فوری؛ آشنایی با حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی

حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان مشخص شد و مسابقه والیبال ایران مقابل برزیل برگزار می شود.
کدخبر (63833) | 09 شهریور 1401 | ساعت 22:41
8 148
فوری؛ آشنایی با حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی
حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان مشخص شد و مسابقه والیبال ایران مقابل برزیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با اتمام مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان تیم ها رقبای شان را در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شناختند. بر این اساس حریف ایران در مرحله بعد والیبال جام جهانی مشخص شده و ملی پوشان باید به مصاف تیم ملی والیبال برزیل بروند. طبق جدول والیبال قهرمانی جهان، ساعت بازی بعدی ایران در جام جهانی والیبال نیز بدین صورت است که تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 23:30 سه شنبه 15 شهریورماه مقابل برزیل قرار می گیرد و برنده این جدال نیز به گام بعد مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان صعود می کند. گفتنی است که تیم‌ ملی والیبال برزیل با سه طلا و دو نقره دومین تیم پرافتخار رقابت‌های قهرمانی جهان بعد از روسیه است و به همین جهت می توان حدس زد که تیم ملی والیبال ایران در مصاف با برزیل به هیچ وجه، کار آسانی پیش رو نخواهد داشت. ضمن آنکه بهترین رتبه ای که تا کنون تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی داشته به کسب جایگاه ششم در رقابت های سال 2014 بازمی گردد.

حریف بعدی ایران در والیبال قهرمانی جهان

پیش تر اشاره کردیم که تیم ملی والیبال برزیل حریف بعدی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان خواهد بود.  

تیم ملی والیبال ایران چگونه به مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان رسید؟

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی و در گروه F با سه تیم آرژانتین، هلند و مصر همگروه بود. شاگردان عطایی در نهایت با دو برد، یک شکست و 5 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. در این مرحله از مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی والیبال ایران ابتدا با نتیجه سه بر دو آرژانتین را شکست داد، سپس در گام دوم با نتیجه سه بر یک از سد مصر گذشت و در بازی آخر نیز مغلوب هلند شد.  

تیم ملی والیبال برزیل چگونه به مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان رسید؟

برزیلی ها در گروه B مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2022 با تیم های ژاپن، کوبا و قطر همگروه بودند و در نهایت با کسب 3 برد و 8 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی والیبال رسیدند. برزیل در جهانی والیبال ۲۰۲۲ به لحاظ آماری در مجموع ارقام زیر را برجای گذاشته است؛ جدول برزیل قهرمانی جهان برزیلی ها مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جهان را با برد سه بر دو مقابل کوبا استارت زدند، سپس با نتیجه سه بر صفر ژاپن را از پیش رو برداشتند و در آخرین بازی هم مقابل قطر به پیروزی رسیدند. والاس دسوزا و یواندی لئال دو ستاره تیم ملی والیبال برزیل در دور گروهی بوده اند؛ شماره 8 و 9 تیم ملی والیبال برزیل در سه بازی مرحله گروهی به ترتیب با کسب 43 و 49 امتیاز، بهترین های تیم ملی والیبال برزیل بوده اند.

آشنایی با تیم ملی والیبال برزیل

تیم ملی والیبال برزیل اکنون در رده بندی فدراسیون جهانی والیبال در رده چهارم قرار دارد؛ سرمربی آنها رنان دال زوتو است و یکی از بهترین بازیکنان شان برونو رزنده، پاسور با تجربه آنها می باشد که در لیگ ملت ها 2022 نیز عنوان بهترین پاسور رقابت ها را تصاحب کرد. برزیلی ها بعد از ناکامی در لیگ ملت های گذشته و حذف در یک چهارم نهایی، بعد از شکست مقابل آمریکا در اندیشه تکرار مقام قهرمانی مسابقات جهانی هستند. بنابراین تیم ملی والیبال ایران در مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان کار بسیار دشواری پیش رو دارد.  

جدول یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان

علاوه بر جدال تیم های ملی والیبال ایران و برزیل 7 بازی دیگر نیز در مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان 2022 برگزار شد.نتایج یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
الفاتحه مع الصلوات😅😅
کاربر سایت
04 شهریور 1402
گوه تو تیم ملی ای که اینا بازیکناشه وعطای سرمربی که هنگام بازی با هلند تیم اوت می‌گرفت حرفاش خنده دار بود...واقعا خنده دار بود...بلد نبود دو تا تاکتیک به بچه هابگه...واز اون ورم خنده دارتر..هرچی ترک تو تیم ملی جمع کرده که ریدن توتیم ملی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام تیم برزیل باید واقعیت رو بگیم ما چند سال هست با برزیل بازی داشتیم تو تورنمنت ها ولی تیم برزیل مقابل تیم ما جنگ روانی راه میندازن این نقطه ضعف تیم ما هست ولی صد در صد بازم جنگ روانی راه میندازن تیم برزیل
کاربر سایت
04 شهریور 1402
ایران برنده میدان مبارزه ای سخت با برزیل.....
کاربر سایت
04 شهریور 1402
باید هلند و میبرد فوتبالیستها درآمد میلیاردی میگیرن برای والیبال هیچ ارزشی قائل نیستن 18میلیون پوله معلومه انگیزه ندارن
کاربر سایت
04 شهریور 1402
باسلام به همگی متاسفانه تیم والیبال ما از۳ناحیه بسیارضعیف وآسیب پذیره .اول سرمربی تیم دوم پاسور وسوم دفاع وسط که واقعا نداریم.انتظار زیادی ازتیمی که این ضعفهارو داره نداشته باشید .متاسفانه شایسته سالاری درتیم وجود نداره وکمافی السابق باندبازی حرف اصلی رو میزنه همون چیزی که موسوی بهش معترض بود واردوی تیم ملی رو ترک کرد.بااین همه بامید پیروزی بربرزیل
کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام این مربی در حد این مسابقات بین المللی نیست در حد مسابقه بین محله ها هست.وقتی نمیفهمه اسفندیار تو زمین گند میزنه. جواد معنوی و شریفی را نمیاره تو بازی.هرچی بردم داشتی به خاطر بازی خود بچه ها و البته کاپیتان تیم بوده
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...