مانی این د بنک 2023 / جان سینا برگشت، رومن رینز نابود شد!

کدخبر (201792) 10 تیر 1402 | ساعت 19:09
0 1060
رویداد مانی این د بنک 2023 که یکی از حساس‌ترین رویدادهای کشتی کج در سال محسوب می‌شود، با اتفاقات جالبی همراه بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، رویداد مانی این د بنک 2023 (Money in the Bank 2023) به میزبانی کشور انگلیس برگزار شد و پس از برگزاری مسابقاتی جذاب و رخ دادن رویدادهایی غیرقابل پیش‌بینی، هواداران را به وجد آورد. نکته جالب این رویداد، بازگشت جان سینا به WWE بود. پیش از این گفته می‌شد که جان سینا از کشتی کج خداحافظی خواهد کرد و حتی خود او به این موضوع اذعان داشت، اما حالا حضور وی در مانی این د بنک ۲۰۲۳، شایعات جذابی را مبنی بر احتمال بازگشت او به دنیای مبارزه را به راه انداخته است. هرچند که حضور جان سینا در مانی این د بنک ۲۰۲۳ با برگزاری یک مسابقه کامل همراه نبود اما هواداران به شدت از آن استقبال کردند. [irp posts="202023" ]

ساعت و زمان برگزاری مانی این د بنک 2023

پی پر ویوی Money in the Bank در تاریخ ۱۰ تیر و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، در شهر لندن به میزبانی ورزشگاه «O2» که ظرفیتی ۲۰ هزار نفری دارد، برگزار شد.

مسابقه اول: مسابقه مانی این د بنک مردان

شینسکه ناکامورا، رکوشی، ال‌ای نایت، ال‌ای نایت، بوچ، سانتوس اسکوبار، دیمین پریست و لوگان پاول، ۷ کشتی‌گیر حاضر در مسابقه مانی این د بنک بودند. برنده این مسابقه، کیف مانی این د بنک را به دست آورد که شانسی برای رسیدن به یکی از کمربندهای قهرمانی است. دیمین پریست توانست با شکست دادن رقبای خود، برنده مسابقه مانی این د بنک مردان شود.

 مسابقه مانی این د بنک مردان، پس از ۲۰ دقیقه و ۲۵ ثانیه به پایان رسید. پیش از این، شنیده می‌شد که لوگان پاول برنده مانی این د بنک 2023 خواهد بود، حتی شایعاتی مبنی بر پیروزی ال ای نایت در این مسابقه نیز به گوش می‌رسید. [irp posts="202089" ]


مسابقه دوم: راندا روزی و شینا بیزلر مقابل لیو مورگان و راکل رودریگز (مسابقه برای کمربند قهرمانی تگ تیم زنان)

راندا روزی و شینا بیزلر، قهرمانان کمربند تگ تیم زنان محسوب می‌شدند و در مانی این د بنک ۲۰۲۳ باید برای حفظ عناوین قهرمانی خود برابر لیو مورگان و راکل رودریگز که از او به عنوان جانشین ریا ریپلی یاد می‌شود، مبارزه می‌کردند. این مسابقه با پیروزی راکل رودریگز و لیو مورگان و قهرمانی آن‌ها به پایان رسید. نکته عجیب این مسابقه، حمله شینا بیزلر به هم‌تیمی خود، راندا روزی بود. بیزلر پس از حمله به دوست قدیمی خود، سالن را ترک کرد. مسابقه راندا روزی و شینا بیزلر مقابل لیو مورگان و راکل رودریگز در مانی این د بنک 2023، ۹ دقیقه طول کشید.


مسابقه سوم: گونتر مقابل مت ریدل (مسابقه برای کمربند قهرمانی اینترکانتیننتال)

گونتر که قهرمان بلامنازع کمربند بین قاره‌ای (اینترکانتیننتال) است، در مانی این د بنک 2023 برابر مت ریدل قرار گرفت تا از قهرمانی خود دفاع کند. گونتر توانست در یک مسابقه کوتاه، به راحتی حریف خود را شکست داده و از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. مسابقه گونتر مقابل مت ریدل در مانی این د بنک، ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه به طول انجامید. شنیده‌ها حاکی از آن بود که امکان دارد رندی اورتن در این مسابقه به میادین کشتی کج بازگردد اما این درو مکینتایر بود که پس از مدت‌ها مصدومیت، پس از پایان مسابقه به رینگ بازگشت.

بازگشت درو مکینتایر در مانی این د بنک، با حمله او به گونتر همراه بود که این نشان می‌دهد مکینتایر، حریف جدید کشتی‌گیر اتریشی در راه دفاع از عنوان قهرمانی‌اش باشد.

مسابقه چهارم: کودی رودز مقابل دامینیک میستریو (به همراه ریا ریپلی)

کودی رودز در موازات درگیری خود با براک لزنر، جدالی را با گروه جاجمنت دی نیز آغاز کرده است. مسابقه کودی رودز مقابل دامینیک میستریو در Money in the Bank 2023، بخشی از این درگیری با گروه جاجمنت دی بود. کودی رودز در مسابقه‌ای که تنها ۸:۴۰ دقیقه به طول انجامید، توانست دامینیک میستریو را در مانی این د بنک به راحتی شکست دهد. 


مسابقه پنجم: مسابقه مانی این د بنک زنان

همانند مسابقه Money in the Bank در بخش مردان، کشتی‌گیران در این مبارزه نیز تلاش کردند تا کیفی که از سقف سالن آویزان شده را مال خود کرده و شانسی برای رسیدن به یکی از عناوین قهرمانی را به دست آورند. زلینا وگا، بکی لینچ، زویی استارک، بیلی، ایو اسکای و تریش استراتوس، ۶ کشتی‌گیر حاضر در این مسابقه بودند. در حالی که از بکی لینچ به عنوان شانس اصلی پیروزی در مسابقه مانی این د بنک زنان یاد می‌شد او نزدیک به کسب این عنوان بود اما این ایو اسکای بود که توانست برنده مسابقه Money in the Bank شود. مسابقه مانی این د بنک زنان، ۱۸ دقیقه به طول انجامید.


مسابقه ششم: ست رالینز مقابل فین بلر (مسابقه برای کمربند قهرمانی سنگین وزن)

ست رالینز در نایت آف چمیپونز ۲۰۲۳ به عنوان قهرمانی سنگین وزن WWE دست یافت و پس از دفاع از آن در چند مسابقه، حالا مقابل فین بلر، رهبر گروه جاجمنت دی، قرار گرفت. در یک مسابقه هیجان‌انگیز که در میانه آن دیمین پریست با کیف مانی این د بنک خود وارد سالن شد، ست رالینز توانست فین بلر را شکست داده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. فین بلر در آستانه پیروزی در این مبارزه قرار داشت اما دیمین پریست حواس او را پرت کرد تا نتیجه مسابقه، به شکل دیگری رقم بخورد.

 مدت زمان مسابقه ست رالینز مقابل فین بلر در مانی این د بنک، ۱۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه بود.


مسابقه هفتم: بلادلاین (رومن رینز و سولو سیکوا) مقابل اوسوها (جیمی و جی اوسو)

پس از انحلال گروه بلادلاین در نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳، حالا اعضای سابق آن یعنی جیمی اوسو و جی اوسو برابر رومن رینز و سولو سیکوا مبارزه کردند. در مسابقه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز که بیش از ۳۲ دقیقه طول کشید، جیمی و جی اوسو در عین شایستگی، توانستند بر رومن رینز و سولو سیکوآ غلبه کرده و پیروز این دیدار لقب گیرند.

 رومن رینز در این مسابقه بارها با اجرای فن نهایی خود در آستانه پیروزی قرار گرفت اما هر بار برادران اوسو برابر او مقاومت می‌کردند. نهایتا جیمی و جی اوسو با اجرای چند باره فینیشر خود، پسرعمو و برادرشان (سولو سیکوآ) را مغلوب کردند تا پیروز جنگ داخلی بلادلاین باشند.


حواشی پی پر ویوی مانی این د بنک 2023

  • شینا بیزلر که از قدیمی‌ترین دوستان راندا روزی محسوب می‌شد و از زمان حضور در UFC با هم فعالیت می‌کردند، امشب به روزی خیانت کرد و با حمله بود، عامل قهرمانی راکل رودریگز و لیو مورگان شد.
  • درو مکینتایر پس از مدت‌ها دوری از دنیای کشتی کج به دلیل مصدومیت، پس از مسابقه گونتر و مت ریدل وارد رینگ شد که استقبال شدید هواداران را در پی داشت.
  • در حالی که طرفداران منتظر برگزاری مسابقه مانی این د بنک زنان بودند، جان سینا به شکلی ناگهانی وارد سالن شد و هواداران را به وجد آورد.
  • ایو اسکای در جریان مسابقه مانی این د بنک زنان، با استفاده از یک دستبند، توانست بکی لینچ و بیلی را به نردبان متصل کرده و مانع از پیروزی آن‌ها شوند. او در ادامه با گذر از روی بیلی، خود را به بالای نردبان رساند و کیف Money in the Bank را به دست آورد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...