مارک والبرگ ، بازیگری که ساعت 2 صبح از خواب بیدار می‌شود!

کوین هارت ، یکی از بزرگترین ستاره‌ها و کمدین‌های دنیای سینما، در یک پادکست حضور پیدا کرد و با صحبت در رابطه با عادت‌های مختلف و روتین‌های عجیب و غریب مارک والبرگ، اوقات مفرحی ایجاد کرد.
کدخبر (178165) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:36
0 287
مارک والبرگ ، بازیگری که ساعت 2 صبح از خواب بیدار می‌شود!
کوین هارت ، یکی از بزرگترین ستاره‌ها و کمدین‌های دنیای سینما، در یک پادکست حضور پیدا کرد و با صحبت در رابطه با عادت‌های مختلف و روتین‌های عجیب و غریب مارک والبرگ، اوقات مفرحی ایجاد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کوین هارت ، یکی از بزرگترین ستاره‌ها و کمدین‌های دنیای سینما، در پادکست اخیر IMPAULSIVE حضور پیدا کرد. لوگان پاول و مایک ماجلاک در این پادکست جذاب از کوین هارت میزبانی کردند و اوقات خوشی را برای طرفداران این برنامه فراهم کردند. شاید بتوان این پادکست را به دو بخش تقسیم کرد: یک بخش پیش از صحبت در رابطه با روتین‌های عجیب و غریب مارک والبرگ و یک بخش پس از آن. صحبت در رابطه با عادت‌های مختلف و روتین‌های عجیب و غریب والبرگ، بینندگان این ویدئو را بیشتر از گذشته در رابطه با زندگی شخصی این بازیگر، کنجکاو کرد. هارت همچنین در رابطه با دیدگاه جالبش به زندگی و عقاید خود صحبت کرد و همچنین خنده‌های زیادی میان این سه نفر، رد و بدل شد.

کوین هارت و مارک والبرگ، چه ساعتی از خواب بیدار می‌شوند؟

کوین هارت، لوگان پاول و مایک مالجاک در قسمت اصلی پادکست IMPAULSIVE در رابطه با روتین‌های صبحگاهی بازیگران موفق چون هارت و مارک والبرگ صحبت کردند. سحرخیز باش تا کامروا باشی / مارک والبرگ، بازیگری که ساعت دو صبح از خواب بیدار می‌شود! هارت اظهار کرد:
من معمولاً بین چهار و نیم الی پنج صبح از خواب بیدار می‌شوم.
والبرگ نیز مانند کوین هارت بسیار سحرخیز است و معمولاً ساعت دو صبح از خواب بیدار می‌شود؛ حتی زودتر از کوین هارت! کوین در این رابطه اظهار کرد:
مارک نیز بسیار سحرخیز است اما اطراف ساعت 3 بعدازظهر، خوابش می‌گیرد.
مارک والبرگ ، بازیگری که ساعت 2 صبح از خواب بیدار می‌شود!زمانی که مالجاک تصمیم گرفت تا برنامه یکی از روزهای والبرگ را با جزئیات بررسی کند، بحث بسیار جذاب‌تر شد. به‌طور مثال، در این برنامه نوشته شده بود که او باید ساعت 6 صبح تمرینات خود را که سه ساعت و ربع به طول می‌انجامید را انجام دهد و سپس به سراغ برنامه بعدی خود برود. مالجاک با خواندن چنین برنامه ای پرسید:
چطور ممکن است که یک شخص، چنین برنامه تمرینی سنگین و منظمی داشته باشد؟
با این حال، هارت در این رابطه توضیحی قانع‌کننده داد و گفت:
باید این را در نظر بگیریم که شاید والبرگ این برنامه عجیب و غریب را برای رسیدن به اهداف خاصی انجام می‌داده است.
او همچنین عنوان کرد که مردم، چنین برنامه‌هایی را درست متوجه نمی‌شوند؛ چراکه از اهداف و برنامه‌های شخصی دیگران آگاه نیستند و به تمسخر گفت:
وای خدای من! او تنها 16 دقیقه در طول روز برای فرزندان خود وقت می‌‎گذارد، چقدر احمقانه!
با این حال، حضور کوین هارت ، یکی از بزرگ‌ترین کمدین‌های دنیا، این بحث را جذاب و خنده‌دار کرده بود و باعث شده بود که بینندگان از تماشای این ویدئو لذت ببرند.

مارک والبرگ ، بازیگری که ساعت 2 صبح از خواب بیدار می‌شود!احساس کوین هارت نسبت به جراحی افزایش قد

لوگان پاول یکی از میزبانان پادکست IMPAULSIVE نظر کوین هارت را در رابطه با جراحی‌های افزایش قد پرسید. هارت به طور قاطعانه با این موضوع مخالفت کرد و گفت:
من نمی‌دانم که این دیگر چیست! مطمئناً در آینده باید افرادی این موضوع را گردن بگیرند!
او باور دارد که پزشکان نباید بیماران خود را به انجام این جراحی ترغیب کنند و از آن به‌عنوان احمقانه‌ترین کار دنیا یاد کرد. کاملاً واضح است که کوین هارت هیچ قصدی برای انجام این جراحی ندارد و همچنین به بقیه توصیه می‌کند که آن‌ها نیز چنین جراحی‌هایی را انجام ندهند. مارک والبرگ ، بازیگری که ساعت 2 صبح از خواب بیدار می‌شود!بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...