مهدی بیات و شارلروا؛ 9 سال بالای خط سبز

مدیر ایرانی الاصل توانسته در فوتبال بلژیک و در زمینه باشگاه داری به موفقیت های ویژه ای دست پیدا کند.
کدخبر (213219) | 06 مرداد 1402 | ساعت 14:24
0 130
مهدی بیات و شارلروا؛ 9 سال بالای خط سبز
مدیر ایرانی الاصل توانسته در فوتبال بلژیک و در زمینه باشگاه داری به موفقیت های ویژه ای دست پیدا کند.

به گزارش"خبرنگار سرخ نیوز، برای نهمین سال، باشگاه اسپورتینگ شارلروا یک باشگاه سودآور بوده است و این را مدیون حضور یک مدیر به نام مهدی بیات است. مهدی بیات می گوید:

"اگر باشگاه سالم می خواهیم، الگوی اقتصادی من درست است."
او توانسته در مدت 9 فصل مانع از این شود که شارلوا به خط قرمز مالی برسد و امسال نیز این باشگاه در منطقه سبز حضور دارد. اتفاقی که می تواند امتیاز ویژه ای در کارنامه مدیریت او محسوب شود. او در آخرین گفت و گویش در این رابطه توضیح داده و تاکید می کند که مبارزه به تنهایی در برابر نوعی رقابت ناعادلانه پیچیده است. این در حالی است که سال گذشته فشارها برروی مهدی بیات از سوی هواداران باشگاه به خاطرنتایج نیز بسیار زیاد شده بود اما او با حفظ باشگاه شارلوا از شکست ها و مشکلات مالی عملکرد مدیریتی خودش را ستایش آمیز تلقی می کند. اینکه او توانسته این همه سال یک باشگاه سودآور را مدیریت کند آنهم در اوج بحران های اقتصادی یک شاهکار در فوتبال بلژیک به حساب می آید. مهدی بیات و شارلروا؛ 9 سال بالای خط سبز تیم‌های بروژ و خنک همانند شالروا باشگاه‌های سود آوری بوده اند. او درباره اینکه چگونه توانسته با شارلوا به این مهم دست پیدا کند می گوید:
" معقول ترین و اولین کار می تواند کنترل حقوق و دستمزدها باشد. در عین حال کنترل هزینه های دیگر و البته فروش بازیکن."
او می گوید:
" من شارلوا را به یکی از معدود باشگاه‌های تبدیل کردم که از نظر مالی در خط قرمز نیست. همچنین من هرگز قصد ندارم که بازیکنانم را بفروشم تا بتوان رکورددار حضور در منطقه سبز مالی باشم."
مدیرایرانی شارلوا در روزهای گذشته به کمپ تیم در کشور هلند حضور پیدا کرده بود. اردویی که از امروز به پایان می رسد. شارلوا به نسبت سال‌های گذشته امسال کمترین میزان اهمیت را برای ایرانی ها خواهد داشت چرا که برخلاف سالهای اخیر هیچ بازیکن ایرانی در حال حاضر در این تیم بلژیکی حضور ندارد. مهدی بیات و شارلروا؛ 9 سال بالای خط سبز اما این چیزی از جاه طلبی های این مهدی بیات برای مدیریت این باشگاه در فصل جدید کم نکرده است. شارلروا فصل گذشته در رتبه سیزدهم قرار گرفت و این جایگاه خوبی برای این تیم به حساب نمی آید. بیات خواهان ثبات و آرامش در باشگاه است چرا که در فصل گذشته این آرامش از دست رفته بود و البته با حضور فلیکس مازو تا حدودی توانست آنرا در تیم برقرار کند.آن‌ها حالا اردوی تدارکاتی شان برای آغاز فصل جدید شروع کرده اند بدون حضور بازیکن ایرانی. آخرین بازیکنان ایرانی شارلروا امیرحسین حسین زاده و علی قلی زاده بودند که هر دو از این تیم جدا شده اند. در سال‌های گذشته نیز بازیکنانی چون یونس دلفی، کاوه رضایی ، امید نورافکن، محمدرضا مهدوی، علیرضا امامی فر و مرحوم مهرداد میناوند از فوتبال ایران در شارلروا توپ زده اند. آخرین اخبار لژیونرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...