فوری؛ جان سینا به دنیای کشتی کج بازگشت! + ویدیو

جان سینا جهان ورزش را با بازگشت ناگهانی‌اش غافلگیر کرد.
کدخبر (202023) 10 تیر 1402 | ساعت 20:43
0 808
جان سینا جهان ورزش را با بازگشت ناگهانی‌اش غافلگیر کرد.

به گزارش سرخ نیوز، در جریان برگزاری رویداد مانی این د بنک 2023 و پس از مسابقه کودی رودز مقابل دامینیک میستریو، در اقدامی پیش‌بینی نشده و غافلگیرکننده، جان سینا پس از مدت‌ها به رینگ کشتی کج بازگشت. آخرین حضور قهرمان در کمپانی WWE، در رسلمنیا ۳۹ بود که جان سینا مقابل آستین تئوری قرار گرفت و مقابل حریف جوانش شکست خورد.

بازگشت جان سینا در مانی این د بنک

جان سینا که با حضور خود هواداران انگلیسی را به وجد آورد، ضمن تقدیر خود از هواداران، اعلام کرد که رسلمنیا ۴۰ باید در لندن برگزار شود.
  در این هنگام، گریسون والر که از کشتی‌گیران جوان کمپانی WWE محسوب می‌شود، وارد سالن شد و ضمن قطع کردن صحبت‌های سینا، با او مخالفت کرد و اظهار داشت که رسلمنیا 40 باید در استرالیا (کشور زادگاه والر) برگزار شود. حضور و صحبت‌های گریسون والر، با واکنش بسیار منفی هواداران داخل سالن همراه بود، به طوری که به شکل مداوم با شعارهای خود علیه گریسون والر، خواهان این بودند که او ساکت شود. در ادامه اما گریسون والر به شکلی ناگهانی از پشت به سینا حمله کرد، حمله‌ای که بدون جواب نماند و جان سینا با اجرای فینیشرش روی والر، حضور خود در مانی این د بنک ۲۰۲۳ را به پایان رساند.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...