ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023 / شکست غیرمنتظره سرجیو الیوا جونیور

راس فلانیگان با قهرمانی در ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023 ، در حالی که رقبایی چون سرجیو الیوا جونیور ، استوارت ساترلند و تونیو بارتون داشت، مجوز حضور در دسته آزاد مستر المپیا 2023 را کسب کرد.
کدخبر (187711) 09 خرداد 1402 | ساعت 21:58
0 200
راس فلانیگان با قهرمانی در ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023 ، در حالی که رقبایی چون سرجیو الیوا جونیور ، استوارت ساترلند و تونیو بارتون داشت، مجوز حضور در دسته آزاد مستر المپیا 2023 را کسب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، رقابت بدنسازی ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023، بامداد 27 می (7 خرداد) در سن دیه‌گو برگزار شد و راس فلانیگان با قهرمانی در این رقابت‌ها، مجوز حضور در دسته آزاد مستر المپیا 2023 را کسب کرد. این رقابت‌ها تنها در دسته آزاد برگزار شد و رقابت روی استیج با حضور چهره‌های سرشناسی چون سرجیو الیوا جونیور، تونیو بارتون و استوارت ساترلند جذابیت بالایی داشت.

لحظاتی از استیج ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023

با توجه به اینکه مستر المپیا 2023 در موعد زمانی زودتر نسبت به مسابقات سال گذشته برگزار می‌شود بدنسازان فرصت چندانی برای کسب مجوز حضور در این رقابت‌ها را ندارند. از سویی با توجه به حذف سیستم امتیازی برای کسب این مجوز، بدنسازان تنها با قهرمانی در یک مسابقه حرفه‌ای قادر به شرکت در بالاترین سطح مسابقات بدنسازی خواهند بود و همین موضوع حساسیت مسابقات حرفه‌ای را به بالاترین سطح ممکن رسانده است.

نتایج نهایی ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023

13 بدنساز در این رقابت حضور داشتند و رده بندی نهایی ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023 به شرح زیر است.
  1. راس فلانیگان
  2. تونیو بارتون
  3. سرجیو الیوا جونیور
  4. استوارت ساترلند
  5. اسلاووی بدنار
  6. مایک هالوسی
  7. سنگچول لی
  8. ماریوژ تامژوک
  9. ناتان داندریج
  10. تیری آفاندونوگبو
  11. ژوزه پلاسنسیا
  12. رافائل دل رئال
  13. وسلی باکسلی
[irp posts="183301" ] بر اساس نتایج رسمی این مسابقات، تونیو بارتون بدنسازی که با قهرمانی در مسابقات نیویورک پرو 2023 پیش از این مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرده بود در پیش داوری امتیاز بهتری نسبت به سایرین کسب کرده بود، با این حال در فینال راس فلانیگان از او پیشی گرفت و بالاتر از او در جایگاه نخست را از آن خود کرد.

راس فلانیگان در راه مستر المپیا

این بدنساز آمریکایی سال گذشته برای اولین بار در مسابقات حرفه‌ای شرکت کرد و در ایندی پرو 2022 به جایگاه نهمی دست یافت. کالیفرنیا پرو 2023 دومین تجربه وی در مسابقات حرفه‌ای بود و او با قهرمانی در این مسابقات طی ماه‌های آتی خود را برای حضور پرقدرت در مستر المپیا آماده خواهد کرد. فلانیگان طی ماه‌های گذشته با دومنیک کاردون تمرین کرده است.

فیگور های راس فلانیگان در ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023

تلاش نافرجام تونیو بارتون برای دومین قهرمانی

تونیو بارتون با قهرمانی در نیویورک پرو 2023 مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرده بود در این مسابقات در تکرار قهرمانی توفیقی نداشت.

فیگور های تونیو بارتون در ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023

ناکامی سرجیو الیوا جونیور

سرجیو الیوا جونیور پسر سرجیو الیوا اسطوره دنیای بدنسازی نیز در این رقابت به مقام سوم دست یافت و در کسب مجوز حضور در مستر المپیا ناکام ماند. او به دلیل مشکلات ناشی از یک تصادف رانندگی در دوبی مدتی در حبس بود و به دلیل حواشی ناشی از آن اتفاق، موفق به حضور در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی نشد، رقابتی که با قهرمانی بهروز تابانی به پایان رسید و سرجیو الیوا واکنش عجیبی به نتایج آن داشت.
ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023او در آخرین لحظات به لیست این مسابقه اضافه شد و در شرایطی روی استیج رفت که طی هفته‌های اخیر به طور پیوسته آپدیت‌هایی از بدن خود را به نمایش می‌گذاشت، آپدیت‌هایی که نشان می‌‎داد وزن او به حدود 130 کیلوگرم رسیده بود. هر چند سومی وی در این مسابقات آب سردی بر پیکر این بدنساز 38 ساله خواهد بود. سرجیو الیوا جونیور دو روز پیش از مسابقه موفق به حضور در کالیفرنیا شد و همین موضوع سبب شد تا او با عضلاتی آبدار روی استیج ظاهر شود. الیوا جونیور آخرین بار در سال 2018 روی استیج مستر المپیا حضور داشت و بعد از آرنولد کلاسیک 2021 در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود.

فیگور های سرجیو الیوا جونیور در ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023

استوارت ساترلند دیگر بدنساز حاضر در این مسابقات بود که در جایگاه چهارم قرار گرفت. ساترلند که بیشتر با مدل موی غیرمتعارف خود شناخته می‌شود در مسابقات نیویورک پرو 2023 دوم شده بود و برای کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2023 چشم به رقابت‌های آتی خواهد داشت.

فیگور های استوارت ساترلند در ماسل کانتست کالیفرنیا پرو 2023

در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...