مملو از تجملات، مهمانی‌ها، زنان و بریز و بپاش‌های فراوان بود ولی حالا او می‌داند که در آن سال‌ها حرکات اشتباه زیادی را انجام داده و تصمیمات غلطی گرفته که در نهایت منجر به ورشکستگی اش در سال 2003 شده. پابلو اسکوبار، سلطان مواد مخدر دنیا او به علاوه یادآوری کرد که بیشتر گانگسترهایی که در نهایت سر از زندان در نیاوردند، تبدیل به سیاستمداران، کارآفرینان یا چهره های بشر دوست دنیا شده اند. تایسون در این باره گفت:
مثلا شما در نیویورک یک تقلب مالیاتی عظیم انجام می دهید و وقتی به فلوریدا می روید، تبدیل به یک چهره انسان دوست می شوید.
در جریان این گفت‌وگو نگاهی اجمالی به سال‌های پرتلاطم زندگی تایسون انداخته شد؛ همان روزهایی که او در اوج شهرت در دنیای بوکس بود و ثروتی هنگفت داشت. با گذشت آن روزها، تایسون حالا توانایی تفکر در فراز و نشیب‌های زندگی اش را با خرد فلسفی که به لطف تجربه در اختیار دارد، به دست آورده است. «بدترین مرد زمین» حالا در زندگی به تعادل رسیده ولی نمی تواند سال‌های پرفراز و نشیب و زندگی مجللی که تجربه کرده بود را فراموش کند. احتمالا او در گام‌های بعدی زندگی محتاط تر حرکت خواهد کرد و با چشمانی باز به جلو خواهد رفت. مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس آخرین خبرها از ورزش بوکس:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...