ماموریت غیرممکن تام کروز ؛ تلاش برای به دست آوردن دل شکیرا!

شکیرا 46 ساله به تازگی از جرارد پیکه جدا شده و در این مدت در مورد رابطه عاشقانه او با چندین چهره معروف شایعاتی مطرح شده و این بار پای تام کروز در میان است.
کدخبر (179675) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:58
0 291
ماموریت غیرممکن تام کروز ؛ تلاش برای به دست آوردن دل شکیرا!
شکیرا 46 ساله به تازگی از جرارد پیکه جدا شده و در این مدت در مورد رابطه عاشقانه او با چندین چهره معروف شایعاتی مطرح شده و این بار پای تام کروز در میان است.

به گزارش سرخ نیوز، شبکه‌های اجتماعی پس از وایرال شدن تصویر شکیرا در کنار ستاره فیلم‌ ماموریت غیرممکن در مسابقات فرمول یک گرند پریکس میامی مانند بمب منفجر شد. یکی از منابع نزدیک به سایت Page Six عنوان کرده است که میان شکیرا و تام کروز رابطه نزدیک و ارتباط احساسی قابل لمس بود و به نظر می‌رسد تام کروز به دنبال ایجاد رابطه عاطفی با خواننده کلمبیایی است.

شکیرا علاقه ای به رابطه با تام کروز ندارد

حالا یک منبع آگاه نزدیک به شکیرا در مصاحبه با US Weekly تصریح کرده که شکیرا علاقه‌ای به شروع رابطه با کروز که از وی 14 سال بزرگتر است، ندارد.
شکیرا اوقات خوشی را حین برگزاری مسابقات فرمول یک با تام سپری کرد اما او هیچ علاقه‌ای به داشتن قرار عاشقانه با این ستاره هالیوود ندارد. تام واقعا انسان خوبی است و شکیرا از بودن با او لذت برده است اما در حال حاضر شکیرا روی داشتن قرار با تام کروز و یا هیچ فرد دیگری تمرکز ندارد. این اتفاق خارج از برنامه‌های او است و شکیرا می‌خواهد فعلا به فرزندان و فعالیت‌های کاری خود رسیدگی کند.
تام کروز جاذبه دارد و پیش از این با چهره‌های سرشناسی مانند صوفیا ورگارا و پنه لوپه کروز نیز قرار گذاشته است. حالا شایعه قرار گذاشتن او با شکیرا بر سر زبان‌ها افتاده اگرچه خواننده کلمبیایی خودش به این شایعات فقط خندیده است.
شکیرا در شبکه‌های اجتماعی با چنین شایعاتی مواجه شده و هواداران او نیز نظرات خود را در مورد رابطه عاشقانه شکیرا و تام کروز به اشتراک گذاشته‌اند. شکیرا می‌گوید این حرف‌ها واقعا عجیب است چون چنین چیزی اصلا وجود ندارد. آنها لحظات خوشی با هم داشتند اما همه چیز از آنچه گفته می‌شود فاصله زیادی دارد.

ماموریت غیرممکن تام کروز ؛ تلاش برای به دست آوردن دل شکیرا!شکیرا در مسابقات گرند پریکس میامی

در حین برگزاری مسابقات گرند پریکس میامی، شکیرا در کنار افراد مشهوری مانند سرنا ویلیامز، مالوما، لوئیس همیلتون، هنری کاویل، جولیان ادلمن و جیسون موموا دیده شد. به گفته دوستان نزدیک به شکیرا، او با همه این افراد روابط افلاطونی-رابطه‌ای دوستانه که عشقی در کار نیست- دارد. شکیرا 46 ساله به تازگی از جرارد پیکه جدا شده و در این مدت در مورد رابطه عاشقانه او با چندین چهره معروف شایعاتی مطرح شده است. گفته می‌شود که او در حال حاضر روی فرزندانش متمرکز است و نمی‌خواهد رابطه جدی داشته باشد. به علاوه طرفداران شکیرا تمایلی ندارند که با تام کروز رابطه‌ای داشته باشد. شکیرا از حضور در میامی نهایت استفاده را می‌برد. این ستاره کلمبیایی در چند روز گذشته لحظات بسیار مهمی از جمله لقب گرفتن از سوی بیلبورد به عنوان زن سال تا پیوستن مجدد به همکاران خود برای پروژه‌های موسیقی جدید و اخیراً حضور در فرمول یک، داشته است. به گزارش ال کانفیدنشال، شکیرا و تام کروز سالها است که با یکدیگر رابطه دوستانه دارند و افزود که ستاره هالیوود کسی است که از دوستی‌هایش قدردانی می‌کند.

ماموریت غیرممکن تام کروز ؛ تلاش برای بدست آوردن دل شکیرا!تماس تام کروز با شکیرا برای اکران فیلم تاپ گان

همچنین گزارش شده است که این بازیگر حتی در سال 2022 هنگام اکران فیلمش تاپ گان با شکیرا تماس گرفت زیرا او می‌خواست نظر شکیرا را در مورد این فیلم مورد انتظار بداند. این نشریه نوشته است که این اتفاق درست در زمانی افتاده که شکیرا بدترین و تلخ‌ترین لحظات جدایی خود از جرارد پیکه را پشت سر می‌گذاشت و پدرش ویلیام مبارک بخاطر یک سری مشکلات جسمی در بیمارستان بستری بود. روزی که تام کروز تماس می‌گیرد، شکیرا با پدرش بوده و عنوان کرده است که هنوز فیلم را ندیده و فرصت این کار را نداشته است. همان شب یک نمایش برای او ترتیب داده شد تا فیلم را تماشا کند. سپس او با کروز تماس گرفت و تجربیات خود را از تمایش این فیلم به او گفت و اینکه بچه هایش آن را دوست داشته‌اند. به نظرم می رسد که شکیرا و تام کروز سالها با یکدیگر در ارتباط بوده و رابطه دوستانه داشته‌ و این بازیگر در ماه‌های اخیر حمایت خود را از شکیرا نشان داده است. کروز در هالیوود به خاطر دوستی‌های خوبی که با چهره‌های معروفی از جمله مایکل کین، استیون اسپیلبرگ، ویل اسمیت، سلما هایک، دیوید بکهام و غیره دارد، شناخته می‌شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...