مدیر BBC خواهان بازگشت گری لینه کر شد

تیم دیوی مدیر اجرایی شبکه بی بی سی اعلام کرد که او خواستار بازگشت گری لینه کر به اجرای برنامه Match of the Day شده است.
کدخبر (154067) | 21 اسفند 1401 | ساعت 13:08
0 91
مدیر BBC خواهان بازگشت گری لینه کر شد
تیم دیوی مدیر اجرایی شبکه بی بی سی اعلام کرد که او خواستار بازگشت گری لینه کر به اجرای برنامه Match of the Day شده است.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می رسد که فشار رسانه ها، کارشناسان و فوتبالیست ها قرار است که جواب بدهد و گری لینه کر دوباره اجرای برنامه محبوب Match of the Day را به عهده خواهد گرفت. وی اظهار داشت که در حال حاضر همه در تلاش هستند تا مشکل به زودی حل شود. بی بی سی پیش از این اعلام کرده بود که انتقاد لینه کر از سیاست دولت انگلیس در مورد پناهجویان باعث برکناری وی شده است. دیوی بیان کرد:

موفقیت برای من یعنی این که گری به اجرا برگردد و با هم بتوانیم که به مخاطبان یک پوشش ورزشی در کلاس جهانی بدهیم، اتفاقی که متاسفانه در روز شنبه رخ نداد.

در حقیقت پس از آن که گری لینه کر از اجرای  Match of the Day کنار گذاشته شد، کارشناسان و گزارشگران برنامه نیز کناره گیری کردند و حتی بازیکنان هم اعلام کردند که با شبکه بی بی سی مصاحبه نخواهند کرد. بدین ترتیب برنامه اخیر  Match of the Day فقط 20 دقیقه طول کشید و بدون حضور مجریان و گزارشگران برگزار شد. بی بی سی مجبور شد که بخش های مهمی از برنامه را حذف کند.

به نظر می رسد که برنامه مذکور امروز نیز به شکلی بسیار کوتاه پخش خواهد شد. بخش زنان برنامه Match of the Day هم احتمالا پخش نخواهد شد آن هم در حالی که در لیگ فوتبال زنان انگلیس قرار است که بازی حساسی میان منچستریونایتد و چلسی برگزار شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...