عمارت کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز برای اجاره ؛ CR7 پول بیشتری می‌خواهد !

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز تصمیم دارند تا خانه خود در مادرید را اجاره دهند.
کدخبر (167603) | 28 فروردین 1402 | ساعت 09:35
0 722
عمارت کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز برای اجاره ؛ CR7 پول بیشتری می‌خواهد !
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز تصمیم دارند تا خانه خود در مادرید را اجاره دهند.

به گزارش سرخ نیوز، عمارت گرانقیمت کریستیانو رونالدو در شهر مادرید، حالا برای اجاره در دسترس خواهد بود. این خانه که در محله عیان‌نشین لا فینکا قرار دارد، طبق گزارش‌ها با مبلغی بیش از شش میلیون دلار توسط ستاره پرتغالی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۰ خریداری شده است. 

کریستیانو رونالدو املاک بسیاری در جهان دارد و قرارداد ۲۰۰ میلیون دلاری با النصر، ثروت او را به طرز چشمگیری افزایش داده است؛ با این حال، او و جورجینا رودریگز تصمیم گرفته‌اند تا ویلای ۸۰۰ متر مربعی خود در مادرید را به مبلغ ماهیانه ۱۰ هزار دلار، برای اجاره در دسترس قرار دهند. مبلغ درنظر گرفته شده برای این خانه، طبعا توسط هر کسی قابل پرداخت نخواهد بود و خواهان آن باید حساب بانکی پر و پیمانی داشته باشد.

عمارت کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز برای اجاره ؛ CR7 پول بیشتری می‌خواهد!

این خانه که ۷ اتاق خواب و ۸ سرویس بهداشتی دارد، از امکانات دیگری نظیر سیستم امنیتی پیشرفته، استخر سرپوشیده و رو باز، باشگاه بدنسازی پیشرفته و زمین فوتبال نیز برخوردار است. در اولین فصل از مستند جنجالی «من جورجینا هستم» که از نتفلیکس پخش شد، این امکان فراهم شد تا هواداران بتوانند داخل این عمارت لاکچری را نیز ببینند. جورجینا رودریگز فاش کرد که در اولین حضورش در این خانه، در آن گم شده بود و مدتی طول کشید تا بتواند با آن سازگار شود.

شریک زندگی رونالدو در این خصوص گفت:

در ماه‌های اول حضور در خانه کریستیانو، مدام در آن گم می‌شدم. می‌خواستم به آشپزخانه بروم و آب بخورم اما نمی‌دانستم به کدام طرف بروم و پس از آن، راه برگشت به اتاق نشیمن را نمی‌دانستم. فکر می‌کنم حدودا شش ماه طول کشید تا توانستم یاد بگیرم که در اینجا، جای هر چیزی کجاست.

دارایی و املاک کریستیانو رونالدو در جهان

همانطور که پیش از این گفته شد، کریستیانو رونالدو املاک بسیاری در سراسر جهان دارد. البته CR7 پس از حضور عربستان، ۱۷ سوییت از هتل مجللی را برای اقامت خانواده‌اش در اختیار گرفته و هنوز برای خرید ملک در این کشور، اقدامی نداشته است. علاوه بر ویلای گرانقیمت مادرید، کریستیانو رونالدو آپارتمانی در نیویورک نیز دارد. این آپارتمان سه خوابه در برج ترامپ و شهر منهتن که یکی از گرانقیمت‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود، قرار گرفته است.

عمارت کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز برای اجاره ؛ CR7 پول بیشتری می‌خواهد!

کریستیانو رونالدو پس از حضور در یوونتوس، ملکی گرانقیمت در شهر تورین نیز خرید تا خانواده‌اش در آسایش باشند. همچنین فوق ستاره پرتغالی از سال‌های ابتدایی حضورش در منچستریونایتد، خانه‌ای در منطقه گرانقیمت چشایر برای خود خرید. او همچنین یک ویلای ۱.۴ میلیون پوندی در شهر ماربلای اسپانیا دارد.

بخش مهمی از مجموعه دارایی‌های کریستیانو رونالدو، به املاک او در کشور پرتغال مربوط می‌شود. رونالدو یک ویلا در حومه شهر لیسبون، یک آپارتمان ۷ طبقه در جزیره زادگاهش یعنی مادیرا و سه ملک دیگر در این کشور برای خود خریده و طبق شنیده‌ها، برنامه دارد که پس از بازنشستگی به زادگاهش بازگردد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...