پیشنهاد وسوسه انگیز دانا وایت به تایسون فیوری؛ مبارزه با جان جونز در رینگ هشت ضلعی

تایسون فیوری با یک چالش وسوسه‌ انگیزی از سوی رئیس UFC مواجه شده که آن هم مبارزه با جان جونز در رینگ هشت ضلعی است.
کدخبر (191263) | 18 خرداد 1402 | ساعت 08:47
0 232
پیشنهاد وسوسه انگیز دانا وایت به تایسون فیوری؛ مبارزه با جان جونز در رینگ هشت ضلعی
تایسون فیوری با یک چالش وسوسه‌ انگیزی از سوی رئیس UFC مواجه شده که آن هم مبارزه با جان جونز در رینگ هشت ضلعی است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تایسون فیوری با یک چالش وسوسه‌انگیز از سوی دانا وایت، رئیس UFC مواجه شده که از او می‌خواهد در رینگ هشت ضلعی با جان جونز مبارزه کند. تایسون فیوری قهرمان دسته سنگین وزن بوکس جهان و صاحب کمربند WBC محسوب می‌شود اما آیا او می‌تواند در ام ام ای هم موفقیت‌هایش در بوکس را تکرار کند؟

درگیری لفظی شدید تایسون فیوری با الکساندر اوسیک

جیپسی کینگ هنوز در هیچ مبارزه بوکسی شکست نخورده و در مسیر قهرمانی خود توانسته مبارزانی مانند ولادمیر کلیچکو، دیونتای وایلدر و دیلیان وایت را شکست دهد. او در مدت اخیر هم نامش بارها شنیده شده چرا که گفته می‌شود تصمیم دارد با فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC مبارزه داشته باشد. تایسون فیوری در حالی در معرض این پیشنهادات قرار گرفته که طی چند ماه گذشته رویارویی او با الکساندر اوسیک و تلاش برای بدست آوردن قهرمان بلامنازع بوکس سنگین وزن جهان به محل مناقشه تبدیل شده است چرا که بوکسور بریتانیایی درخواست درآمد بیشتری از این مبارزه را داشت که اگرچه مورد قبول اوسیک قرار گرفت اما با توجه به رد پیشنهاد مبارزه دوم از سوی فیوری، سرنوشت این مبارزه به آینده‌ای نامعلوم گره خورده است. حالا تایسون فیوری برای آنکه بتواند در تیتر خبرهای باقی بماند، باید مبارزه‌ای برای خودش دست و پا کند که در این بین او مبارزان UFC را نیز نادیده نمی‌گیرد. جو روگان، مفسر UFC اخیرا در پادکست خود عنوان کرده است که اگر تایسون فیوری با جان جونز مواجه شود، قطعا دست جونز به عنوان پیروز بالا خواهد رفت. اکنون هواداران بوکس و ام ام ای در انتظار این رویارویی فانتزی هستند و این اتفاق تنها در صورتی رخ می‌دهد که تایسون فیوری ورود به رینگ هشت ضلعی را بپذیرد.

جانا جونز خطاب به تایسون فیوری: من به تو کمک خواهم کرد!

در هفته‌های اخیر فیوری با جان جونز درگیری لفظی شدیدی داشته چرا که هر یک از آن‌ها مدعی پیروزی در این نبرد احتمالی بوده‌اند. جونز در توییتر آتش دشمنی آن‌ها را برانگیخت و نوشت:
هی تایسون، به نظر می‌رسد جو روی اعصابت رفته است. مطمئنم کسی حاضر نیست تو را در رینگ لمس کند اما نگذار این حرف‌ها تو را درباره اینکه مقابل من در رینگ چه بر سرت خواهد آمد، گیجت کند. اگر روزی درباره سوال‌هایی که در ذهنت داری، دنبال پاسخ بودی حتما با دانا تماس بگیرد. من هم به تو کمک خواهم کرد.
جانا جونز سپس تایسون فیوری در ویدیویی اینستاگرامی پاسخ جونز را داد و عنوان کرد که در رینگ جواب جونز را خواهد داد.
اگر می خواهی وارد رینگ بوکس شوی و با من مبارزه کنی، مهمان من باش و به من خبر بده. تو مبارز بزرگی هستی جان اما مطمئنا بوکسوری نیستی.
دانا وایت تاکنون تلاش زیادی کرده که این رقابت شکل بگیرد و مایل است این مبارزه در رینگ هشت ضلعی باشد. او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:
اگر دوست دارید در UFC مبارزه کنید، این شانس وجود دارد. می‌دانم تایسون برای مدت کوتاهی در ام ام ای فعالیت داشته است. بیایید این کار را انجام دهیم. من حاضرم این کار را انجام دهم. تایسون می تواند خودش با من تماس بگیرد. او شماره من را دارد، ما رابطه خوبی داریم یا افراد تایسون می توانند با من تماس بگیرند و ما این کار را انجام خواهیم داد.
دانا وایت، رئیس UFCفیوری هرگز در رینگ هشت ضلعی نجنگیده و بعید است که او قصد داشته باشد مسیر فعلی خود را تغییر دهد. جدیدترین خبرهای ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...