لی هنی 2.0 در راه است؟ / عضلات پشت لی هنی یا اندام درشت تر سمسون دائودا؟

میلوس سارسف پستی را در اینستاگرام منتشر کرد که در واقع دو عکس از دو بدنساز قهار لی هنی و سمسون دائودا کنار یکدیگر قرار داشت. طرفداران هم سریعا به این عکس واکنش نشان دادند و نظرات خود را اظهار کردند.
کدخبر (152547) | 18 اسفند 1401 | ساعت 21:11
3 812
لی هنی 2.0 در راه است؟ / عضلات پشت لی هنی یا اندام درشت تر سمسون دائودا؟
میلوس سارسف پستی را در اینستاگرام منتشر کرد که در واقع دو عکس از دو بدنساز قهار لی هنی و سمسون دائودا کنار یکدیگر قرار داشت. طرفداران هم سریعا به این عکس واکنش نشان دادند و نظرات خود را اظهار کردند.

به گزارش سرخ نیوز، سال 2022 یکی از درخشان ترین سال ها برای حرفه بدنسازی بود. در این سال چهره های جوان و آینده داری به دنیای بدنسازی معرفی شدند. با این حال، به نظر می‌رسد سمسون دائودا بدنساز بریتانیایی، نسبت به سایر چهره های با استعداد دیگر در جایگاه بالاتری قرار گرفت. او در اولین حضور خود در مستر المپیا در جایگاه ششم قرار گرفت. اما پس از اولین حضورش در مستر المپیا و معرفی خود به دنیا، بسیاری از طرفداران در مورد استعداد و توانایی های او صحبت می‌کردند. این شیر نیجریایی هم اکنون پس از گذشت چند ماه موفق شد تا قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023، دومین رقابت پرطرفدار بدنسازی را از آن خود کند. نیک واکر در این رقابت ها دوم شد و این موضوع خشم بسیاری از طرفداران او را برانگیخت. میلوس سارسف قهرمان سابق مستر یونیورس و یکی از معروف ترین مربیان بدنسازی، مربیگری دائودا را به عهده گرفت. مربی دائودا اخیرا پستی در اینستاگرام منتشر کرده است. در این پست او دو عکس را برای مقایسه با یکدیگر در کنار هم قرار داده است. سارسف پستی را در اینستاگرام منتشر کرد که در واقع دو عکس از دو بدنساز قهار کنار یکدیگر قرار داشت. یکی از آن ها دائودا بدنساز تحت نظر او و دیگری لی هنی اسطوره بدنسازی بود. هنی یکی از برترین بدنسازان تاریخ است که در دوران حرفه ای خود، قهرمانی مستر المپیا را هشت بار به صورت پی در پی از آن خود کرد.

دوره های متفاوت اما ساختارهای مشابه

میلوس سارسف در کپشن این پست نوشت: #Bodybuilding. این پست شامل دو تصویر کنار به کنار از دائودا و هنی بود. هر دو بدنساز در حالتی آرام فیگور گرفته بودند و عضلات لت V شکل خود را به نمایش گذاشتند. این دو بدنساز در دوره های بسیار متفاوتی رقابت می‌کردند، اما شکل و ساختار بدنی آن ها بسیار مشابه یکدیگر است. قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 اندام بزرگتری نسبت به هنی دارد. عضلات او بیشتر است و وزنش بالای 133 کیلوگرم می‌باشد. با این حال، قهرمان هشت دوره مستر المپیا کمر باریک تری دارد و وزن او از سمسون کمتر است. لی هنی پیش از شروع رقابت ها، 120 کیلوگرم وزن داشت. شباهت های این دو غول بدنسازی از جلو غیر قابل انکار است. با این وجود، سارسف تصویری از طرفین و پشت این دو بدنساز را با یکدیگر مقایسه نکرد. پس از اینکه این پست را منتشر کرد، هواداران نظرات خود را بیان کردند.

مقایسه لی هنی با سمسون دائودا از نگاه طرفداران

طرفداران سریعا به این عکس واکنش نشان دادند و نظرات خود را اظهار کردند. بعضی از آن ها در مورد عضلات پشت هنی صحبت کردند:
— این تصویر نشان می‌دهد که هنی از سایر بدنسازان هم دوره خود بسیار جلوتر بود. — اگر عضلات پشت هنی را وارد بازی کنیم، قطعا هنی برنده خواهد بود. — میلوس، تو باید عضلات پشتشان را نیز مقایسه می‌کردی، عضلات پشت هنی همه چیز را عوض می‌کند.
تعدادی دیگر از هواداران در مورد شباهت های این دو صحبت کردند:
— فیزیک آن ها بسیار شبیه یکدیگر است، حتی فضای خالی در قسمت شکم آن ها نیز مثل یکدیگر به نظر می‌رسد. — دو ساختار فوق العاده. سمسون = نسخه دوم لی هنی — سمسون همیشه مرا یاد هنی می‌اندازد، در واقع نسخه بزرگتر او.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
مقایسه‌ای بی‌ربط
کاربر سایت
04 شهریور 1402
باعرض سلام اصلا این اقاکجالی هنی کجااقای لی هنی قهرمان هشت دوره مسترالمپیاهستنداین اقارواصلاکسی نمیشناسه من اولین بارمبینمش درحد آقای چوپان هم نیست چه برسه به لی هنی یادوریان یدس یاارنولدوخیلی های دیگه بدنسازی که به گنده ی نیست به زیبای تفکیک عضلات ماهیچه های خوب بدن قداستانداربایدباشه صورت زیباوتناسب اندام خوبی بایدد اشته باشی تابتونی قهرمان جهان یامسترالمپبابشی زیباترین اندام جهان توی این رشته بدنسازی فقط برازنده ارنولدشوردزنگرهستندولا غیردرسته هفت دوره متوالی پشت سرهم قهرمان شده که این خودش یه رکورددربدنسازی ولی بقیه یه همچین پتانسیلی نداشتندوندارنداسطوره بدنسازی فقط آرنولد نه کسی دیگه این نظرمن یکی نیست نظرکل مردم دنیاست
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...