علیرضا بیرانوند، از دیو تا فرشته + ویدیو

کدخبر (202632) 05 فروردین 1403 | ساعت 23:04
0 167
علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد تا ریسک بزرگی را انجام داده باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حدود دو ماه پیش، شادی علیرضا بیرانوند پس از دربی شماره ۱۰۰ که با پیروزی پرسپولیس همراه بود، به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت تا گلر شماره یک تیم ملی، تبدیل به چهره‌ای منفور بین آبی‌ها شود. نفرت استقلالی‌ها از علیرضا بیرانوند تا جایی پیش رفت که حاشیه اصلی دربی شماره ۱۰۱ در فینال جام حذفی، فحاشی‌ها و سنگ‌پراکنی‌های تماشاگران آبی به سمت گلر پرسپولیس بود.

فاصله نفرت و محبوبیت علیرضا بیرانوند، کمتر از ۲ ماه!

حالا علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است و شنیده‌ها حاکی از مذاکره او با استقلالی‌هاست؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن، احتمالا بزرگ‌ترین انتقال بین سرخابی‌های پایتخت باشد. هواداران استقلال که طی ماه‌های اخیر بدترین الفاظ را نسبت به گلر سابق پرسپولیس به کار می‌بردند، حالا با آب و تاب در صفحات هوادارای، از احتمال حضور علیرضا بیرانوند در تیم محبوب‌شان سخن می‌گویند و جایگزینی او با حسین حسینی را چیزی شبیه به یک رویا می‌بینند. [irp posts="202551" ] در این ساعات که شایعات از پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی استقلال به بیرانوند حکایت می‌کند، پرسپولیسی سابق، چهره‌ای محبوب بین آبی‌هاست. حتی اگر این انتقال صورت نگیرد، شوک وارد شده به پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید از سوی علیرضا بیرانوند، باب میل آبی‌ها بوده است.

 این که فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس قانونی است یا نه، موضوعی خارج از بحث فعلی است اما ریسک دروازه‌بان لرستانی پرسپولیس، ممکن است عاقبت خوبی نداشته باشد. علیرضا بیرانوند همین حالا هم به رابطه بسیار خوب خود با هواداران پرسپولیس خدشه وارد کرده است. بیرانوند حتی در صورت نرفتن به استقلال، شاید دیگر نتواند پیراهن پرسپولیس را بر تن کند چرا که حتی شایعه مذاکره با رقیب سنتی و دامن زدن به حواشی ریز و درشت این روزهای پرسپولیس، موضوعی نیست که به سادگی از سوی طرفداران فراموش شود. بماند که حجت کریمی، مذاکره با بیرانوند را تایید کرده است. بازی دو سر باخت علیرضا بیرانوند، ممکن است به محرومیت او به علت فسخ غیرموجه و از دست دادن جام ملت‌های آسیا نیز ختم شود. بیرانوند شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا همراه پرسپولیس را داشت و می‌توانست با درخشش در این مسابقات و البته جام ملت‌ها، خود را دوباره در قامت یکی از شانس‌های کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا مطرح کند، اما گویا دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، اولویت‌های دیگری دارد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...