مورد عجیب بازیکن جدید سپاهان؛ محروم بوده و زیاد مصدوم می شود!

یکی از دو بازیکنی که سپاهان اخیرا جذب کرده سابقه مصدومیت های متعددی را در سال های اخیر دارد.
کدخبر (200909) | 08 تیر 1402 | ساعت 13:08
0 123
مورد عجیب بازیکن جدید سپاهان؛ محروم بوده و زیاد مصدوم می شود!
یکی از دو بازیکنی که سپاهان اخیرا جذب کرده سابقه مصدومیت های متعددی را در سال های اخیر دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم فوتبال سپاهان پس از تمدید قرارداد پیام نیازمند، با جذب دو بازیکن مطرح لیگ برتری رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد و رضا شکاری و کاوه رضایی را به خدمت گرفت. هر دو خرید مورایس از یک جنس هستند و در خط حمله بازی می کنند. شکاری که فصل گذشته در سیرجان توپ می زد ۷ گل و ۵ پاس گل را با پیراهن گل گهر به جای گذاشت و بهترین مهاجم این تیم بود. مورد عجیب بازیکن جدید سپاهان؛ محروم بوده و زیاد مصدوم می شود! این بازیکن ۲۵ ساله، توانایی بازی در پست های هافبک هجومی، وینگر راست و چپ را نیز دارد. شکاری قبل از پیوستن به سپاهان از تیم تراکتور پیشنهاد بازی داشت، اما رقم بالای دستمزد این بازیکن تبریزی ها را از جذب وی منصرف کرد. در همان روزها هوشنگ نصیرزاده در ادعایی قابل تامل گفته بود شکاری بند فسخ ۳۰۰ هزار دلاری داشته و برای امضای قرارداد با تراکتور روی هم رفته در دو فصل ۱۰۰ میلیارد طلب کرده است. اگر صحبت های مدیرعامل تراکتور صحت داشته باشد باید شکاری را یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر دانست.

جذب مهاجم جنجالی تراکتور

کاوه رضایی مهاجم پرحاشیه فصل قبل تراکتور دومین خرید زردپوشان است. این بازیکن در تابستان اخیر به استقلال بازگشت، اما به دلیل پربودن لیست این تیم نتوانست با پیراهن آبی با میدان برود و سرخپوش شد. رضایی در تبریز نیم فصل پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشت و در چند بازی مصدوم شد و بعد از زدن دو گل در ۶ بازی قراردادش را در پایان نیم فصل یکطرفه فسخ کرد تا کارش با تراکتور به کمیته انضباطی بکشد. مورد عجیب بازیکن جدید سپاهان؛ محروم بوده و زیاد مصدوم می شود! این بازیکن در نهایت نیز از سوی فدراسیون محروم شد تا نیم فصل دوم را خانه نشین شود. نکته عجیب درباره قرارداد رضایی مدت زمان قرارداد این بازیکن است. سپاهان در حالی این مهاجم را که سابقه مصدومیت های طولانی دارد به مدت سه فصل به خدمت گرفته که او هم اکنون در ۳۱ سالگی به سر می برد! این درحالی است که در فوتبال حرفه ای دنیا معمولا باشگاه ها روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده و با آن ها قراردادهای طولانی مدت می بندند، در فوتبال ایران اما همه چیز برعکس است و با بازیکنان آینده دار یکساله امضا می کنند!

دلخوری تراکتوری ها از رضایی

گفتنی است رضایی سابقه مصدومیت از ناحیه ساق پا و شکستگی استخوان در زمانی که در بلژیک بازی می کرد را دارد. همان طور که اشاره شد او پس از پیوستن به تراکتور دچار مصدومیت شد که این مسئله واکنش مسئولین این باشگاه را در پی داشت. به طوری که ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور با گلایه از وی گفته بود:
انتظار داشتیم آقای کاوه رضایی بیشتر در اختیار تیم باشند ولی با مصدومیت‌های پیاپی این اتفاق نیفتاد و آن چیزی که از وی انتظار داشتیم نشد.
مورد عجیب بازیکن جدید سپاهان؛ محروم بوده و زیاد مصدوم می شود! مسئله مهم بعدی به ماجرای محرومیت رضایی برمی گردد. این بازیکن پس از محکومیت از سوی فدراسیون به دادگاه عالی ورزش شکایت برد که بار دیگر محکوم شد و گفته می شد که تراکتور می تواند این بازیکن را بین ۴ تا ۶ ماه از حضور در مسابقات محروم کند. حال به نظر می رسد که باشگاه سپاهان و تراکتور با یکدیگر در این مسئله به توافق رسیده اند. چرا که از چند روز قبل خبر مذاکره و قرارداد رضایی با سپاهان مطرح بود که سرانجام خبر آن روز گذشته به طور رسمی اعلام شد.

ریخت و پاش تمام نشدنی سپاهان

زردپوشان در فصلی هم که گذشت خریدهای عجیب و گرانی در نقل و انتقالات داشتند؛ از سیاوش یزدانی ناآماده گرفته تا جذب خارجی های ناکارآمدی چون مانوئل فرنادز، الویس کامسوبا و رناتو داسیلویرا. از بین همه ورودی های پرشمار و سرشناس این تیم در دو دو پنجره اخیر تنها رامین رضاییان، محمد دانشگر و تا حدودی محمد علی نژاد عملکرد خوبی داشتند. مورد عجیب بازیکن جدید سپاهان؛ محروم بوده و زیاد مصدوم می شود! البته این داستان هر فصل سپاهانی هاست و آن ها همواره بیشترین هزینه‌ را در جذب مربی و بازیکن انجام داده، بدون اینکه بهره چندانی از آن برده یا بتوانند موفقیت چشمگیری را به دست بیاورند. به طوری که در سه فصل اخیر از رتبه دوم بالاتر نرفتند و حتی در جام حذفی نیز ناکام بودند. آن ها به روال سال های گذشته با توپ پر پا به نقل و انتقالات گذاشته اند و این طور که به نظر می رسد باز هم قصد دارند تیم پرمهره ای را در فصل بیست و سوم به میدان بفرستند. اخبار جدید باشگاه سپاهان

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...