فیگورگیری نیک واکر برای یک بیمار سندروم داون / جلوه انسان دوستانه «جهش یافته»

نیک واکر بدنساز مطرح آمریکایی اخیرا در یکی از نمایش‌ ها مربوط به رویداد فیگورگیری اونتاریو کانادا در اقدامی انسان دوستانه در کنار یک بدنساز مبتلا به سندروم داون به نام کایل لندی روی صحنه حضور پیدا کرد.
کدخبر (161893) 15 فروردین 1402 | ساعت 19:27
0 174732
نیک واکر بدنساز مطرح آمریکایی اخیرا در یکی از نمایش‌ ها مربوط به رویداد فیگورگیری اونتاریو کانادا در اقدامی انسان دوستانه در کنار یک بدنساز مبتلا به سندروم داون به نام کایل لندی روی صحنه حضور پیدا کرد.

به گزارش سرخ نیوز، تنور فصل 2023 دنیای بدنسازی با فیگورگیری بدنسازان سرشناس به عنوان مهمان در مسابقات مختلف، داغ و داغ‌تر می‌شود. یکی از این نمایش‌ها مربوط به رویداد فیگورگیری اونتاریو کانادا بود که همین چند روز پیش با حضور نیک واکر برگزار شد. در این رویداد نیک واکر به همراه کوئینتون اریا در کنار یک بدنساز مبتلا به سندروم داون به نام کایل لندی روی صحنه حضور پیدا کرده و فیگور گرفتند.

نایب قهرمانی جنجال برانگیز نیک واکر در آرنولد کلاسیک 2023

این نمایش در حالی برگزار شد که تنها یک ماه از پایان رقابت آرنولد کلاسیک 2023 می‌گذرد؛ رقابتی که با قهرمانی سامسون داودا آرنولد کلاسیک 2023 به پایان رسید و نیک واکر و اندرو جکد در رده‌های بعدی قرار گرفتند. اگرچه بدست آمدن چنین نتیجه‌ای جنجال برانگیز شد و هواداران و کارشناسان بدنسازی به آن واکنش زیادی نشان دادند. با این حال قهرمانی سامسون داودا، مانع دستیابی نیک واکر به دومین قهرمانی‌اش شد.

درخواست نیک واکر از هوادارن: احترام داوران را حفظ کنید!

مدت کوتاهی پس از برگزاری این رویداد در کلمبوس، طرفداران و پیشکسوتان این ورزش به تشریح نتایج آن کردند. سمیر بنوت و کریس استو، دو نام برجسته دنیای بدنسازی، نارضایتی خود را از نتایج بدست آمده اعلام کردند. سمیر بنوت از اینکه داوران در مرحله فینال و پیش داوری به سامسون داودا کارت امتیازی عالی را اهدا کرده بودند، کاملا حیرت زده بود. با این حال با وجود اینکه عده‌ای نتیجه بدست آمده را به چالش کشیدند، واکر از طرفدارانش خواست تا احترام داوران این رقابت حفظ و کسی را مورد اهانت قرار ندهند.

از سوی دیگر کوئینتون اریا پس از حضور در دو نمایش لیگ حرفه‌ای IFBB، بقیه فصل 2022 را از رقابت‌ها دور ماند. اریا سال گذشته کار خود را با کسب مقام سوم در تامپا پرو آغاز کرد. در اواخر همان ماه او به تگزاس پرو بازگشت و پنجم شد. او در تگزاس با رقبای سرسختی مواجه شد؛ جایی که پس از اندرو جکد، مارتین فیتزواتر، استیو کوکلو و کمال الگارگنی در رده پنجم قرار گرفت.

حالا کوئینتون اریا پس از مدت‌ها غیبت و در حالیکه از تعطیلات بین فصلی خود لذت می‌برد، در کنار نیک واکر به عنوان مهمان در مسابقات کانادا شرکت کرده است. آنها در کنار کایل لندی که به سندروم داون مبتلا است، به روی صحنه رفته و فیگور گرفتند. لندی مدت‌هاست به ورزش بدنسازی مشغول بوده و اجازه نمی‌دهد هیچ مانعی او را از بدنسازی بازدارد.

نیک واکر خطاب به کایل : تو قهرمان واقعی هستی

در این رویداد بیش از هر چیزی تفاوت اندازه اریا و نیک واکر توجه هواداران متعصب بدنسازی را به خود جلب کرده بود. نیک واکر درباره حضور در کانادا در صفحه شبکه اجتماعی خود نوشته است:

بهترین قسمت رویداد امشب، مربوط به حضور کایل با قلب بزرگ خود بر روی صحنه بود. او به معنای واقعی کلمه عاشق زندگی و عاشق کار سخت است. وقتی فکرش را معطوف چیزی می‌کند، همه وجود خود را برای آن می‌گذارد و من می‌توانم خوشحال باشم که او این لحظه را با من به اشتراک گذاشت. کایل اگر این را می‌خوانی بدان قهرمان واقعی تو هستی.

 

حضور نیک واکر در رقابت پرستاره پیتسبورگ پرو

در سال 2023 این تنها حضور نیک واکر به عنوان مهمان در یک رقابت برای فیگورگیری نخواهد بود. این بدنساز 28 ساله در ماه می به رقابت پرستاره پیتسبورگ پرو خواهد پیوست. در حال حاضر نیک واکر به همراه درک لانسفورد قهرمان سابق دسته 212 پوند مستر المپیا، بیگ رامی قهرمان سابق دو دوره مستر المپیا، سامسون داودا قهرمان آرنولد کلاسیک 2023، شان کلاریدا و هانتر لابرادا در این رویداد فیگور خواهند گرفت. بسیاری بر این باورند که رقابت پیتسبورگ پرو برای ادامه فصل بدنسازی تعیین کننده است. سال گذشته نیک واکر و درک لانسفورد حرف اول را در این رویداد زدند و اندکی پس از آن، برگزارکنندگان مستر المپیا دعوت ویژه‌ای از لانسفورد برای رقابت در مسابقات دسته آزاد مردان کردند. او در این رقابت پس از هادی چوپان دوم شد. در هر حال طرفداران بدنسازی از رقابت‌های پیش رو در سال 2023 هیجان زده هستند. بسیاری از آن‌ها معتقدند اگر کوئینتون اریا بتواند روی عضلات پشت خود کار کند و به فرم خوبی برسد، از نظر زیبایی شناختی و شکل بدن می‌تواند رقیب جدی بدنسازانی مانند نیک واکر باشد که به روی عضلات غول پیکر خود وابسته هستند. به هر حال موفقیت او در مسابقات پیش رو می‌تواند خبر بدی برای سایر بدنسازان باشد و رقیب تازه‌ای را برای آنها در مستر المپیا 2023 فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...