علامت سوال در لیست پرسپولیس ؛ علت اصرار به حفظ این بازیکن چیست؟

پرسپولیس در شرایطی همچنان فرشاد فرجی را در لیست خود حفظ کرده که این بازیکن در فصل پیش رو حتی حداقل شانس بازی را هم نخواهد داشت.
کدخبر (212764) | 04 مرداد 1402 | ساعت 21:16
0 145
علامت سوال در لیست پرسپولیس ؛ علت اصرار به حفظ این بازیکن چیست؟
پرسپولیس در شرایطی همچنان فرشاد فرجی را در لیست خود حفظ کرده که این بازیکن در فصل پیش رو حتی حداقل شانس بازی را هم نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فرشاد فرجی یکی از بازیکنانی بود که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی وی از بعد از جذب محمدحسین کنعانی‌ زادگان توسط سرخ ها شنیده می‌شد با این حال وی همچنان در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و به نظر می‌رسد در صورت عدم رخ دادن اتفاق خاصی، او همچنان در پرسپولیس حضور خواهد داشت. با این حال این سوال مطرح است که با حضور بازیکنانی چون مرتضی پور علی گنجی، گیورگی گولسیانی و محمد حسین کنعانی‌زادگان در پست دفاع میانی و در اختیار داشتن بازیکنی چون علی نعمتی که سابقه حضور در این پست را داشته، فرشاد فرجی در طول فصل پیش رو چه قدر شانس بازی در ترکیب پرسپولیس را خواهد داشت؟

تراکم شدید در لیست بزرگسال هم مانع جدایی فرجی نشد

او البته توانایی بازی در پست مدافع راست را هم دارد و به نظر می‌رسد بیشتر از پست مدافع میانی، روی توانایی بازی وی در پست مدافع راست حساب باز شده، جایی که سرخ‌ها دانیال اسماعیلی‌ فر و علیرضا بابایی را در اختیار دارند. این در حالی است که به دلیل تراکم در لیست بزرگسال سرخ‌ها، این باشگاه عملا قید جذب دروازه‌بان دوم، هافبک میانی و مدافع چپ بزرگسال را زده و در بهترین حالت در تلاش برای جذب یک مهاجم خارجی خواهد بود، مهاجمی که جایگزین وحدت هنانوف در لیست این تیم خواهد شد. اصرار به حفظ فرجی در شرایطی که پرسپولیس در سایر پست‌ها نیاز به جذب بازیکن جدید نکته‌ عجیبی است که کادر فنی سرخ‌ها باید پاسخگوی او باشد. در حالت عادی او در دفاع راست تنها با غیبت همزمان دو مدافع اصلی شانس بازی خواهد داشت و این در حالی است که در چنین شرایطی مدافعی چون علی نعمتی در اختیار کادر فنی خواهد بود و در مواقع اضطراری و خاص که سه مدافع به طور همزمان غایب باشند روی توانایی بازیکنان پست هافبک دفاعی نیز می‌توان در این عمق دفاع حساب باز کرد. اختصاص یک سهمیه بزرگسال برای بازیکنی که احتمالا تا پایان فصل تنها یکی دو بازی در ترکیب قرار خواهد گرفت یکی از تصمیمات عجیب کادر فنی پرسپولیس است و به نظر می‌رسد سرخ‌ها می‌توانستند به جای فرجی، یک بازیکن جوان‌تر با شرایط سنی زیر 23 سال در لیست خود داشته باشند و در پست دروازه‌بان که غیبت بیرو ریسک بزرگتری است، اقدام به جذب یک بازیکن باتجربه‌تر بکنند.   آخرین اخبار نقل و انتقالات

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...