معرفی ستاره های سریال گلادیاتورها / با قهرمانان جدید سریال محبوب بی بی سی آشنا شوید

کدخبر (197345) | 01 تیر 1402 | ساعت 15:40
0 200
معرفی ستاره های سریال گلادیاتورها / با قهرمانان جدید سریال محبوب بی بی سی آشنا شوید
سریال گلادیاتورز قرار است از ماه آینده شروع به فیلمبرداری شود. در همین راستا، به معرفی ستاره های سریال گلادیاتورز می‌پردازیم و نظرات آن‌ها را می‌خوانیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سریال گلادیاتورز بعد از 15 سال وقفه، مجدداً به شبکه بی بی سی بازخواهد گشت و بردلی والش و پسرش، بارنی، هم میزبانان آن خواهند بود. در این مجموعه 10 گلادیاتور باهم به رقابت می‌پردازند و امیدهای زیادی وجود دارد تا این فصل هم مانند فصول قبلی موفق باشد.

شخصیت های حاضر در سریال گلادیاتورز

فیلمبرداری این سریال، ماه آینده آغاز خواهد شد و هواداران می‌توانند با خرید بلیط، پروسه تولید آن را از نزدیک تماشا کنند. در این مقاله قصد داریم تا قبل از نمایش این سریال، شما را با شخصیت‌های حاضر در این برنامه آشنا کنیم:

  • جاینت (غول)

جیمی کریستین جوهال، با 199 سانتی متر قد، با عنوان جاینت (غول) در این برنامه شرکت خواهد کرد. او که قبلاً آتش‌نشان بود، بعدها وارد دنیای بدنسازی شد و از او به‌عنوان یکی از قدبلندترین بدنسازان تاریخ یاد می‌شود. سخنگوی بی بی سی دراین رابطه گفته:

او شاید مثل یک غول بزرگ و مهربان به‌نظر برسد.ولی ساده نباشید، وقتی پای رقابت به میان بیاید، او عقب نخواهد نشست.

با قهرمانان جدید سریال محبوب بی بی سی آشنا شوید  

  • لجند (افسانه)

مت موریسا شش جلسه در هفته، بدنسازی و پاورلیفتینگ تمرین می‌کند و یک ورزشکار سابق بین‌المللی است. او حالا یک اینفلوئنسر بدنسازی و یوتیوبر است و بیش از 355 میلیون بازدید در کانال خود دارد. خود او در این رابطه می‌گوید:

من برای این شو، مثل یک حیوان تمرین می‌کردم؛ ولی راستش را بخواهید، نیازی به این کار نبود. من می‌توانستم دو ماه اخیر را دونات بخورم و باز هم بهتر از بقیه باشم.

با قهرمانان جدید سریال محبوب بی بی سی آشنا شوید


  • فایر (آتش)

مونتل داگلاس در این برنامه در نقش آتش ایفای نقش خواهد کرد و قرار است که هرکسی که سر راهش قرار می‌گیرد را نابود کند. این قهرمان سابق المپیک در شاخه بابسلد و رکورددار سریع‌ترین دوی 100 متر تیم زنان بریتانیا با 11.05 ثانیه، رکوردی را در اختیار داشته که برای 27 سال کسی قادر به شکستن آن نبود. فایر در این باره می‌گوید:

به‌عنوان یک زن قوی و قدرتمند، من گواه زنده‌ای هستم که ثابت می‌کنم که شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن سن یا پیش زمینه‌هایتان، به رؤیاهایتان دست پیدا کنید. فقط کافی است باور داشته باشید و به حرکت ادامه دهید. من حاضرم تا شعله رقابت را روشن کنم.

  • نیترو

هری آیکینز آریتی به‌خاطر بهره‌گیری از سرعتی مثل رعد و برق مشهور است و به همین خاطر هم نام نیترو برایش انتخاب شده. او در طول دوران ورزشی‌اش، 4 مدال طلا در مسابقات 100 متر قهرمانی مردان اروپا و بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع فتح کرده. در سال 2005، او در سن 17 سالگی برنده جایزه شخصیت ورزشی جوان سال بی بی سی شد. نیترو در این باره گفته:

تبدیل شدن به یک گلادیاتور، یک دستاورد بزرگ است. رؤیای کودکی من محقق شد. تو هیچ وقت نمی‌دانی که در زندگی چه خواهد شد. هرروز برای این است که از آن لذت ببری و لذت بردن از همه فرصت‌ها ضروری است. این به‌معنای واقعی کلمه به من قدرت و انرژی می‌دهد و بی‌صبرانه منتظرم وارد میدان شده و نیترو را به گلادیاتورها ببرم.

با قهرمانان جدید سریال محبوب بی بی سی آشنا شوید


  • دیاموند

دیاموند بعد از فارغ‌التحصیلی در رشته علوم ورزشی، وارد دنیای بدنسازی شد. نام واقعی او لیوی شلدون است و ورزش را از سن شش سالگی و زمانی که در یک تیم فوتبال پسران بازی می‌کرد، آغاز کرد. او برای تیم بانوان ورچسترسیتی هم بازی کرده. دیاموند گفته:

وقتی در سن رشد بودم، به خاطر آن که قدم از بقیه بلندتر بود، انتخاب می‌شدم. الان باید به همه نشان دهم که منحصربه‌فرد بودن، قدرت اصلی توست. بی‌صبرانه منتظرم تا وارد گود شوم و تحت عنوان دیاموند، با مدعیان روبه‌رو شوم.

  • سابر (شمشیر)

شلی مک کوی هم در قامت سابر در جمع گلادیاتورها حضور خواهد یافت؛ یک رقیب سرسخت، قدرتمند، چابک و رقابتی. او هفته‌ای شانزده تا نوزده ساعت تمرین می‌کند و در پنج رویداد قهرمانی وزنه‌برداری در بریتانیا و چندین مسابقه قهرمانی کراس فیت در سراسر جهان شرکت کرده و همزمان قهرمان اسکاتلند در دو رشته ورزشی نیز بوده. سابر در شهر داندی یک باشگاه ورزشی دارد و امیدوار است تا بتواند الهام‌بخش نسل‌های بعدی برای رسیدن به اندام ایده‌آلشان باشند. او درباره حضورش در جمع گلادیاتورها گفته:

واقعاً امیدوارم که سابر، الهام‌بخش خوبی برای نسل جوان زنان توانا باشد. درست مثل همان زمانی که من گلادیاتورها را تماشا می‌کردم و آن‌ها به من انگیزه دادند تا یک زن ورزشکار و با اعتمادبه‌نفس باشم. حالا زمان درخشش سابر است؛ حالا دختران قدرتمند هستند که به اینجا می‌آیند.

  • آپولو

الکس گری به‌خاطر ظاهر جذابش و در ادای احترام به خدای یونانی، نام آپولو را برگزیده. او ورزش را با بازی کردن در تیم راگبی زیر 16 سال آغاز کرد و به لیگ برتر انگلیس و سپس تیم هفتم انگلیس رسید. او کاپیتان تیم ملی راگبی انگلیس در رده‌های شانزده، هجده و بیست ساله‌ها بود در ادامه، او با مهارت‌های حیرت‌آورش به لیگ NFL پیوست و اولین بازیکن بریتانیایی راگبی لقب گرفت که در این لیگ بزرگ بازی کرده. آپولو به باشگاه آتلانتیک فالکونز پیوست و سپس اولین بازیکن بین‌المللی شد که کاپیتانی یک تیم NFL را عهده‌دار شده. آپولو درباره حضورش در جمع گلادیاتورها گفت:

گلادیاتورها آماده‌اند؟ بهتر است به من باور داشته باشید. بعد از راگبی بازی کردن در لیگ NFL، فرصت الهام‌بخشی در قامت آپولو، رویایی است که محقق می‌شود. برنامه من این است که از ابتدا پیش بیفتم و هرگز ناامید نشوم.

  • دینامیت

امیلی استیل، جوان‌ترین گلادیاتور این دوره است که تنها 20 سال سن دارد. او تا سن 15 سالگی در سطح ملی شنا می‌کرد و اکنون یک ورزشکار نخبه کراس فیت است و در رشته علوم ورزشی در سال دوم مشغول به تحصیل است. او اخیراً در یکی از بزرگترین فستیوال،های تناسب اندام در سطح بین‌المللی شرکت کرده و در عین حال، رکورددار وزنه‌برداری زیر 23 سال بریتانیاست. او در این رابطه گفته:

من برای به یادآوردن نسخه اصلی گلادیاتورها خیلی جوان هستم ولی والدینم این برنامه را خیلی دوست داشتند و به من پیشنهاد کردند که در این رقابت شرکت کنم. دینامیت واقعاً نشانگر شخصیت واقعی من است و من هیجان زیادی دارم تا نشان دهم که چه کارهایی می‌توانم در این رقابت انجام دهم.

  • فیوری

جودی اونسلی، بازیکن راگبی اکستر چیفز با عنوان فیوری به برنامه گلادیاتورها پیوسته. او بازیکن سابق تیم بانوان راگبی Seven player، قهرمان جوجیتسوی برزیل و قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی حمل زغال سنگ است. جالب اینجاست که پدر او نیز در سال 2008 در گلادیاتورز شرکت کرده بود. او درباره ثبت نام برای شرکت در این رقابت گفت:

من با تماشای گلادیاتورها بزرگ شدم و همیشه از قدرت و توان آن‌ها می‌ترسیدم و حالا خودم یکی از آن‌ها هستم. امیدوارم که مدعیان آماده باشند تا با فیوری رقابت کنند.

  • استیل

زک جورج هم با عنوان استیل در جمع گلادیاتورها شرکت خواهد کرد. او بعد از فتح عنوان آماده‌ترین مرد انگلیس در سال 2020 و کسب رتبه بیست و ششم در بین 126.461 نفر در رده‌بندی جهانی کراس فیت در این رقابت حضور خواهد یافت. معرفی ستاره های سریال گلادیاتورهااو بعد از آن که به‌عنوان یک نوجوان، تناسب اندام را آغاز کرد، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران نیز پیدا کرد. استیل در این باره گفته:

من به‌عنوان یک کودک، حسابی تحت تأثیر گلادیاتورها بودم ولی هرگز فکرش را هم نمی‌کردم که از نظر فیزیکی به این میزان آمادگی برسم که به‌عنوان یک ابرانسان در نظر گرفته شوم. امیدوارم که نسل جدید هواداران هم مرا به چشم یک قهرمان قدرتمند و شکست‌ناپذیر ببینند.

جدیدترین اخبار سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...