تحقیر نامزد جدید جرارد پیکه در بارسلونا؛ شکیرا از تو زیباتر است!

کلارا چیا مارتی به واسطه ارتباط خود با جرارد پیکه که منجر به برهم خوردن رابطه مدافع سابق بارسلونا و شکیرا شد، مورد تنفر افراد زیادی در اسپانیا قرار گرفته است.
کدخبر (196752) 29 خرداد 1402 | ساعت 15:54
0 462
کلارا چیا مارتی به واسطه ارتباط خود با جرارد پیکه که منجر به برهم خوردن رابطه مدافع سابق بارسلونا و شکیرا شد، مورد تنفر افراد زیادی در اسپانیا قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، از زمانی که جرارد پیکه، بازیکن سابق باشگاه بارسلونا و همسر سابق شکیرا، از کلارا چیا مارتی، به عنوان نامزد جدیدش رونمایی کرد، این دختر جوان، با حجم انبوهی از نظرات تحقیرآمیز مواجه شده است. در طول این مدت بارها شده که خبرنگاران و هواداران از شرمندگی کلارای 23 ساله در آمدند و حالا او حتی در هنگام قدم زدن در بارسلونا هم تحقیر می شود.

تحقیر کلارا چیا نامزد جدید پیکه

دشمنی و خصومت با کلارا، دقیقا از هنگام انتشار شایعاتی مبنی بر ارتباط او با جرارد پیکه آغاز شد. انتشار اخباری درباره خیانت پیکه به شکیرا با کلارا کافی بود تا بسیاری از افراد علیه این دختر جوان موضع گیری کنند. همین اتفاق سبب شد تا انتقادات زیادی از پیکه و کلارا مطرح شود و این دختر 23 ساله حسابی در کانون انتقادات قرار گرفت و دائما در شبکه های اجتماعی تمسخر می شد و زندگی شخصی اش به شدت از سوی رسانه ها زیر ذره بین رفت.
تحقیر نامزد جدید جرارد پیکه در بارسلونا : شکیرا از تو زیباتر است! رسانه های خبری احترامی برای حریم خصوصی این زوج قائل نبودند و در آخرین مورد، می توان به درگیری یک خبرنگار با کلارا اشاره کرد که او نه تنها حسابی مورد سرزنش قرار گرفت، بلکه صحبت های ظالمانه ای نیز خطاب به او مطرح شد.

واکنش خبرنگاران به ارتباط جرارد پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا

در این رابطه ویدیویی را می بینیم که مربوط به لحظه ای است که پیکه و کلارا در حال خروج از یک ساختمان هستند و وارد خیابانی در شهر بارسلونا می شوند. خبرنگاران با دوربین ها و میکروفون هایشان بلافاصله آنها را محاصره می کنند و دراین میان اظهارنظرهای ناخوشایندی هم به گوش می رسد که یکی از جملاتی که شنیده می شود این است:
تو هیچ وقت به گرد پای شکیرا هم نمی رسی. شکیرا از تو زیباتر است.
  در توئیتی در این رابطه می خوانیم:
این خبرنگار که واقعیت ها را به کلارا گفت کیست؟ او سزاوار دریافت یک جایزه است که واقعیت ها را گفته. امیدوارم که همه خبرنگاران، به کلارا بگویند که هرگز به گرد پای شکیرا هم نمی رسد و شکیرا به مراتب خوش تیپ تر و زیباتر از اوست. جرارد پیکه و کلارا نابود شده اند.

آسیب های کلارا چیا از ارتباط با پیکه

لازم به ذکر است که این انتقادات بی پایان، طبیعتا آسیب های روانی زیادی برای کلارا به همراه داشته و او از این بابت رنج زیادی را تحمل می کند. دردسرهای کلارای 23 ساله با رسانه ها تا حدی بالا گرفته که او و پیکه از خبرنگاری به نام جوردی مارتین شکایت کرده و حکم منع روزنامه نگاری او را دریافت کرده اند.
تحقیر نامزد جدید جرارد پیکه در بارسلونا : شکیرا از تو زیباتر است! مارتین در طول این مدت از هیچ فرصتی برای تعرض به زندگی شخصی کلارا دریغ نکرده بود و در نتیجه کلارا تصمیم به شکایت از او گرفت و بعد از برگزاری جلسه دادگاه، اعلام شد که مارتین باعث آزار و اذیت کلارا شده است. این زوج بارها و بارها توسط پاپاراتزی ها تعقیب شده اند و باید این را درنظر داشت که مارتین تنها خبرنگاری نیست که موی دماغ کلارا شده بود و طبیعتا ارتباط او با جرارد پیکه همچنان مورد توجه خبرنگاران خواهد بود. تحقیر نامزد جدید جرارد پیکه در بارسلونا : شکیرا از تو زیباتر است! حواشی اینفلوئنسرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...