واکنش تمسخر آمیز سرجیو الیوا جونیور به مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل و قهرمانی بهروز تابانی

سرجیو الیوا جونیور بدنساز فعال در دسته آزاد پس از غیبت در مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل 2023 واکنشی عجیب به این مسابقات داشت.
کدخبر (168690) 30 فروردین 1402 | ساعت 16:19
5 420
سرجیو الیوا جونیور بدنساز فعال در دسته آزاد پس از غیبت در مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل 2023 واکنشی عجیب به این مسابقات داشت.

 

  واکنش تمسخر آمیز سرجیو الیوا جونیور به مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل و قهرمانی بهروز تابانی مسابقات حرفه ای آرنولد کلاسیک برزیل 2023 چندی پیش برگزار شد و با قهرمانی بهروز تابانی در دسته آزاد به پایان رسید. سرجیو الیوا جونیور یکی از بدنسازانی بود که گفته می شد در این مسابقات حاضر خواهد شد، با این حال وی در نهایت از حضور در برزیل انصراف داد. انصرافی که ریشه در مشکلات به وجود آمده برای وی در دوبی و به زندان افتادنش بعد از یک تصادف رانندگی داشت. او به دلیل دور بودن از مسابقات از آمادگی به دور بود و حتی در صورت حضور در این رقابت‌ها نیز نمی‌توانست تهدیدی برای بهروز تابانی باشد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
شکر خورده .بچه های ما عالی بودن
کاربر سایت
04 شهریور 1402
آقای اولیویا اگه میومدی هم حریف بهروز تابانی نبودی، پس مسخره خودتی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
خداییش اکثر شرکت کنندگان این مسابقات افراد بی تربیت و بی اخلاقی هستند و این مساله ، در این ویدیو و فیلم های موجود در بسیاری از مسابقات مشابه به وضوح مشهود است... من از سال ۱۳۷۲ به مدت ۲۰ سال در این رشته فعالیت کردم و از سطح مبتدی تا مربی گری و تاسیس سالن پیش رفتم و آخرش هم شاهد کلاهبرداری چندتا از همین به اصطلاح قهرمانان بدنسازی بودم و به چشم خودم دیدم ابن راه و این رشته فقط باد و یال و کوپال توخالی است و هم جسم و هم روح انسان رو نابود میکنه ....
کاربر سایت
04 شهریور 1402
حق داره واقعا بدنهای مبتدی و ضعیفی داشتند خیلی از شرکت کننده ها ، ولی در کل باید به تموم بدنسازها اینجوری نگاه کرد چون پف و باد و ورم عضلاتشون بر اثر استفاده از قرص و امپول و هزاران کوفت و زهر مار دیگه س ، وقتی هم پف میکنن انتظار دارن مردم پرستششون کنن و کسی حق نداره چیزی بر خلاف میلشون بگه و ... ، طرف از بس استروئید و امپول و ... زده بود که سکته زد و تموم کرد و رفت زیر خاک ولی برای امپولیا شده اسطوره و قهرمان ، یا یکی دیگه شون وقتی بر اثر همون امپول و ... مریض شد هیکلش از اژدها تبدیل به کرم شده بود روی تخت بیمارستان و اخرشم ب فنا رفت ولی اونم شده اسطوره و قهرمان ، بابا جمعش کنید این بدبختیا رو ، نه بدنسازتون بدنسازه نه قهرمان و اسطوره تون و نه روش و موادی که استفاده میکنید برای ورم کردن و پف خالی
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...