معضل امیدها در پایتخت عراقي‌ها!

اعضای تیم فوتبال امید ایران در عراق با مشکلاتی مواجه هستند.
کدخبر (195919) | 27 خرداد 1402 | ساعت 18:24
1 97
معضل امیدها در پایتخت عراقي‌ها!
اعضای تیم فوتبال امید ایران در عراق با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم امید ایران به رهبری رضا عنایتی موفق شد در تورنمنت قهرمانی غرب آسیا به عنوان صدرنشین در گروه دوم که سوریه و فلسطین هم در آن حضور داشتند، به مرحله نیمه نهایی صعود کند و روز آینده باید برای صعود به فینال در ورزشگاه مدینه شهر بغداد به مصاف اردن برود. اما موضوعی که طی روزهای اخیر حسابی اعضای تیم امید را در بغداد اذیت کرده، این است که وقتی وارد هتل می‌شوند، به هیچ وجه امکان دسترسی به سایت‌های ایرانی را ندارند و فقط وقتی به استادیوم می‌روند، امکان بررسی اخبار را به دست می‌آورند. معضل امیدها در پایتخت عراقي‌ها!

 مبارزه امیدها با هوا!

نکته دیگر زمان درنظر گرفته شده طی روزهای اخیر برای تمرین شاگردان عنایتی بوده که در ساعت 17:30 دقیقه به وقت بغداد برنامه‌ریزی شده است. از اردوی تیم امید خبر می‎‌رسد که این زمان برای برگزاری تمرین بسیار گرم بوده و بازیکنان تیم ملی علاوه بر فشردگی زمان بازی‌ها که یک روز درمیان است، باید با گرمای هوا هم مبارزه کنند. البته به نظر می‌آید با توجه به خروج چند تیم حاضر در تورنمنت قهرمانی غرب آسیا و رسیدن 4 تیم ایران، اردن، عراق و عمان به مرحله نیمه نهایی، این معضل طی روزهای آینده رفع شود. گفتنی است روز آینده شاگردان رضا عنایتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف اردن بروند که به عنوان تیم برتر گروه اول موفق به حضور در جمع 4 تیم برتر شده است.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
باسلام...بنظر می‌رسد بازیکنان عراق سن و سال تر از تیم امید ایران باشند.منظورم اینست که با توجه به قوانین فیفا برای بازیکنان امید و زیر 23سال بازیکنان عراق از این قانون تبعیت نکرده باشند.به هرحال تیم ایران می‌بایستی بازیکنان عراق را زیر زره بین داشته باشند.و در بازی فینال عراقی ها از ترفند های زننده ای برای بردن استفاده میکنند.البته هر بازی برد و باخت دارد.ولی جوانان ما نباید در دام شیطنت های عراقی ها بیافتند.با تشکر
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...