مبارزه مایک تایسون با یک قاچاقچی مواد مخدر؛ بوکسوری که سه نفر را به قتل رساند

مایک تایسون جوان در سال 1986 با بوکسوری مبارزه کرد که پس از آن بخاطر ارتکاب سه فقره قتل مجرم شناخته شد.
کدخبر (176711) 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:24
2 195
مایک تایسون جوان در سال 1986 با بوکسوری مبارزه کرد که پس از آن بخاطر ارتکاب سه فقره قتل مجرم شناخته شد.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون یکی از محبوب‌ترین بوکسورهای تاریخ است. او با خوی وحشی خود بدل به یکی از سمبل‌های ورزش بوکس گردید. سرعت و حملات انفجاری ویرانگر او حتی احترام حریفانش را نیز برمی‌انگیخت. تایسون در طی دوران حرفه‌ای خود با مشت‌زنان بزرگی نظیر لنوکس لوئیس و اواندر هالیفیلد مبارزه کرد. این قهرمان سابق دسته سنگین وزن رکورد 50 پیروزی و شش شکست را در طی دوران حرفه‌ایش به‌ثبت رساند.

شخصیت ستیزه‌ جوی مایک تایسون بوکسور افسانه‌ای

یکی از جنبه‌های زندگی مایک تایسون شخصیت ستیزه‌ جوی او چه در درون و چه در بیرون رینگ بود. با این حال عملکرد افسانه‌ای مایک آهنین در درون رینگ بر تمام دیگر جنبه‌های زندگی او سایه می‌انداخت. تایسون در سال 1986 مبارزه‌ای را با رجی گروس، بوکسور دسته سنگین وزن ترتیب داد. مبارزه‌ای که با یک ناک اوت تماشایی به‌نفع مایک تایسون به پایان رسید.

مبارزه مایک تایسون با یک قاچاقچی مواد مخدر؛ بوکسوری که سه نفر را به قتل رساندالبته که در آن زمان کسی از زندگی دوگانه‌ی رجی گروس باخبر نبود. گروس عضو یکی از خشن‌ترین گنگ‌های خلافکاری بروکلین بود. گنگی که بخش بزرگی از قاچاق کوکائین و هروئین در نیویورک را تحت کنترل خود داشت. گروس خود نیز مواد مخدر مصرف می‌کرد و همین امر هم موجب زوال زودهنگام کارنامه حرفه‌ای این بوکسور شد. خیلی طول نکشید که دایره جنایی پلیس بالتیمور به گروس بابت قتل سه نفر از اعضای یکی از گنگ‌های رقیب مظنون شد.

کارنامه حرفه‌ای رجی گروس در بوکس همین‌جا به پایان خود رسید. گفته می‌شد که او برای انجام هر قتل سه هزار دلار دستمزد دریافت کرده است. گروس این اتهامات را رد کرد اما در نهایت مجرم شناخته شد و به حبس ابد محکوم شد.

خاطرات مایک تایسون از دوران حبس

مایک تایسون یکی از اسطوره‌های دنیای بوکس است. این مشت‌زن افسانه‌ای با وجود گذشته‌ی خشن خود اکنون اما زندگی آرام و صلح‌آمیزی را پشت سر می‌گذارد. با این حال گذشته این مرد ٥۶ ساله چیزی نیست که از یاد او رفته باشد. تایسون تا بحال بارها راجع به خاطرات دوران زندان خود صحبت کرده است. او می‌گوید در طی دوران حضور خود در زندان درسی بزرگ را آموخته است.

مایک تایسون اشاره کرده است که در زمان حضور در زندان چیزهای زیادی را به چشم دیده است. از روابط همجنس‌گرایانه گرفته تا تجاوز. تایسون می‌گوید آدم‌های توی زندان ضعیف و بزدل هستند. او یک‌ بار با اشاره به هم‌بندی‌ های خود گفته بود:

یک مشت آدم ضعیف توی زندان‌ها هستند. دلیل اینکه آدم‌ها به زندان می‌افتند این است که نمی‌توانند اموراتشان را بگذرانند و زندگی خود را مدیریت کنند. اینکه کسی توی زندان است به این معنی نیست که آدم بدی است؛ بلکه به این معنی است که او یک آدم ضعیف و بی‌عرضه است.

مایک تایسون در حال حاضر زندگی بی‌دردسری را همراه با همسر و فرزندانش تجربه می‌کند. این مرد ٥۶ ساله حالا در تلاش است تا با ذهنیت و رفتار سالم زندگی بدون مشکلی را در دوران میانسالی خود پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
مادرنزایددیگه مثل مایک آهنین
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اصلا قابل مقایسه نیستند، مایک آهنین کجا، رونی کلمن کجا؟!!!فقط کافیه مشت مایک بهش بخوره، پودر میشه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...