مبارزه ای در کنار دختر آرنولد شوارتزنگر / کریس پرت از دوران قبل از آشنایی با کاترین می‌گوید

کدخبر (163644) | 19 فروردین 1402 | ساعت 22:40
0 445
مبارزه ای در کنار دختر آرنولد شوارتزنگر / کریس پرت از دوران قبل از آشنایی با کاترین می‌گوید
کریس پرت بازیگر مشهور هالیوود قبل از آشنایی با کاترین، دختر آرنولد شوارتزنگر، با مشکلات روحی جدی‌ مواجه بود.

به گزارش سرخ نیوز، کریس پرت، بازیگر مشهور هالیوود که با حضور در فیلم‌های کمپانی مارول خصوصا نگهبانان کهکشان به شهرتی دست‌نیافتنی رسید، در مصاحبه‌ای از نبردهای خود برای رسیدن به آرامش روانی گفت.  ستاره ۴۳ ساله هالیوود که این روزها فیلم سوپر ماریو را روی پرده دارد، ایمان به خدا و عشق به کاترین شوارتزنگر را از عوامل اصلی خروج خود از شرایطی آن را «مکان تاریک» می‌نامد، دانست. کریس پرت گفت:

پس از جدایی از آنا فاریس در ۲۰۱۸، واقعا در حال تقلا بودم و احساس می‌کردم که شکسته‌ام. به دنبال قدرتی برتر برای تکیه کردن و نجات یافتن بودم و احساس نجات یافتن هم کردم. کمی بعد از آن، با زن رویاهایم ملاقات کردم.

چند ماه پس از پایان رابطه با فاریس بود که کریس پرت با دختر بزرگ آرنولد شوارتزنگر، کاترین ۳۳ ساله آشنا شد. پرت برای اولین بار، شوارتزنگر را در یک کلیسا دید و همانجا بود که توجهش به دختر آرنولد جلب شد. پس از مدتی‌، آن‌ها شروع به قرار گذاشتن کردند و تنها چند ماه بعد و در سال ۲۰۱۹، با یکدیگر پیوند ازدواج بستند. حاصل ازدواج کریس پرت و کاترین شوارتزنگر، دو دختر ۲ و ۱ ساله به نام‌های لیلا ماریا و الویس کریستینا است.

مبارزه‌ای در کنار دختر آرنولد شوارتزنگر / کریس پرت از دوران قبل از آشنایی با کاترین می‌گوید

هنگامی که کریس پرت از آنا فاریس جدا شد، موجی از شوک در هالیوود به وجود آمد. این دو بازیگر  محبوب که پسر ۱۰ ساله‌ای به نام جک دارند، پس از ۸ سال زندگی مشترک ترجیح دادند تا از هم جدا شوند اما با توجه به داشتن فرزندی مشترک، در نزدیکی یکدیگر زندگی کنند. آنا فاریس اخیرا فاش کرد که مجبور شد از پرت طلاق بگیرد اما حالا، با کریس و همسر جدیدش کاترینا، احساس نزدیکی می‌کند و در موارد متعدد با هم وقت می‌گذرانند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...