فوتبال برای او کافی نیست؛ رایان رینولدز در آستانه ورود به دنیای فرمول یک!

رایان رینولدز ستاره هالیوودی با خرید سهام 218 میلیون دلاری تیم آلپاین در فرمول یک در حال گسترش علایق تجاری اش در دنیای ورزش است.
کدخبر (201610) | 10 تیر 1402 | ساعت 21:15
0 167
فوتبال برای او کافی نیست؛ رایان رینولدز در آستانه ورود به دنیای فرمول یک!
رایان رینولدز ستاره هالیوودی با خرید سهام 218 میلیون دلاری تیم آلپاین در فرمول یک در حال گسترش علایق تجاری اش در دنیای ورزش است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شرکت Maximum Effort، شرکت سرمایه گذاری رایان رینولدز که حامیان دیگری از جمله راب مک الهنی و مایکل بی جردن نیز دارد، با شرکت سهامی خصوصی RedBird و اوترو کپیتال در آستانه خرید 24% از سهام تیم آلپاین، یکی از تیم های مسابقات فرمول یک هستند. قرار بر این است که این شرکا، مبلغ 200 میلیون یورو را در ازای این میزان از سهام، به مالک تیم یعنی گروه رنو بپردازند.

ارزش کلی این تیم حدود 900 میلیون دلار برآورد شده است. این معامله روند صعودی ارزش گذاری تیم های ورزشی و حقوق آنها را ادامه خواهد داد. چرا که شرکت های رسانه ای قدیمی وغول های فناوری به طرز یکسانی در رویدادهای زنده و چشم نواز با هم در رقابت هستند.

این شرکا اعلام کرده اند که امضای این قرارداد، باعث تسریع برنامه های رشد و دیده شدن تیم آلپاین ریسینگ خواهد شد. این در حالی است که علاقه به فرمول یک در آمریکا رشد چشمگیری داشته و دلیل آن هم محبوبیت سریال مستند پنج قسمتی نتفلیکس به نام Drive to Survive است که این ورزش را هم در داخل وهم در خارج از پیست روایت می کند.

فوتبال برای او کافی نیست؛ رایان رینلودز در آستانه ورود به دنیای فرمول یک!فرمول قدیمی رایان رینولدز ؛ سرمایه‌گذاری روی مجموعه‌های در حال پیشرفت

تیم آلپاین یک تیم متوسط است که در سال های اخیر در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته و در فصل 2022 در بین ده تیم، در جایگاه چهارم قرار گرفت. راننده های اصلی این تیم پیر گسلی و استبان اوکون هستند و آلپاین در رده بندی سال 2023، جایگاه پنجم را در اختیار دارد.

لوران روسی، مدیر عامل آلپاین در بیانیه ای دراین رابطه گفت:

این همکاری گام مهمی برای بهبود عملکرد ما در تمام سطوح است. اوترو کپیتال، ردبرد و شرکت سرمایه گذاری Maximum Effort، در کنار رانندگان بین المللی ما با سابقه ای قوی در صنعت ورزش، تخصص فوق العاده خود را برای تقویت رسانه ای و استراتژی بازاریابی برایمان به ارمغان خواهند آورد. این امر برای حمایت از عملکرد ورزشی ما در طولانی مدت ضروری خواهد بود.

اولین تلاش رینولدز برای سرمایه گذاری در دنیای ورزش به نوامبر سال 2020 برمی گردد. هنگامی که او و راب مک الهنی همراه با هم برای خرید سهام باشگاه فوتبال ولزی رکسهام اقدام کردند. حضور آنها در جمع سهامداران باشگاه باعث شد تا جوانگرایی قابل توجهی در تیم اعمال شود و رکسهام برای اولین بار در پانزده سال اخیر برای فصل 2023 به لیگ فوتبال انگلیس صعود کرد

جدیدترین اخبار چهره‌های سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...