نخستین گام مثبت خطیر/ آبی‌ها بالاخره صاحب اسپانسر می‌شوند

در فاصله کمتر از ده روز مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران تکلیف باشگاه استقلال همچنان نامشخص است.
کدخبر (213191) | 06 مرداد 1402 | ساعت 13:29
0 94
نخستین گام مثبت خطیر/ آبی‌ها بالاخره صاحب اسپانسر می‌شوند
در فاصله کمتر از ده روز مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران تکلیف باشگاه استقلال همچنان نامشخص است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اوضاع نابسامان استقلال هر روز هواداران این تیم را بیش از پیش نگران فصل جدید لیگ برتر می‌کند. پیچ سنگین همین ابتدای جاده لیگ، می‌تواند فصل را برای نکونام و تیمش خیلی زودتر از حد تصور کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان تمام کند. حضور علی خطیر به عنوان مدیر امیدی مبنی بر حل مشکلات این باشگاه را در دل آبی‌ها زنده کرد اما تاکنون این مهم رقم نخورده است. اما بالاخره می‌توان گفت نخستین گام های مدیریتی خطیر در حال شکوفا شدن هستند و آبی‌ها صاحب اسپانسر خواهند شد.

فصل قبل و طی اتفاقی عجیب باشگاه استقلال یک سال کامل بدون قرارداد و کاملا رایگان لوگوی همراه اول را روی پیراهنش قرار داد که این ماجرا به تازگی رسانه‌ای شد. آبی ها در ابتدای فصل قبل و حین نقل و انتقالات هم جزو یکی از پر اسپانسرترین باشگاه های لیگ بودند و حتی تعداد برند های تبلیغاتی زیاد روی دیوار پشت سر بازیکنان جذب شده این تیم صدای هواداران استقلال را هم درآورده بود اما حالا و پس از کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ قهرمانان آسیا برای جذب اسپانسر با مشکلات زیادی روبه رو شدند.

حال و پس از گذر از تمام این معضلات، طبق شایعات علی خطیر با یک شرکت صنعتی و یک استارتاپ موفق مذاکرات مثبتی در راستای اسپانسرینگ استقلال برای فصل آینده لیگ برتر داشته است تا با قرارداد جدید بتواند علاوه‌بر حل مشکل مالی سنگین آبی‌پوشان که موجب تعطیلی تمرین این تیم هم شده است، نفرات مد نظر جواد نکونام را هم حداقل در این فرصت کوتاه جذب کند و دست کم تیمی به نسبت قابل رقابت با سایر مدعیان عنوان قهرمانی لیگ راهی مسابقات کند. اتفاقی که برای تحقق آن باید منتظر اخبار چند روز آینده آبی‌پوشان باشیم.

آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...