عکسی کمیاب از مایک تایسون 13 ساله که هواداران را انگشت به دهان گذاشت

عکسی جالب از مایک تایسون در 13 سالگی ، توجه کاربران اینترنتی را به خود جلب کرده است.
کدخبر (144301) | 30 بهمن 1401 | ساعت 15:15
0 1743
عکسی کمیاب از مایک تایسون 13 ساله که هواداران را انگشت به دهان گذاشت
عکسی جالب از مایک تایسون در 13 سالگی ، توجه کاربران اینترنتی را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون یکی از معروف ترین نماد های حرفه بوکس است. یکی از خشن ترین بوکسور های دنیا که قدرت او در ناک اوت کردن حریف باورکردنی نیست. اخیرا تصویری از او در سن 13 سالگی به سرعت در اینترنت دست به دست می‌شود. این تصویر از کتاب «حقیقت بی قید و شرط» که توسط خود مایک تایسون نوشته شده، برداشته شده است. او در این تصویر در سنین جوانی بسیار عضلاتی و با قدرت به نظر می‌رسد و باعث تعجب بسیاری از هواداران شده است. مردم نظرات و عقاید خود را در مورد این عکس در فضای مجازی با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. این تصویر همچنین سوالاتی را در مورد گذشته تایسون به وجود آورده است. بسیاری در تعجب هستند که چطور پسری جوان از گتوس می‌تواند چنین بدنی داشته باشد. برخلاف تمام این شبهات، شهرت و توانایی هایی او غیر قابل انکار است. تایسون در دوران حرفه‌ای خود تمام توجهات دنیای بوکس را به خود جلب کرد و این موضوع فقط به ابهت و رمز و راز های او می‌افزاید. «آیا این عکس واقعی است؟!» - عکسی کمیاب از مایک تایسون 13 ساله، هواداران را انگشت به دهان گذاشت

واکنش های هواداران به تصویری از مایک تایسون جوان

طرفداران او در توییتر دیدگاه های خود را در مورد این موضوع با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. بعضی این عکس را باور ندارند و معتقدند که این تصویر ساختگی است در حالی که بعضی دیگر از بدن خارق العاده تایسون در این سن انگشت به دهان مانده‌اند. همچنین برخی او را به دلیل کسب عنوان قهرمانی در حرفه بوکس با وجود شرایط سختی که او در بروکلین داشت، تحسین کردند. عکسی کمیاب از مایک تایسون 13 ساله که هواداران را انگشت به دهان گذاشتیکی از کاربران نوشت که تایسون بهترین کشتی گیر در بروکلین بود. او همچنین نوشت که تایسون همواره مورد احترام او خواهد بود. طرفدار دیگری نیز در ابتدا باور داشت که این تصویر واقعی نیست اما سپس منبع این عکس را پیدا کرد. هوادار دیگری این موضوع را باور نکرد. شخصی دیگر این موضوع را به ژنتیک خوب تایسون نسبت داد. برخی از افراد هم عضلات تایسون را تحسین کردند. در مجموع این تصویر موجب تحیر بسیاری از هواداران شده است. تصویری که نشان دهنده بدن فوق العاده تایسون در دوران جوانی اوست. تایسون اخیرا گفته بود که در کودکی مورد تحقیر دیگران قرار گرفته است. همچنین عنوان کرد که در دعواهای زیادی حضور داشته است. بدن او احتمالا به او در بسیاری از این دعواها کمک شایانی کرده است. فیزیک شگفت انگیز او در دوران جوانی میتواند شاهدی بر توانایی های او و دلیل تمایل او به ورزش بوکس باشد.

حقیقت بی قید و شرط: زندگی نامه مایک تایسون

او در این کتاب، ماجراجویی خود از کودکی دشوار خود تا کسب عنوان قهرمانی دسته سنگین وزن به عنوان جوان ترین مبارز تاریخ را بازگو می‌کند. او داستان زندگی خود را کاملا صادقانه و بدون هیچ سانسوری بازگو می‌کند. او در این کتاب از رسیدن به شهرت، درگیری با اعتیاد، روابط خود و سرنگونی نهایی خود صحبت میکند. او در این زندگی نامه، یکی از منحصر به فرد ترین دیدگاه ها را در مورد رسیدن به شهرت ذکر می‌کند و همچنین از حقیقت های تلخ حرفه بوکس صحبت می‌کند. این کتاب به خوبی به ما یادآوری می‌کند که حتی قدرتمند ترین و شناخته شده ترین چهره های ورزشی، با مشکلات و ناامیدی های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. اما با عزم و اراده خود، بر این موانع غلبه می‌کنند. هر کسی که زندگی یکی از بهترین ورزشکاران تاریخ برای او جذابیت دارد، باید کتاب «حقیقت بی قید و شرط» را بخواند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...