لیگ برتر می‌ سازد، شارلوا می‌‌فروشد/ تجارت پر ضرر ایران با بلژیک

تیم فوتبال شارلوا بلژیک که با مدیری ایرانی مدیریت می‌ شود نقل و انتقالات قابل توجهی خصوصا در سال های اخیر با لیگ برتر فوتبال ایران داشته است.
کدخبر (212899) | 05 مرداد 1402 | ساعت 12:38
0 126
لیگ برتر می‌ سازد، شارلوا می‌‌فروشد/ تجارت پر ضرر ایران با بلژیک
تیم فوتبال شارلوا بلژیک که با مدیری ایرانی مدیریت می‌ شود نقل و انتقالات قابل توجهی خصوصا در سال های اخیر با لیگ برتر فوتبال ایران داشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سودای لژیونر شدن یکی از دستاوردهایی است که میتوان آن را برای فوتبالیست‌های لیگ خودمان یک موفقیت تلقی کرد اما این امر همواره برای آنها ختم به خیر و پیشرفت نمی‌شود.

یکی از نمونه های ناموفق ترانسفر به اروپا برای ستاره های جوان لیگ برتری ترک تیم هایشان به مقصد لیگ بلژیک و خصوصا باشگاه شارلوا بوده است.

تیمی که از گذشته های به نسبت دور و با جذب نفراتی مثل مهرداد میناوند و داریوش یزدانی علاقه زیادی به بازیکنان ایرانی داشته است.

حالا هم با مدیریت مهدی بیات مدیرعامل ایرانی خودش تجارت پرسودی حداقل از نظر مالی به راه انداخته است که برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

امید نورافکن محصول آکادمی باشگاه استقلال که تقریبا از لیگ چهاردهم به ترکیب اصلی آبی‌پوشان راه یافت بعد از اتمام لیگ هفدهم راهی این تیم شد و پس از تنها نیم فصل که آنهم اکثرا در تیم ب این تیم گذراند ابتدا با قراردادی قرضی به استقلال بازگشت و سپس هم با پرداخت رضایت نامه‌اش توسط سپاهان زردپوش شد و به جمع سپاهانی‌ها پیوست.

امید نورافکن محصول آکادمی باشگاه استقلال

یونس دلفی: وینگر جوان و سابق استقلال خوزستان که سابقه درخشش در تیم ملی امید را نیز در کارنامه خودش داشت جمع آبی‌های خوزستان را به مقصد این تیم ترک کرد اما او هم در بلژیک و شارلوا توفیق خاصی نیافت و در نهایت پس از یک دوره قرضی به لیگ برتر بازگشت.

یونس دلفی بازیکن سابق شارلوا

علی قلی‌زاده و کاوه رضایی: دو ستاره ای که شاید حداقل در این لیست موفق‌ترین بازیکنان شارلوا محسوب می‌شوند به ترتیب از سایپا و استقلال به بلژیک رفتند و با آماری نسبتا خوب این تیم را ترک کردند اما آنها هم به نسبت سایر ستارگانی که به لیگ های هم سطح مثل پرتغال یا هلند رفته بودند نتوانستند به پیشرفت خاصی در کریر خودشان برسند. رضایی در ابتدای لیگ گذشته به ایران بازگشت و قلی‌زاده هم چندی پیش راهی لیگ لهستان شد.

علی قلی زاده و کاوه رضایی

امیر حسین حسین‌ زاده آخرین پروژه ایرانی شارلوا ستاره تیم قهرمان فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم بود که تقریبا بدون هیچ موفقیت و دستاورد خاصی پس از یک فصل نیمکت نشینی با پرداخت مبلغ رضایت نامه‌اش توسط تراکتورسازی به ایران بازگشت تا در تبریز شاگرد پاکو خمز اسپانیایی شود.

امیر حسین حسین‌ زاده آخرین پروژه ایرانی شارلوا

آخرین اخبار لژیونرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...