تبدیل شوندگان ؛ نیک واکر از پسری لاغر به غولی عضلانی !

نیک واکر هنوز قهرمانی مهمی را کسب نکرده اما در مسیر تبدیل شدن به یکی از بزرگان تاریخ بدنسازی است.
کدخبر (160778) | 13 فروردین 1402 | ساعت 00:19
1 784
تبدیل شوندگان ؛ نیک واکر از پسری لاغر به غولی عضلانی !
نیک واکر هنوز قهرمانی مهمی را کسب نکرده اما در مسیر تبدیل شدن به یکی از بزرگان تاریخ بدنسازی است.

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر با بدنی از توده عضلات، اندازه و فرم شگفت انگیز، توانست در لیگ حرفه‌ای IFBB نامی برای خودش دست و پا کند. واکر در پستی که اخیراً در اینستاگرام منتشر کرده، عکسی از تغییر شکل بدنش را به اشتراک گذاشته تا نشان دهد که چقدر از روزهای ابتدایی که وارد رقابت‌های بدنسازی شد، پیشرفت کرده است. در طول چند سال گذشته نیک واکر به عنوان یک مدعی نوظهور در مسابقات بخش آزاد مردان، نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است. او اولین فصل رقابت خود را با قهرمانی در نیویورک پرو 2021 با قدرت تمام آغاز کرد. نیک واکر سپس موفق شد در آرنولد کلاسیک 2021 به قهرمانی برسد و در اولین حضور در مسابقات مستر المپیا، به مقام پنجم دست پیدا کند. در سال 2022 نیک واکر پیشرفت قابل توجهی در فیزیک خود ایجاد کرد و در ماه دسامبر همین سال پرقدرت‌تر از قبل به مستر المپیا بازگشت. او در این رقابت یک پکیج سخت، کامل و خارق العاده را به نمایش گذاشت و پا به پای مدعیان اصلی قهرمانی حرکت کرد و در نهایت ضمن بدست آوردن عنوان سومی، جایزه مردمی مستر المپیا را از آن خود کرد. «جهش یافته» آخرین بار در آرنولد کلاسیک 2023 در اوایل همین ماه میلادی روی صحنه حاضر شد. نیک واکر به دنبال بازپس گیری عنوان قهرمانی خود در این مسابقات، در برابر رقبای قدرتمندی ایستاد که تعدادی از آنها به واسطه افزایش جایزه به 300 هزار دلار حاضر به شرکت در این رقابت شده بودند. با این حال این سامسون داودا بود که روی سکوی قهرمانی ایستاد و نیک واکر را شکست داد. واکر نایب قهرمان شد و جایزه عضلانی‌ترین بدنساز را به دست آورد. در پایان این رقابت، واکر شکست خود را پذیرفت و به هوادارانش وعده داد که با قدرت بیشتری به صحنه برگردد. هنوز هم بحث‌های زیادی پیرامون داوری این رویداد وجود دارد چراکه به باور بسیاری نیک واکر بیش از سامسون داودا مستحق قهرمانی در این رقابت بود. واکر از طرفدارانش خواسته تا از نوشتن پیام‌های نفرت‌انگیز علیه داوران و سایر رقبا خودداری کنند. در این بین میان کریس استو از دوران به دلیل استفاده نادرست از کارت‌های امتیازی‌شان انتقاد و عنوان کرد که نیک واکر در یک رقابت تن به تن می‌تواند با راحتی سامسون داودا را شکست دهد.

تبدیل شوندگان ؛ نیک واکر از پسری لاغر به غولی عضلانی !اختلاف نظری که عدم قهرمانی نیک واکر در آرنولد کلاسیک ایجاد کرد

نیک واکر هفته گذشته ناامیدی خود را از نتایج بدست آمده و معیارهای قضاوت این رقابت اعلام کرد. او عنوان کرد که به دلیل اولویت دادن به فرم، نسبت به پکیجی که با خود به آرنولد کلاسیک برده بود، اطمینان کامل داشت. نیک واکر پیش از این رقابت در مورد ایجاد تغییرات در سبک تمرینی و چرخه مصرف استروئیدها صحبت کرده بود. با این حال رقابت او در برابر سامسون داودا، باعث اختلاف نظر میان طرفداران بدن‌های بزرگ و غیرعادی در مقابل طرفداران بدن‌های زیبا شد. نبرد او با داودا بحث هایی را در مورد قضاوت در مورد یک هیکل عجیب و غریب در مقابل یک زیبایی شناختی تر به راه انداخت. نیک واکر معتقد است که در آینده زیبایی شناختی فیزیک بدن به یک بخش جدایی ناپذیر بدنسازی تبدیل می‌شود اما او در عین حال او به راه خود در مورد فرم و داشتن بدنی عضلانی ادامه می‌دهد. نیک واکر در پست اخیر خود در اینستاگرام، عکسی الهام بخش از تحول باورنکردنی بدن خود طی سال‌ها گذشته را برای هوادارانش را منتشر کرد. در این عکس اختلاف فیزیک بدن فعلی او با آن روزهایی که برای اولین بار پا به عرصه رقابت‌های بدنسازی گذاشته بود، کاملا نمایان شده است. واکر در حال حاضر به خاطر هیکل عجیب و غریب خود، به عنوان یکی از غول‌های عضلانی دنیای بدنسازی شناخته می‌شود. شاید برای برخی تفاوت شرایط فعلی او با سال‌های جوانی‌اش غیرقابل باور باشد. تبدیل شوندگان ؛ نیک واکر از پسری لاغر به غولی عضلانی! واکر در زیر این پست نوشته است:
همه ما بالاخره از یک جا شروع می‌کنیم. چیزی که هرگز فراموش نمی‌کنم این است که از کجا آمده‌ام. همه ما از کوچکی شروع کردیم، بدون هیچ دانشی، از دیگران کمک خواستیم، میلیون‌ها سوال پرسیدیم، برخی از آنها ممکن است برای بسیاری از افراد احمقانه به نظر رسیده باشد اما به هر حال همه ما از همین جا شروع کردیم. پس همیشه خوب باشید، همیشه سخاوتمند باشید، تا جایی که می‌توانید به دیگران کمک کنید. ممکن است زندگی کسی را تغییر دهید. هیچ احساسی بهتر از این وجود ندارد
تریک ال گیندی، داور مسابقات مستر المپیا نیک واکر را به خاطر پیشرفت‌های اخیرش مورد ستایش قرار داده است. او از واکر به عنوان یک نیروی غیرقابل توقف یاد کرده که قرار است در آینده نزدیک به قهرمان مستر المپیا تبدیل شود. ‌ ‌ ‌ بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
فقط رنگ شورتش عوض شده
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...