نتایج زنده تنیس آزاد استرالیا / همراه با اولین رویداد بزرگ فصل

با آغاز یکی از چهار رقابت برجسته سالانه تنیس در دنیا، شما می توانید نتایج زنده تنیس آزاد استرالیا را در این صفحه دنبال کنید.
کدخبر (126809) | 26 دی 1401 | ساعت 13:02
0 184
نتایج زنده تنیس آزاد استرالیا / همراه با اولین رویداد بزرگ فصل
با آغاز یکی از چهار رقابت برجسته سالانه تنیس در دنیا، شما می توانید نتایج زنده تنیس آزاد استرالیا را در این صفحه دنبال کنید.

به گزارش سرخ نیوز، رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۳ از روز دوشنبه ۲۶ دی ماه در ملبورن آغاز شده است. بعد از سپری شدن یک سال پر اتفاق در دنیای تنیس حالا ستاره‌های تنیس جهان در چارچوب اولین رویداد بزرگ فصل یعنی رقابت‌های گرند اسلم اوپن استرالیا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. نتایج زنده تنیس آزاد استرالیا را در ادامه می خوانید؛

نتایج زنده تنیس جهان - تنیس آزاد استرالیا

نتایج تنیس اوپن استرالیا - یکشنبه 9 بهمن 1401 انفرادی مردان - فینال نواک جوکوویچ 3 – استفانوس سیتسیپاس 0 (ویدیو)

در دیدار پایانی این رقابت‌ها که ظهر امروز در ورزشگاه راد لیور برگزار شد، تنیس‌باز ۳۵ ساله صرب با نمایشی پرقدرت حریف یونانی خود را سه ست متوالی و با نتایج ۶-۳، ۷-۶ و ۷-۶ مغلوب کرد تا با یک قهرمانی دلچسب و شیرین به گرند اسلم محبوبش باز گردد.

تیمی زنان - فینال باربورا کریکووا و کاترینا سینیاکووا 2 – شوکو آئویاما و انا شیباهارا 0
نتایج تنیس اوپن استرالیا - شنبه 8 بهمن 1401 انفرادی زنان - فینال النا ریباکینا 1 - آرینا سابالنکا 2

در دیدار پایانی این رقابت‌ها ریباکینا بازی را بهتر آغاز کرد و با خونسردی خاص خود در گیم چهارم اولین بریک را به دست آورد. در ادامه گرچه سابالنکا در گیم هشتم بریک را جبران کرد اما مجدداً در گیم بعد بریک شد و این قهرمان ویمبلدون ۲۰۲۲ بود که با حفظ گیم سرویسش توانست با نتیجه ۶-۴ برنده ست اول شود. در ست دوم اضطراب اولین حضور در فینال گرند اسلم انگار تازه از روی شانه‌های سابالنکا برداشته شد و او با نمایشی هجومی و به ثمر رساندن ۲۱ ضربه وینر ۶-۳ به برتری رسید تا سرنوشت قهرمان در ست سوم مشخص شود. در ادامه، دو بازیکن تا میانه ست سوم شانه‌به‌شانه هم جلو رفتند تا اینکه در گیم هفتم سابالنکا بریک کرد و در نهایت با استفاده از چهارمین "مچ پوینت" خود با نتیجه ۶-۴ پیروز شد و فاتح مسابقات لقب گرفت.

تیمی مردان - فینال هوگو نیس و یان زیلنسکی 0 – رینکی هیجیکاتا و جسون کوبلر 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - جمعه 7 بهمن 1401 انفرادی مردان - نیمه نهایی نواک جوکوویچ 3 - تامی پال 0 (ویدیو)

تنیس‌باز ۳۵ ساله صرب در ست اول ۵-۱ پیش افتاد اما اشتباهات متعدد او باعث شد تا کار برای دقایقی گره بخورد و پال هم از این فرصت بهره برد و حساب کار را ۵-۵ مساوی کرد. با این وجود در ادامه تجربه بالای نوله به کمکش آمد و او در گیم دوازدهم حریف آمریکایی خود را برای سومین مرتبه بریک کرد تا ۷-۵ پیروز شود. با شروع ست دوم جوکوویچ بهتر کار کرد و این بار قاطعانه با نتیجه ۶-۱ پیروز شد‌ و در نهایت ست سوم را هم ۶ بر ۲ از آن خود کرد تا راهی دهمین فینال خود در ملبورن شود.

استفانوس سیتسیپاس 3 - کارن خاچانوف 1

مرد چهارم تنیس جهان دو‌ ست اول را ۷-۶ و ۶-۴ به سود خود خاتمه داد و در ست سوم نیز ۵-۳ پیش افتاد اما خاچانوف با تلاش مضاعف کار را به تایبریک کشید و بعد از آنکه دو بار حریف یونانی را در کسب امتیاز نهایی گذاشت، ۸-۶ پیروز شد تا بازی به ست چهارم کشیده شود. در ست چهارم اما سیتسیپاس بار دیگر بازی را در اختیار گرفت و این بار با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد تا بعد از چهار ناکامی در نیمه‌نهایی اوپن استرالیا سرانجام به فینال این گرند اسلم راه پیدا کند.

تیمی زنان - نیمه نهایی باربورا کریکووا و کاترینا سینیاکووا 2 - مارتا کوستیوک و النا گابریلا ریوز 0 شوکو آئویاما و انا شیباهارا 2 - کوکو گاف و جسیکا پگولا 0
نتایج تنیس اوپن استرالیا - پنج شنبه 6 بهمن 1401 انفرادی زنان - نیمه نهایی النا ریباکینا 2 - ویکتوریا آزارنکا 0

در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی، جدال دو بازیکن در ست اول نزدیک دنبال شد و پس از ردوبدل شدن ۳ بریک ریباکینا توانست ۵-۳ پیش بیفتد. در ادامه گرچه آزارنکا بازی را به تساوی کشاند اما در تایبریک این قهرمان ویمبلدون بود که توانست ۷-۴ به پیروزی برسد. در ست دوم ریباکینا بازیکن برتر میدان بود و با نتیجه ۶-۳ از سد قهرمان دو دوره رقابت‌ها عبور کرد تا برای دومین بار طی سه گرند اسلم اخیر به فینال صعود کند.

آریانا سابالنکا 2 - ماگدا لینت 0

آریانا سابالنکا در ادامه تاخت‌وتازش در اوپن استرالیا مگدا لینت را هم مغلوب کرد و راهی اولین فینال گرند اسلم خود شد. تنیس‌باز بلاروسی ست اول را در تایبریک پیروز شد و در ست دوم نیز با نتیجه قاطع ۶-۲ به برتری رسید تا برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به فینال یک گرند اسلم برسد.

تیمی مردان - نیمه نهایی ژرمی چاردی و فابریس مارتین 1 - هوگو نیس و یان زیلنسکی 2 مارسل گرانویرس و هوراسیو زبایوس 0 - رینکی هیجیکاتا و جسون کوبلر 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - چهارشنبه 5 بهمن 1401 انفرادی مردان - یک چهارم نهایی آندری روبلف 0 - نواک جوکوویچ 3

نواک جوکوویچ در یک دیدار برتر مقابل آندری روبلف به برتری رسید و برای دهمین بار راهی مرحله نیمه‌نهایی اوپن استرالیا شد. روبلف روس در این مسابقه تمام تلاشش را کرد تا جلوی حریف پرقدرت خود را بگیرد اما نوله بی‌رحم‌تر از این حرف‌ها بود و در سه متوالی با نتایج ۶-۱ ۶-۲ و ۶-۴ کار را یک سره کرد.

بن شلتون 1 - تامی پال 3

تامی پال در دیداری تمام‌آمریکایی با حساب ۳ بر یک از سد بن شلتون گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی اوپن استرالیا راه یافت. نفر ۳۵ جهان در این دیدار موفق شد هم‌وطن جوانش را با نتایج ۷-۶ ۶-۳ ۵-۷ و ۶-۴ مغلوب کند و برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به نیمه‌نهایی یک گرند اسلم برسد.

انفرادی زنان - یک چهارم نهایی کارولینا پلیسکو 0 - ماگدا لینت 2

ماگدا لینت در دو ست پیاپی و با نتایج ۶-۳ و ۷-۵ برابر کارولینا پلیسکووا زن شماره یک پیشین تنیس جهان به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی اوپن استرالیا شد.

آریانا سابالنکا 2 - دونا وکیچ 0

آریانا سابالنکا با کسب یک پیروزی ۲-۰ دیگر برای اولین بار به نیمه‌نهایی اوپن استرالیا رسید. تنیس‌باز بلاروسی ساعتی پیش در دو ست متوالی با نتایج ۶-۳ ۶-۲ از سد دونا وکیچ کروات عبور کرد تا برای چهارمین بار در دوران حرفه‌ای خود به جمع چهار بازیکن یک گرند اسلم راه پیدا کند.

تیمی مردان - یک چهارم نهایی وسلی کولهوف و نیل اسکوپسکی 0 - رینکی هیجیکاتا و جسون کوبلر 2 آندریاس مایس و جان پیرز 1 - مارسل گرانویرس و هوراسیو زبایوس 2 تیمی زنان - یک چهارم نهایی باربورا کریکووا و کاترینا سینیاکووا 2 - دزیره کراژیک و دمی شورس 0 استورم هانتر و الیز مرتنس 1 - مارتا کوستیوک و النا گابریلا ریوز 2 شوکو آئویاما و انا شیباهارا 2 - کارولین دولهاید و آنا کالینسکایا 0 چان هائو چینگ و یانگ ژائوژوان 0 - کوکو گاف و جسیکا پگولا 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - سه شنبه 4 بهمن 1401 انفرادی مردان - یک چهارم نهایی کارن خاچانوف 3 - سباستین کوردا 0

کارن خاچانوف روس در پی آسیب‌دیدگی سباستین کوردا در میانه مسابقه به مرحله نیمه‌نهایی اوپن استرالیا صعود کرد. خاچانوف دو ست اول را با نتایج ۷-۶ و ۶-۳ از آن خود کرده بود و در ست سوم نیز ۳-۰ پیش بود که کوردا بدلیل مصدومیت مچ دست که در ست دوم گریبانگیرش شد نتوانست به بازی ادامه دهد.

استفانوس سیتسیپاس 3 - ییری لهچکا 0

استفانوس سیتسیپاس مرد چهارم تنیس جهان در ادامه عملکرد خوب خود در اولین گرند اسلم فصل ییری لهچکا را در سه ست متوالی با نتایج ۶-۳ ۷-۶ ۶-۴ مغلوب کرد و برای سومین سال متوالی و چهارمین بار در پنج سال اخیر به مرحله نیمه‌نهایی اوپن استرالیا راه یافت.

انفرادی زنان - یک چهارم نهایی النا ریباکینا 2 - یلینا اوستاپنکو 0

النا ریباکینا قهرمان ویمبلدون ۲۰۲۲ در دو ست پیاپی و با نتایج ۶-۲ و ۶-۴ مقابل یلنا اوستاپنکو قهرمان رولان گاروس ۲۰۱۷ به برتری رسید و برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به نیمه‌نهایی اوپن استرالیا راه یافت.

جسیکا پگولا 0 - ویکتوریا آزارنکا 2

ویکتوریا آزارنکا زن شماره یک پیشین تنیس جهان در دو ست پیاپی مقابل جسیکا پگولا به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی اوپن استرالیا شد. قهرمان دو دوره رقابت‌ها با نتایج ۶-۴ و ۶-۱ بر حریف آمریکایی خود چیره شد تا پس از ده سال بار دیگر به جمع چهار نفر برتر اوپن استرالیا بپیوندد.

تیمی مردان - یک چهارم نهایی بنجامین بونزی و آرتور ریندرکنش 0 - هوگو نیس و یان زیلنسکی 2 ژرمی چاردی و فابریس مارتین - مارسلو آروالو گونزالز و جین جولین راجر (به تعویق افتاد) تیمی زنان - دور سوم ترزا میهالکووا و الیکساندرا سانسوویچ 0 - دزیره کراژیک و دمی شورس 2 کارولین دولهاید و آنا کالینسکایا 2 - گابریلا دابروفسکی و گیلینیا اولموس 0
نتایج تنیس اوپن استرالیا - دوشنبه 3 بهمن 1401 انفرادی مردان - دور چهارم آندری روبلف 3 - هولگر رون 2

ندری روبلف در نبردی پرافت‌وخیز و مهیج، درحالیکه در ست پنجم ۵-۲ عقب افتاده بود به بازی برگشت و بعد از آنکه هولگر رونه را دو بار در کسب امتیاز نهایی ناکام گذاشت در سوپرتایبریکی نزدیک به پیروزی رسید و راهی دور یک چهارم پایانی اوپن استرالیا شد. بازیکن روس در سوپرتایبریک هم ۵-۰ و بعد ۶-۲ و ۷-۳ عقب افتاد اما در نهایت ۱۱ بر ۹ به پیروزی رسید تا برای دومین بار در جمع هشت بازیکن برتر اوپن استرالیا قرار بگیرد.

بن شلتون 3 - جی جی ولف 2

بن شلتون آمریکایی که تنها ۶ ماه از پیوستنش به جمع بازیکنان حرفه‌ای می‌گذرد در ادامه درخشش خود در اوپن استرالیا هموطنش جی‌جی ولف را در پنج ست با نتایج ۶-۷ ۶-۲ ۶-۷ ۷-۶ و ۶-۲ کنار زد تا در دومین تجربه حضورش در یک گرند اسلم راهی دور یک‌چهارم پایانی شود.

آلکس دمینائور 0 - نواک جوکوویچ 3

نواک جوکوویچ با ارائه نمایشی کوبنده الکس د مینور استرالیایی را در برابر دیدگان هم‌وطنانش به صلابه کشید و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد. تنیس‌باز صرب در این دیدار قاطعانه و در سه ست متوالی با نتایج ۶-۲ ۶-۱ و ۶-۲ به برتری رسید تا ضمن برطرف کردن نگرانی‌ها بابت مصدومیتش برای سیزدهمین بار به جمع هشت بازیکن برتر اوپن استرالیا برسد.

روبرتو بائوتیستا آگت 1 - تامی پال 3

تامی پال آمریکایی با پیروزی ۳-۱ مقابل روبرتو باتیستا آگوت به مرحله ۱/۴ نهایی اوپن استرالیا صعود کرد. نفر ۳۵ رده‌بندی با نتایج ۶-۲ ۴-۶ ۶-۲ و ۷-۵ برابر حریف اسپانیایی به برتری رسید تا برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به ۱/۴ نهایی یک رویداد گرند اسلم راه یابد.

انفرادی زنان - دور چهارم کارولینا پلیسکووا 2 - شوای ژانگ 0

کارولینا پلیسکووا زن شماره یک پیشین تنیس جهان در یک دیدار برتر شوای ژانگ از چین را ظرف تنها ۵۵ دقیقه و در دو ست متوالی با نتایج ۶-۰ و ۶-۴ شکست داد و راهی دور یک‌چهارم پایانی اوپن استرالیا شد. این چهارمین حضور پلیسکووا در مرحله یک‌چهارم پایانی اوپن استرالیا و دهمین حضور او در جمع ۸ بازیکن برتر یک گرند اسلم محسوب می‌شود.

ماگدا لینت 2 - کارولین گارسیا 0

کارولین گارسیا نفر چهارم تنیس زنان و یکی دیگر از مدعیان این دوره اوپن استرالیا در دو ست پیاپی مغلوب ماگدا لینت شد و از دور مسابقات کنار رفت. لینت لهستانی با نتایج ۷-۶ و ۶-۴ حریف قدرتمند فرانسوی را شکست داد تا برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به جمع ۸ بازیکن برتر یک گرند اسلم راه یابد.

آریانا سابالنکا 2 - بلیندا بنچیچ 0

آریانا سابالنکا زن شماره پنج تنیس جهان با یک نمایش درخشان دیگر در دو ست با نتایج ۷-۵ و ۶-۲ از سد بلیندا بنچیچ قهرمان المپیک توکیو عبور کرد تا راهی جمع ۸ بازیکن برتر اوپن استرالیا شود. تنیس‌باز بلاروسی در این مسابقه که یک ساعت و ۲۷ دقیقه به طول انجامید ۳۲ ضربه "وینر" نواخت و یکی از بهترین عملکرد‌ها را در این دوره از مسابقات به ثبت رساند.

دونا وکیچ 2 - لیندا فروهویرتووا 1

دونا وکیچ با غلبه بر لیندا فروهویرتووا ۱۷ ساله از جمهوری چک به مرحله یک‌چهارم پایانی اوپن استرالیا رسید. تنیس‌باز ۲۶ ساله کروات که در دو فصل گذشته با مصدومیت‌های مختلفی دست به گریبان بود، این دیدار را با حساب ۶-۲ ۱-۶ و ۶-۳ به سود خود پایان داد تا بعد از اوپن آمریکا ۲۰۱۹ برای دومین بار در جمع هشت بازیکن برتر یک گرند اسلم قرار بگیرد.

تیمی مردان - دور سوم وسلی کولهوف و نیل اسکوپسکی 2 - نیکولا چاچیچ و اعصام الحق قریشی 0 تومیسلاو برکیچ و گونزالو اسکوبار 1 - رینکی هیجیکاتا و جسون کوبلر 2 الکس بولت و لوک ساویل 0 - آندریاس مایس و جان پیرز 2 لوید هریس و راون کلاسن 0 - مارسل گرانویرس و هوراسیو زبایوس 2 ژرمی چاردی و فابریس مارتین 2 - ییری لهچکا و آلکس مولکان 0 رابین هاس و متیو میدلکوپ 0 - مارسلو آروالو گونزالز و جین جولین راجر 2 بنجامین بونزی و آرتور ریندرکنش 2 - خوان والدس و رابرت فاراه 1 هوگو نیس و یان زیلنسکی 2 - راجیف رام و جو سالیسبری 1 تیمی زنان - دور سوم باربورا کریکووا و کاترینا سینیاکووا 2 - اوکسانا کالاشنیکووا و آلیسیا پارکس 0 استورم هانتر و الیز مرتنس 2 - ویکتوریا گولوبیچ و مونیکا نیکولسکو 0 مارتا کوستیوک و النا گابریلا ریوز 2 - میریام کولودزیووا و مارکتا شیمکووا 0 آناستاسیا پاولیوچنکووا و النا ریباکینا 0 - شوکو آئویاما و انا شیباهارا 2 آنهلینا کالینینا و آلیشون اویتوانک 0 - چان هائو چینگ و یانگ ژائوژوان 2 میو کاتو و آلدیلا سوتجیادی 0 - کوکو گاف و جسیکا پگولا 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - یکشنبه 2 بهمن 1401 انفرادی مردان - دور چهارم یوشیهیتو نیشیوکا 0 - کارن خاچانوف 3

سباستین کوردا در دیداری نزدیک که به سوپرتایبریک ست پنجم کشیده شد با نتایج ۳-۶ ۶-۳ ۶-۲ ۱-۶ و ۱۰-۷ مقابل هوبرت هورکاچ لهستانی به برتری دست یافت و برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به مرحله ۱/۴ نهایی اوپن استرالیا رسید.

هوبرت هورکاژ 2 - سباستین کوردا 3

سباستین کوردا در دیداری نزدیک که به سوپرتایبریک ست پنجم کشیده شد با نتایج ۳-۶ ۶-۳ ۶-۲ ۱-۶ و ۱۰-۷ مقابل هوبرت هورکاژ لهستانی به برتری دست یافت و برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود به مرحله ۱/۴ نهایی اوپن استرالیا رسید.

ییری لهچکا 3 - فیلیکس اوژه الیاسیم 1

در ادامه حذف سریالی مدعیان در نخستین گرند اسلم فصل، فیلیکس اوژه الیاسیم نفر هفتم تنیس مردان در ۴ ست مغلوب ییری لهچکا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ییری لهچکا تنیس‌باز ۲۱ ساله اهل چک که در مرحله قبل کمرون نوری را کنار زده بود، بعد از اینکه ست اول را ۴-۶ به حریف کانادایی واگذار کرد در سه ست بعدی با نتایج ۶-۳ ۷-۶ و ۷-۶ پیروز شد تا برای نخستین بار راهی ۱/۴ نهایی یک گرند اسلم شود.

استفانوس سیتسیپاس 3 - یانیک سینر 2

استفانوس سیتسیپاس در دیداری نزدیک و جذاب که ۴ ساعت به طول انجامید با حساب ۳-۲ از سد یانیک سینر گذشت و برای سومین سال متوالی راهی ۱/۴ نهایی اوپن استرالیا شد.

انفرادی زنان - دور چهارم ایگا اشویانتک 0 - النا ریباکینا 2

النا ریباکینا قهرمان ویمبلدون دست به کار بزرگی زد و با غلبه بر ایگا اشویانتک زن شماره یک تنیس جهان راهی دور یک‌چهارم پایانی مسابقات اوپن استرالیا شد. تنیس‌باز ۲۳ ساله قزاق در این مسابقه کم‌اشتباه ظاهر شد و توانست بخت نخست مسابقات را در دو ست متوالی با نتایج ۶-۴ و ۶-۴ مغلوب کند.

یلنا اوستاپنکو 2 - کوکو گاف 0

یلنا اوستاپنکو قهرمان سابق اوپن فرانسه در دو ست پیاپی و با نتایج ۷-۵ و ۶-۳ برابر کوکو گاف نفر هفتم رده‌بندی به برتری رسید تا حریف ریباکینا در مرحله ۱/۴ نهایی اوپن استرالیا شود.

جسیکا پگولا 2 - باربورا کریچیکووا 0

جسیکا پگولا در ادامه نمایش خوبش در ملبورن با نتایج ۷-۵ و ۶-۲ بر باربورا کریچیکووا قهرمان پیشین رولان گاروس غلبه کرد تا ضمن کسب هشتمین برد متوالی خود برای سومین سال پیاپی به ۱/۴ نهایی اوپن استرالیا صعود کند.

ویکتوریا آزارنکا 2 - لین ژو 1

ویکتوریا آزارنکا قهرمان دو دوره اوپن استرالیا در مصافی پایاپای که تا ساعت ۲:۱۷ بامداد به وقت محلی طول کشید، بعد از اینکه ست اول را ۴-۶ به لین ژو واگذار کرد در دو ست بعدی با نتایج ۶-۱ و ۶-۴ برابر حریف چینی پیروز شد تا به مرحله ۱/۴ نهایی صعود کند.

تیمی مردان - دور دوم سریرام بالاجی و جیوان ندونچزیان 0 - ژرمی چاردی و فابریس مارتین 2 نیکولاس بارینتوس و آریل بهار 1 - بنجامین بونزی و آرتور ریندرکنش 2 هوگو نیس و یان زیلنسکی 2 - مکس پورسل و جردن تامپسون 1 مارک پولمانس و الکسی پوپیرین 1 - راجیف رام و جو سالیسبری 2 تیمی زنان - دور دوم استورم هانتر و الیز مرتنس 2 - تیمی بابوس و کریستینا ملادنوویچ 0 میریام کولودزیووا و مارکتا شیمکووا 2 - بیاتریز مایا و ژانگ شوایی 1 بلیندا بنچیچ و ژیل تیچمان 1 - گابریلا دابروفسکی و گیلینیا اولموس 2 آنا دانیلینا و سانیا میرزا 1 - آنهلینا کالینینا و آلیشون اویتوانک 2 کریستینا بوکسا و ماکوتو نینومیا 0 - چان هائو چینگ و یانگ ژائوژوان 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - شنبه یک بهمن 1401 انفرادی مردان - دور سوم آندری روبلف 3 - دنیل اوانس 0 اوگو هومبرت 0 - هولگر رون 3 بنجامین بونزی 0 - آلکس دمینائور 3 گریگور دمیتروف 0 - نواک جوکوویچ 3 (ویدیو)

در دور دوم از مسابقات تنیس آزاد استرالیا، نواک جوکوویچ تنیسور مشهور صربستانی با حساب ۳ بر ۰ از سد گریگور دمیتروف گذشت. نواک جوکوویچ در ست نخست در تای برک ۹-۷، در ست دوم ۶-۳ و در ست سوم ۶-۴ از سد حریف خود گذشت.

آلکسی پوپرین 0 - بن شلتون 3 جی جی ولف 3 - مایکل مامو 0 اندی ماری 1 - روبرتو بائوتیستا آگت 3 تامی پال 3 - ینسون بروکسبی 0 انفرادی زنان - دور سوم واروارا گراچوا 0 - کارولینا پلیسکوا 2 شوای ژانگ 2 - کیتی والنتس 0 لائورا زیگموند 1 - کارولین گارسیا 2 آریانا سابالنکا 2 - الیس مرتنس 0 کامیلا گیورگی 0 - بلیندا بنچیچ 2 نوریا پاریزاس دیاز 0 - دونا وکیچ 2 لیندا فروهویرتووا 2 - مارکتا واندروسوا 1 ماگدا لینت 2 - اکاترینا الکساندروا 0 تیمی مردان - دور دوم وسلی کولهوف و نیل اسکوپسکی 2 - پتروس سیتسیپاس و استفانوس سیتسیپاس 0 نیکولا چاچیچ و اعصام الحق قریشی 2 - سانتیاگو گونزالز و ادوارد راجر واسلین 0 نیکولا مکتیچ و ماته پاویچ 0 - الکس بولت و لوک ساویل 2 آندره گورانسن و مارک آندره هوسلر 0 - آندریاس مایس و جان پیرز 2 سادیو دومبیا و فابین ریبول 0 - لوید هریس و راون کلاسن 2 مارسلو دمولینر و آندریا واواسوری 1 - مارسل گرانویرس و هوراسیو زبایوس 2 ییری لهچکا و آلکس مولکان 2 - الکساندر ارلر و لوکاس میدلر 0 بن مک لاچلان و یوشیهیتو نیشیوکا 0 - مارسلو آروالو گونزالز و جین جولین راجر 2 تیمی مردان - دور اول ایوان دودلیگ و آستین کراییسک 1 - سریرام بالاجی و جیوان ندونچزیان 2 تیمی زنان - دور دوم باربورا کریکووا و کاترینا سینیاکووا 2 - لیندا فروهویرتووا و آلیسون ریسکه آمیرتاج 0 اوکسانا کالاشنیکووا و آلیسیا پارکس 2 - کلیر لیو و سابرینا سانتاماریا 1 ایژیا محمد و تیلور تاونسند 1 - ترزا میهالکووا و الیکساندرا سانسوویچ 2 اولیویا گادچکی و پریسیا هون 1 - دزیره کراژیک و دمی شورس 2 نیکول ملیچار مارتینز و الن پرز 1 - مارتا کوستیوک و النا گابریلا ریوز 2 آناستاسیا پاولیوچنکووا و النا ریباکینا 2 - لاتیشا چان و الکس گواراچی 0 نادیا کیچنوک و کیمبرلی زیمرمن 0 - شوکو آئویاما و انا شیباهارا 2 آناستاسیا پوتاپووا و یانا سیزیکووا 0 - کارولین دولهاید و آنا کالینسکایا 2 مویوکا اوچیجیما و وانگ ژینیو 0 - کوکو گاف و جسیکا پگولا 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - جمعه 30 دی 1401 انفرادی مردان - دور سوم مکنزی مک دونالد 0 - یوشیهیتو نیشیوکا 3 کارن خاچانوف 3 - فرانسیس تیافو 1 هوبرت هورکاژ 3 - دنیس شاپووالوف 2 استفانوس سیتسیپاس 3 - تالون گریکسپور 0 مارتون فوکسویکس 2 - یانیک سینر 3 کامرون نوری 2 - ییری لهچکا 3 فرانسیسکو سروندولو 1 - فیلیکس اوژه الیاسیم 3 سباستین کوردا 3 - دنیل مدودف 0 انفرادی زنان - دور سوم ایگا اشویانتک 2 - کریستینا بوکسا 0 النا ریباکینا 2 - دنیله کالینز 1 کاترینا بایندل 0 - یلینا اوستاپنکو 2 برناردا پرا 0 - کوکو گاف 2 جسیکا پگولا 2 - مارتا کوستیوک 0 باربورا کریچیکووا 2 - آنه‌لینا کالینینا 0 مدیسون کیز 1 - ویکتوریا آزارنکا 2 لین ژو 2 - ماریا ساکاری 1 تیمی مردان - دور دوم جیمی ماری و مایکل ونوس 0 - تومیسلاو برکیچ و گونزالو اسکوبار 2 رابین هاس و متیو میدلکوپ 2 - جولین کش و هنری پاتن 0 آندری گولوبف و الکساندر ندوویسوف 1 - خوان والدس و رابرت فاراه 2 تیمی مردان - دور اول ناتانیل لامونز و جکسون ویترو 0 - لوید گلاسپول و هری هلیووارا 2 فدریکو کوریا و دگو شوارتزمن 0 - الکس بولت و لوک ساویل 2 کوئنتین هالیس و آدریان مانارینو 0 - آندره گورانسن و مارک آندره هوسلر 2 سیمونه بوللی و فابیو فوگنینی 0 - سادیو دومبیا و فابین ریبول 2 ماکسیم کرسی و آلبانو اولیوتی 0 - ژرمی چاردی و فابریس مارتین 2 الکساندر ارلر و لوکاس میدلر 2 - روهان بوپانا و متیو ابدن 0 دیگو هیدالگو و امل روسووری 0 - مارسلو آروالو گونزالز و جین جولین راجر 2 بنجامین بونزی و آرتور ریندرکنش 2 - جان میلمان و الکساندر ووکیچ 0 مکس پورسل و جردن تامپسون 2 - گیلرمو دوران و فیلیپ اوسوالد 0 مارک پولمانس و الکسی پوپیرین 2 - فاکوندو باگنیس و رابرت گالووی 0 تیمی زنان - دور دوم ویکتوریا گولوبیچ و مونیکا نیکولسکو 2 - آنا بوندار و گریت مینن 0 میو کاتو و آلدیلا سوتجیادی 2 - ماری بوزوکووا و ماریا اوسوریو 1 تیمی زنان - دور اول لیندا فروهویرتووا و آلیسون ریسکه آمیرتاج 2 - ناتائلا ژالامیدزه و الکساندرا پانوا 1 جمی فورلیس و آسترا شارما 1 - کلیر لیو و سابرینا سانتاماریا 2 ایژیا محمد و تیلور تاونسند 2 - نادیا پودورسکا و مایار شریف 0 استورم هانتر و الیز مرتنس 2 - ورونیکا کودرمتووا و لیودمیلا سامسونووا 1 نیکول ملیچار مارتینز و الن پرز 2 - اکاترینا الکساندروا و ویویان هایسن 0 آلیسیا بارنت و اولیویا نیکولز 1 - میریام کولودزیووا و مارکتا شیمکووا 2 لیلا فرناندز و بتانی ماتک سندز 1 - بیاتریز مایا و ژانگ شوایی 2 ماگدا لینت و وانگ ژیو 1 - شوکو آئویاما و انا شیباهارا 2 کریستین فلیپکنز و لائورا زیگموند 0 - آناستاسیا پوتاپووا و یانا سیزیکووا 2 بلیندا بنچیچ و ژیل تیچمان 2 - مدیسون برنگل و ربکا مارینو 0 ایرینا کاملیا بگو و شلبی راجرز 1 - گابریلا دابروفسکی و گیلینیا اولموس 2 کریستینا بوکسا و ماکوتو نینومیا 2 - سوفیا کنین و یولیا پوتینتسوا 0
نتایج تنیس اوپن استرالیا - پنج‌شنبه 29 دی 1401 انفرادی مردان - دور دوم آندری روبلف 3 - امیل روسووری 1 دنیل گالان 0 - دنیل اوانس 3 دنیس کودلا 1 - اوگو هومبرت 3 ماکسیم کرسی 0 - هولگر رون 3 گریگور دمیتروف 3 - لازلو ژیره 0 تیلور فریتز 2 - آلکسی پوپرین 3 بن شلتون 3 - نیکولاس یاری 0 دیگو شوارتزمان 0 - جی جی ولف 3 مایکل مامو 3 - آلکساندر زورف 1 آلخاندرو داویدویچ فوکینا 2 - تامی پال 3 ینسون بروکسبی 3 - کاسپر رود 1 برندون هولت 2 - روبرتو بائوتیستا آگت 3 پابلو کارینو بوستا 2 - بنجامین بونزی 3 آدریان مانارینیو 1 - آلکس دمینائور 3 انزو کوکاد 1 - نواک جوکوویچ 3 (ویدیو) در دور دوم از تنیس آزاد استرالیا، نواک جوکوویچ مقابل انزو کواکود به برتری 3 بر 1 دست یافت. جوکوویچ در ست نخست 6-1، در ست سوم 6-2 و در ست چهارم 6-0 پیروز شد و ست دوم را با حساب 7-5 به رقیب خود واگذار کرد. اندی ماری 3 - تاناسی کوکیناکیس 2 انفرادی زنان - دور دوم واروارا گراچوا 2 - لوکرزیا استفانینی 0 یولیا پوتینتسوا 0 - کارولینا پلیسکوا 2 شوای ژانگ 2 - پترا مارتیچ 0 کیتی والنتس 2 - ورونیکا کودرمتووا 1 آنت کونتاویت 1 - ماگدا لینت 2 تیلور تاونسند 1 - اکاترینا الکساندروا 2 ایرینا کاملیا بگو 1 - لائورا زیگموند 2 لیلا فرناندز 0 - کارولین گارسیا 2 آریانا سابالنکا 2 - شلبی راجرز 0 لورن دیویس 0 - الیس مرتنس 2 آنا کارولینا اشمیدلووا 0 - کامیلا گیورگی 2 نوریا پاریزاس دیاز 2 - آناستاسیا پوتاپووا 0 دونا وکیچ 2 - لیودمیلا سامسونووا 0 کیمبرلی بیرل 0 - لیندا فروهویرتووا 2 کلیر لیو 0 - بلیندا بنچیچ 2 مارکتا واندروسوا 2 - اونس ژابور 1 تیمی مردان - دور اول وسلی کولهوف و نیل اسکوپسکی 2 - ساشا بوبلیک و جان پاتریک اسمیت 0 راماناتان رامکومار و میگل آنخل ریس وارلا 1 - پتروس سیتسیپاس و استفانوس سیتسیپاس2 فرانسیسکو کابرال و ژوائو سوسا 1 - نیکولا چاچیچ و اعصام الحق قریشی 2 اصلان کاراتسف و دوشان لایوویچ 0 - سانتیاگو گونزالز و ادوارد راجر واسلین 2 جیمی ماری و مایکل ونوس 2 - هانتر ریز و کریستین رودریگز 0 ایوان سابانوف و ماته سابانوف 1 - تومیسلاو برکیچ و گونزالو اسکوبار 2 هانس هچ وردوگو و جان ایسنر 0 - رینکی هیجیکاتا و جسون کوبلر 2 نیکولا مکتیچ و ماته پاویچ 2 - ماکسیمو گونزالز و آندرس مولتنی 0 یوکی بامبری و ساکت مینی 1 - آندریاس مایس و جان پیرز 2 لوید هریس و راون کلاسن 2 - پدرو مارتینز و تیاگو مونتیرو 0 مارسلو دمولینر و آندریا واواسوری 2 - ساندر ژیل و یوران فلیگن 1 سباستین بائز و لوئیس دیوید مارتینز 0 - مارسل گرانویرس و هوراسیو زبایوس 2 فرانسیسکو سروندولو و توماس مارتین اچوری 0 - ییری لهچکا و آلکس مولکان 2 رابین هاس و متیو میدلکوپ 2 - روبرتو کاربایس بائتا و هوگو دلین 0 پدرو کاچین و گیدو پیا 0 - جولین کش و هنری پاتن 2 آلبرت راموس وینولاس و برناب زاپاتا 0 - بن مک لاچلان و یوشیهیتو نیشیوکا 2 نیکولاس ماهوت و تیم پوتز 1 - نیکولاس بارینتوس و آریل بهار 2 آندری گولوبف و الکساندر ندوویسوف 2 - دین سوینی و لی تو 0 دنیل آلتمایر و خوان پابلو واریاس 1 - خوان والدس و رابرت فاراه 2 رافائل ماتوس و دیوید هرناندز 1 - هوگو نیس و یان زیلنسکی 2 مارکوس آندرس گیرون و کنستانت لستین 0 - راجیف رام و جو سالیسبری 2 تیمی زنان - دور اول باربورا کریکووا و کاترینا سینیاکووا 2 - الوریک پیا ایکری و کاترین هریسون 1 اوکسانا کالاشنیکووا و آلیسیا پارکس 2 - جاسمین پائولینی و مارتینا تریویسان 1 ترزا میهالکووا و الیکساندرا سانسوویچ 2 - هان ژینیون و لیدزیا ماروزاوا 1 اولیویا گادچکی و پریسیا هون 2 - آنا بوگدان و تاتیانا ماریا 0 پترا هول و آرینا رادیونوا 0 - دزیره کراژیک و دمی شورس 2 تیمی بابوس و کریستینا ملادنوویچ 2 - آلیونا بولسووا و پانا اودواردی 0 ژاکلین کریستین و تامارا کورپاتش 0 - ویکتوریا گولوبیچ و مونیکا نیکولسکو 2 آنا بوندار و گریت مینن 2 - آلیسیا روسولسکا و ارین روتلیف 0 دنیله کالینز و هیتر واتسون 0 - مارتا کوستیوک و النا گابریلا ریوز 2 لیودمیلا کیچنوک و یلینا اوستاپنکو 0 - آناستاسیا پاولیوچنکووا و النا ریباکینا 2 لوسیا برونزتی و الیزابت کوچیارتو 0 - لاتیشا چان و الکس گواراچی 2 الکساندرا بوزوویچ و لیزت کابررا 0 - نادیا کیچنوک و کیمبرلی زیمرمن 2 کارولین دولهاید و آنا کالینسکایا 2 - آنا بلینکووا و ژو لین 0 آنا دانیلینا و سانیا میرزا 2 - دالما گافلی و برناردو پرا 0 اری هوزومی و تامارا زیدانشک 0 - آنهلینا کالینینا و آلیشون اویتوانک 2 آلیز کورنت و سامانتا استوسور 0 - چان هائو چینگ و یانگ ژائوژوان 2 میو کاتو و آلدیلا سوتجیادی 2 - کیتلین کریستین و دانکا کووینیچ 0 ماری بوزوکووا و ماریا اوسوریو 2 - سوفی چانگ و آنجلا کولیکوف 0 مویوکا اوچیجیما و وانگ ژینیو 2 - تالیا گیبسون و اولیویا تیاندرامولیا 0 ترزا مارتینکووا و دونا وکیچ 1 - کوکو گاف و جسیکا پگولا 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - چهارشنبه 28 دی 1401 انفرادی مردان - دور دوم رافائل نادال 0 - مکنزی مک دونالد 3 (خلاصه بازی)

رافائل نادال، مرد شماره یک تنیس جهان و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس استرالیا در پایان ست دوم مقابل «مک کنزی مک‌دونالد» مرد شماره ۶۵ جهان، زمین مسابقه را به دلیل مصدومیت ترک کرد و پس از بازگشت نتوانست نمایش همیشگی خود را به اجرا بگذارد و در نهایت از تنیس استرالیا کنار رفت.

دالیبور سورچینا 0 - یوشیهیتو نیشیوکا 3 کارن خاچانوف 3 - جیسون کوبلر 1 جونگچنگ شانگ 0 - فرانسیس تیافو 3 جان میلمان 0 - دنیل مدودف 3 لوید هریس 1 - مارتون فوکسویکس 3 توماس مارتین اچوری 0 - یانیک سینر 3 آلکس مولکان 2 - فیلیکس اوژه الیاسیم 3 تارا دنیل 0 - دنیس شاپووالوف 3 سباستین کوردا 3 - یوسوکه واتانوکی 0 تالون گریکسپور 3 - بوتیک ون ده زاندشولپ 0 فرانسیسکو سروندولو 3 - کورنتین موته 1 کریستوفر ایوبانکس 1 - ییری لهچکا 3 هوبرت هورکاژ 3 - لورنزو سونیگو 2 کامرون نوری 3 - کنستانت لستین 1 انفرادی زنان - دور دوم ایگا اشویانتک 2 - کامیلا اوسوریو 0 کریستینا بوکسا 2 - بیانکا اندریسکو 1 النا ریباکینا 2 - کایا یوان 0 کاترین مک نالی 0 - کاترینا بایندل 2 آنا بوندار 1 - یلینا اوستاپنکو 2 کینون ژنگ 0 - برناردا پرا 2 اما رادوکانو 0 - کوکو گاف 2 جسیکا پگولا 2 - الکساندرا سانسویچ 0 اولیویا گادکچی 0 - مارتا کوستیوک 2 باربورا کریچیکووا 2 - کلارا برول 0 آنه‌لینا کالینینا 2 - پترا کویتووا 0 مدیسون کیز 2 - ژینیو وانگ 0 نادیا پودوروسکا 0 - ویکتوریا آزارنکا 2 ژیل تیچمان 0 - لین ژو 2 دیانا اشنایدر 1 - ماریا ساکاری 2 کارولینا موچووا 1 - دنیله کالینز 2   انفرادی مردان - دور اول مکس پورسل 2 - امیل روسووری 3 دنیس کودلا 3 - رومن سافیولین 1 ریچارد گاسکت 0 - اوگو هومبرت 3 ماکسیم کرسی 3 - آلبرت راموس وینولاس 1 جان ایسنر 1 - آدریان مانارینیو 3 مایکل مامو 3 - لائورن لوکولی 2 تاناسی کوکیناکیس 3 - فابیو فوگنینی 0 الکساندر ووکیچ 2 - برندون هولت 3 ژوائو سوسا 0 - روبرتو بائوتیستا آگت 3 انزو کوکاد 3 - هوگو دلین 0 انفرادی زنان - دور اول لوکرزیا استفانینی 2 - تاتیانا ماریا 1 مایار شریف 0 - ماگدا لینت 2 ایرینا کاملیا بگو 2 - الیزابت ماندیک 1 لوچیا برونزتی 1 - لائورا زیگموند 2 لورن دیویس 2 - دانکا کوینیچ 1 اسلون استفانز 0 - آناستاسیا پوتاپووا 2 دونا وکیچ 2 - اوکسانا سلخمتوا 1 الیسون ریسکه آمریتراج 1 - مارکتا واندروسوا 2 داریا کاساتکینا 0 - واروارا گراچوا 2 کلیر لیو 2 - مدیسون برنگل 0 شوای ژانگ 2 - پاتریشیا ماریا تیگ 1 بیتریز مایا 0 - نوریا پاریزاس دیاز 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - سه‌شنبه 27 دی 1401 انفرادی مردان - دور اول آندری روبلف 3 - دومینیک تیم 0 دنیل گالان 3 - جرمی چاردی 1 فاکوندو باگنیس 1 - دنیل اوانس 3 فیلیپ کراجینوویچ 0 - هولگر رون 3 پابلو کارینو بوستا 3 - پدرو کاچین 0 ماتیا بلوچی 1 - بنجامین بونزی 3 یو هسیو هسو 0 - آلکس دمینائور 3 گریگور دمیتروف 3 - اصلان کاراتسف 0 زیزو برگس 1 - لازلو ژیره 3 روبرتو کاربیاس بائنا 0 - نواک جوکوویچ 3 (خلاصه بازی)

نواک جوکوویچ تنیس‌ باز ۳۵ ساله صرب که سال قبل به دلیل نزدن واکسن از حضور در نخستین گرند اسلم فصل محروم شده بود، در مرحله نخست این رقابت‌هادر ست سه متوالی با نتایج ۶-۳ ۶-۴ و ۶-۰ مقابل روبرترو بائه‌نا از اسپانیا به برتری رسید و راهی دور دوم شد.

تیلور فریتز 3 - نیکولوز باسیلاشویلی 1 چونه هسین تسنگ 2 - آلکسی پوپرین 3 بن شلتون 3 - ژیژن ژانگ 2 نیکولاس یاری 3 - میومیر کچمانوویچ 0 دیگو شوارتزمان 3 - آلکسی کروتیخ 1 جی جی ولف 3 - جردن تامپسون 1 خوان پابلو واریاس 2 - آلکساندر زورف 3 متئو برتینی 2 - اندی ماری 3

اندی ماری بریتانیایی در مرحله دوم اوپن استرالیا موفق شد با نتیجه 3-2 از سد متئو برتینی عبور کند؛ مسابقه ای که 4 ساعت و 54 دقیقه به طول انجامید.

آلخاندرو داویدویچ فوکینا 3 - آلکساندر بوبلیک 2 یان لنارد استروف 0 - تامی پال 3 کرستوفر اوکونل 1 - ینسون بروکسبی 3 توماس ماچاک 1 - کاسپر رود 3 انفرادی زنان - دور اول سورانا سیرستیا 1 - یولیا پوتینتسوا 2 ژیا وانگ 0 - کارولینا پلیسکوا 2 پترا مارتیچ 2 - ویکتوریا گولوبیچ 0 کیتی والنتس 2 - اوگنیا رودینا 0 مارنیا زانسکوا 0 - ورونیکا کودرمتووا 2 آنت کونتاویت 0 - یولیا گرابهر 2 دیانه پری 0 - تیلور تاونسند 2 یسلین بوناونتوره 0 - اکاترینا الکساندروا 2 لیلا فرناندز 2 - آلیزه کورنه 0 کاترین سبوف 0 - کارولین گارسیا 2 آریانا سابالنکا 2 - ترزا مارتینکوا 0 آریان هارتونو 0 - شلبی راجرز 2 گاربنیه ماگوروزا 1 - الیس مرتنس 2 مارتینا ترویسان 0 - آنا کارولینا اشمیدلووا 2 آناستاسیا پاولیوچنکووا 0 - کامیلا گیورگی 2 ویکتوریا تومووا 0 - بلیندا بنچیچ 2 جاسمین پائولینی 0 - لیودمیلا سامسونووا 2 کایا کانپی 1 - کیمبرلی بیرل 2 لیندا فروهویرتووا 2 - جیمی فورلیس 0 تامارا زیدانسک 1 - اونس ژابور 2
نتایج تنیس اوپن استرالیا - دوشنبه 26 دی 1401 انفرادی مردان - دور اول رافائل نادال 3 - جک دریپر 1 (خلاصه بازی)

نادال ستاره تنیس جهان و دارنده ۲۲ عنوان قهرمانی گرنداسلم ست اول را با امتیازهای ۷ بر ۵ پیروز شد اما در ست دوم نتیجه را با امتیاز ۶ بر ۲ واگذار کرد. وی در ست سوم و چهارم با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر یک به پیروزی رسید تا نخستین برد خود در تنیس اوپن استرالیا ۲۰۲۳ را دشت کند.

برندون ناکاشیما 2 - مکنزی مک دونالد 3 ژائوم مونار 0 - دالیبور سورچینا 3 میکائیل یمر 0 - یوشیهیتو نیشیوکا 3 کارن خاچانوف 3 - برناب زاپاتا 0 سباستین بائز 0 - جیسون کوبلر 3 اسکار اوته 1 - جونگچنگ شانگ 3 دنیل آلتمایر 1 - فرانسیس تیافو 3 هوبرت هورکاژ 3 - پدرو مارتینز 0 لورنزو سونیگو 3 - نونو بورگس 1 ارنستو اسکوبیدو 1 - تارا دنیل 3 دوشان لایوویچ 1 - دنیس شاپووالوف 3 سباستین کوردا 3 - کریستین گارین 1 یوسوکه واتانوکی 3 - آرتور ریندرکنچ 0 جان میلمان 3 - مارک آندره هیوسلر 2 مارکوس گیرون 0 - دنیل مدودف 3 استفانوس سیتسیپاس 3 - کوئنتین هالیس 0 یانیک هانفمان 2 - رینکی هاجیکاتا 3 تالون گریکسپور 3 - پاول کوتوف 0 ایلیا ایواشکا 1 - بوتیک ون ده زاندشولپ 3 لورنزو موستی 2 - لوید هریس 3 فدریکو کوریا 2 - مارتون فوکسویکس 3 توماس مارتین اچوری 3 - گریگوری باریره 1 کایل ادموند 0 - یانیک سینر 3 کامرون نوری 3 - لوکا ون آشه 0 تیاگو مونتیرو 0 - کنستانت لستین 3 کریستوفر ایوبانکس 3 - سونوو کوون 2 ییری لهچکا 3 - برنا کوریچ 0 فرانسیسکو سروندولو 3 - گیدو پیا 0 کورنتین موته 3 - یبینگ وو 2 آلکس مولکان 3 - استان واورینکا 2 واسک پاسپیسیل 1 - فیلیکس اوژه الیاسیم 3 انفرادی زنان - دور اول ایگا اشویانتک 2 - یول نیمایر 0 پانا اودواردی 0 - کامیلا اوسوریو 2 کریستینا بوکسا 2 - اوا لیس 1 بیانکا اندریسکو 2 - ماری بوزکووا 0 النا ریباکینا 2 - الیزابت کوچیارتو 0 کایا یوان 2 - سلنا یانیسیویچ 0 لسیا تسورنکو 0 - کارولینا موچووا 2 آنا کالینسکایا 1 - دنیله کالینز 2 لائورا پیگوسی 0 - کاترین مک نالی 2 کامیلا رخیمووا 1 - کاترینا بایندل 2 آنا بوندار 2 - آنا بوگدان 1 دایانا یاسترمسکا 0 - یلینا اوستاپنکو 2 کینون ژنگ 2 - دالما گالفی 0 برناردا پرا 2 - مویوکا اوچیجیما 1 اما رادوکانو 2 - تامارا کورپاتش 0 کاترینا سینیاکوا 0 - کوکو گاف 2 جسیکا پگولا 2 - ژاکلین کریستین 0 برندا فروهویرتوا 0 - الکساندرا سانسویچ 2 پولینا کودرمیتووا 0 - اولیویا گادکچی 2 مارتا کوستیوک 2 - آماندا آنیسیماوا 0 باربورا کریچیکووا 2 - سارا بیلک 0 تالیا گیبسون 0 - کلارا برول 2 کوکو واندوگ 0 - آنه‌لینا کالینینا 2 آلیسون ون اویوانک 0 - پترا کویتووا 2 مدیسون کیز 2 - آنا بلینکووا 1 ژینیو وانگ 2 - استورم هانتر 0 لئولیا ژانژین 0 - نادیا پودوروسکا 2 سوفیا کنین 0 - ویکتوریا آزارنکا 2 ژیل تیچمان 2 - هاریت دارت 0 لین ژو 2 - ربکا مارینو 0 کریستینا کوچووا 0 - دیانا اشنایدر 2 یو یوان 0 - ماریا ساکاری 2 در این باره بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...