مربی جوکوویچ : او مثل رئال مادرید تمرین می کند

مربی نواک جوکوویچ ذهنیت این تنیسور صرب را با باشگاه فوتبال رئال مادرید مقایسه کرد.
کدخبر (133956) | 10 بهمن 1401 | ساعت 12:10
0 130
مربی جوکوویچ : او مثل رئال مادرید تمرین می کند
مربی نواک جوکوویچ ذهنیت این تنیسور صرب را با باشگاه فوتبال رئال مادرید مقایسه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، نواک جوکوویچ پس از قهرمانی در تنیس آزاد استرالیا، به دنبال رکوردهایی برای جاودانگی در دنیای تنیس است. او برای رقبای خود، نادال و آلکاراز، خط و نشان کشید و نشان داد که بار دیگر همان جوکوویچِ آماده است.

جوکوویچ مثل رئال مادرید است

مربی ن«وله» او را رئال مادرید دنیای تنیس می داند و می گوید نواک جوکوویچ مثل رئال مادرید عطش سیری ناپذیر برای قهرمانی دارد. مربی این تنیسور صرب پس از بیست و دومین قهرمانی گفت:
قهرمان شدن در گرنداسلم‌ها بزرگترین انگیزه برای ادامه تنیس است. ۹۷ درصد بازیکنان تنیس اگر آسیب نواک جوکوویچ در این مسابقات را متحمل می شدند کناره گیری می کردند اما او اینگونه نیست. جوکوویچ مثل رئال مادرید تمرین می کند.
حالا رافائل نادال و کارلوس آلکاراز کار سختی برای قهرمانی در رولان گاروس دارند که چهار ماه دیگر در فرانسه برگزار می‌شود. نادال به دلیل مصدومیت خیلی زود از گرند اسلم استرالیا کنار رفت و آلکاراز نیز به دلیل مصدومیت، حضور در این رقابت‌ها را از دست داد. در حالی که آلکاراز بلافاصله پس از پیروزی جوکوویچ مقابل استفانوس سیتسیپاس به "نوله" تبریک گفت، نادال در شبکه های اجتماعی اظهار نظری نکرد. راجر فدرر سوئیسی که از دنیای تنیس خداحافظی کرده است نیز قهرمانی این تنیسور صرب در تنیس استرالیا را تبریک گفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...