نساجی از مدعیان جلو زد؛ تقلید رحمتی از روی دست مطهری!

تیم نساجی بیشترین خرید را تا به اینجای نقل و انتقالات از بین همه تیم ها داشته است.
کدخبر (196709) | 29 خرداد 1402 | ساعت 12:27
0 198
نساجی از مدعیان جلو زد؛ تقلید رحمتی از روی دست مطهری!
تیم نساجی بیشترین خرید را تا به اینجای نقل و انتقالات از بین همه تیم ها داشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم فوتبال نساجی که توانست با قهرمانی در جام حذفی یکی از سهمیه های آسیایی فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد، برخلاف فصول اخیر فعالیت چشمگیری در نقل و انتقالات تابستانی دارد. مدیران این باشگاه پس از اینکه کارلوس هرناندز اسپانیایی را پس از ۵ بازی برکنار کردند خیلی زود به سراغ انتخاب مربی جدید رفتند و با مهدی رحمتی برای فصل بعد به توافق رسیدند.

نساجی در فصلی که گذشت دو بار کادرفنی خود را تغییر داد. در ابتدا حمید مطهری هدایت سرخپوشان مازندرانی را بر عهده داشت و پس از اینکه این مربی نتوانست نتایج لازم را کسب کند، یک مربی خارجی استخدام شد.‌ اما این تغییرات اثر بخش نبود و هرناندز تنها توانست ۲ امتیاز را برای نساجی به ارمغان بیاورد.

نساجی از مدعیان جلو زد؛ تقلید رحمتی از روی دست مطهری!

کپی رحمتی از مطهری!

مهمترین مشکل نساجی در فصل قبل در فاز دفاعی بود و این تیم گل های بی‌شماری را به دلیل ضعف‌ دروازه‌بان‌ها و مدافعان خود در طول برگزاری لیگ برتر و جام حذفی دریافت کرد. همین مسئله باعث شد تا مازندرانی‌ها فرصت کسب تکرار قهرمانی در جام حذفی را از دست دهند و با شکست سنگین ۴-۰ مقابل استقلال، از راه یابی به فینال باز بمانند.

گفتنی است که نساجی با دریافت ۴۴ گل، پس از نفت مسجدسلیمان، دومین خط دفاعی ضعیف فصل گذشته لیگ برتر را در اختیار داشت.

مهدی رحمتی با علم به این موضوع، در اولین گام به فکر ترمیم خط دفاعی نساجی افتاد و نفراتی چون علیرضا ابراهیمی و حامد شیری را کنار گذاشت تا دو تن از شاگردان سابقش یعنی وحید محمدزاده و امیرمحمد هوشمند را از اراک به قائمشهر آورد. این دو مدافع در فصلی که گذشت، نمایش خوبی در قلب دفاع آلومینیوم اراک داشتند و به پورحمیدی کمک کردند تا بتواند در بسیاری از بازی ها دروازه اش را بسته نگه دارد. تا جایی که این تیم با ۱۵ گل خورده به طور مشترک با مس رفسنجان دومین خط دفاعی لیگ برتر را داشت.

نساجی از مدعیان جلو زد؛ تقلید رحمتی از روی دست مطهری!

استراتژی تکراری نساجی

محمود قائدرحمتی هم پس از یک فصل خوب در آلومینیوم اراک که با ثبت ۳ گل و ۳ پاس گل همراه بود، تصمیم گرفت با بار دیگر زیر نظر مهدی رحمتی کار کند و به پیشنهاد نساجی پاسخ دهد تا هر سه خرید نساجی تا به اینجای نقل و انتقالات از اراک باشد.

در تابستان سال قبل هم حمید مطهری پس از قبول هدایت نساجی، برخی از شاگردان سابق خود در پرسپولیس را به همراه خودش به این تیم آورد که این نفرات نتوانستند عملکرد چندان خوبی را در طول فصل ارائه دهند. به طوری که محمد شریفی و علیرضا ابراهیمی در پایان فصل در لیست مازاد قرار گرفتند.

نساجی از مدعیان جلو زد؛ تقلید رحمتی از روی دست مطهری!

باید دید شاگردان مهدی رحمتی این مربی را رو سفید می‌کنند یا برای او دردسرساز خواهند شد؟

تمدید با حسین زامهران از دیگر اقدامات مازندرانی‌ها در روزهای اخیر بود. این بازیکن که در خط میانی بازی می کند در فصل گذشته موفق شد دو گل برای تیمش بزند. از نفراتی چون رشید مظاهری، احسان حسینی و محمد عباس‌زاده به عنوان اهداف بعدی رحمتی در نقل و انتقالات یاد می کنند.

جلو زدن نساجی مازندران از رقبا

نساجی تا به اینجای فصل بیشترین خرید را در بین همه تیم‌های لیگ برتری داشته است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرایط بد این تیم در هفته‌های پایانی نگرانی‌هایی را بابت حضور سرخ‌پوشان قائم‌شهر در آسیا به وجود آورده بود؛ تا جایی که برخی ها معتقد بودند نساجی در این رقابت ها زنگ تفریح حریفان خواهد شد.

نساجی مازندران اما فعلا نسبت به سایر نماینده‌های ایران، عملکرد فعال‌تری در فصل نقل و انتقالات داشته است و ظاهرا قصد دارد در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا با آمادگی کامل شرکت کند. گفتنی است سه نماینده دیگر کشورمان هنوز فعالیت جدی در نقل و انتقالات نداشته اند و تنها این سپاهان بود که توانست قرارداد پیام نیازمند را قطعی کند.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...