نسخه مضطرب کریس بامستد ؛ CBum در باشگاه شخصی برای مستر المپیا آماده می‌شود

کدخبر (191548) 21 خرداد 1402 | ساعت 08:15
0 1043
کریس بامستد که به دنبال قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳ است، رژیم غذایی خود را بهبود داده تا به بدنی مناسب دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریس بامستد، قهرمان بلامنازع دسته فیزیک کلاسیک دنیای بدنسازی، از همین حالا برنامه‌های خود را برای دستیابی به پنجمین عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا 2023 آغاز کرده است. او در ویدئویی که به تازگی در یوتیوب منتشر کرده، در مورد جزئیات رژیم غذایی‌اش که متشکل از 4 وعده غذایی است و همچنین تجربیاتش در مبارزه با اضطراب صحبت کرده است. کریس بامستد در حال حاضر موفق‌ترین بدنساز دسته فیزیک کلاسیک این نسل محسوب می‌شود. او در سال 2019 او موفق شد برون آنسلی را از تاج و تخت قهرمانی‌اش پایین بکشد. از آن زمان تاکنون، هیچ بدنسازی نتوانسته در این دسته با او رقابت داشته باشد و بامستد را به چالش بکشد؛ جایی که او فعالیتش را از سال 2016 در آن آغاز کرده است.

نسخه مضطرب کریس بامستد ؛ CBum در باشگاه شخصی برای مستر المپیا آماده می‌شودمسیر پر فراز و نشیب کریس بامستد در مستر المپیا

کریس بامستد برای رسیدن به 4 عنوان قهرمانی مستر المپیا، در مسیری پرفراز و نشیب و پرمانع قدم گذاشت. او برای شروع، رابطه‌اش با مربی قدیمی خود، یعنی ایان والیر، را کنار گذاشت تا هر دو بتوانند به اندازه برابر روی فعالیت‌هایشان تمرکز داشته باشند. در ادامه، بامستد همکاری خود را با مربی سرشناس، هنی رامبد آغاز کرد؛ کسی که در مستر المپیا 2022 هدایت قهرمان مسابقات هادی چوپان و همچنین درک لانسفورد را برعهده داشت. مانع بعدی کریس بامستد روی صحنه مستر المپیا ظاهر شد؛ جایی که او مجبور شد با عضله دو سر مصدوم با رقبایش مصاف دهد. پس از قهرمانی در این دوره، بامستد فاش کرد که این قهرمانی با کمک مربی جدیدش امکان‌پذیر شده است. حالا در آستانه چند ماه تا شروع مستر المپیا 2023، هواداران به‌شدت منتظر فیگورگیری یکی از محبوب‌ترین بدنسازان حال حاضر دنیا هستند.

نسخه مضطرب کریس بامستد ؛ CBum در باشگاه شخصی برای مستر المپیا آماده می‌شودرژیم غذایی کریس بامستد

به‌عنوان بخشی از رژیم غذایی جدید کریس بامستد که از چهار وعده غذایی تشکیل شده، او قصد دارد روزانه تقریباً 260 گرم پروتئین یا 1 گرم به ازای هر 450 گرم از وزن بدنش، پروتئین مصرف کند.

چند وعده در روز غذا می‌خورید؟ این سؤال مهمی است که من به آن پاسخ می‌دهم؛ زیرا اخیراً آن را تغییر داده‌ام. من در آخرین ویدئوی خود به‌طور خلاصه به آن اشاره کردم، اما همیشه به‌طور مداوم به خودم فشار می‌آوردم که شش وعده غذایی در روز یا حداقل پنج وعده غذایی و یک شیک بخورم، اما اکنون این رژیم به چهار وعده غذایی و یک شیک کاهش یافته است. بنابراین یک وعده صبحانه می‌خورم، دو وعده در محل کار غذا می‌خورم، و سپس یک شیک و دوباره یک وعده غذایی قبل از خواب.

او در ادامه گفته:

از آنجایی که من هنوز هم سعی می‌کنم همان مقدار پروتئین را دریافت کنم، فقط مقدار مرغ، ماهی یا هر چیز دیگری را که در وعده‌های غذایی خود قرار می‌دهم، افزایش داده‌ام. راستش هضمم خیلی بهتر شده است. رمز خوابیدن مناسب این است که وقتی به رختخواب می‌روید، شکم پر نداشته باشید. همانطور که همیشه می‌گویم، هیچ راه عالی برای انجام هرکاری وجود ندارد. باید آزمایش کنید که چه چیزی برای بدن شما بهترین است. اما اگر بدنساز هستید، می‌توانم بگویم حداقل چهار وعده غذایی داشته باشید؛ زیرا فاصله زیادی بین آن‌ها وجود دارد.

نسخه مضطرب کریس بامستد ؛ CBum در باشگاه شخصی برای مستر المپیا آماده می‌شودباشگاه خصوصی کریس بامستد

در ادامه این ویدئو، کریس بامستد به هوادارانش پیشنهاد کرد که با پروژه باشگاه خصوصی وی آشنا شوند؛ مکانی که بامستد انتظار دارد 18 تا 20 هفته قبل از شروع مستر المپیا 2023 تکمیل شود.

اینجا هستیم. جایی که قرار است روند آمادگی برای مسابقات سال‌های 2023 و 2024 در آن صورت بگیرد و فراتر از آمادگی برای مسابقات مستر المپیا است. اگر بخواهید باشگاه لیفتینگ Cbum را خواهید داشت. باشگاه کوچک خصوصی من. چیزی که همه در هنگام شروع بدنسازی رؤیای آن را دارند، داشتن سالن بدنسازی انحصاری است. اما حالا این فراتر از داشتن یک باشگاه است و در واقع یک باشگاه شخصی است. من اینجا هستم. اگر بخواهم می‌توانم دیرتر تمرین کنم و افراد دیگر هم می‌توانند اینجا بیایند.

بامستد در ادامه گفته:

وقتی شما در باشگاه عمومی قرار دارید، افراد زیادی برای بازدید می‌آیند و می‌خواهند کارتان را ببینند. گاهی اوقات سخت است که آن جا باشم و ذهنیت درستی داشته باشم. حتی آهنگ موردعلاقه‌ام نیز پخش نمی‌شود. بنابراین در باشگاه خودم می‌توانم همه چیز را تحت کنترل داشته باشم و با همان ریتمی که دوست دارم، تمریناتم را پیش ببرم. فکر می‌کنم این مسئله به من کمک می‌کند تا بتوانم در مسیر آمادگی به موفقیت برسم. هدفم این است که 18 تا 20 هفته مانده به مستر المپیا این مکان را تکمیل کنم.

نسخه مضطرب کریس بامستد ؛ CBum در باشگاه شخصی برای مستر المپیا آماده می‌شود 03

عادات، استرس ها و مشکلات ذهنی بامستد

به گفته کریس بامستد 28 ساله، او در بیشتر عمرش احساسات خود را سرکوب کرده است. با این حال، او اکنون در حال یادگیری برقرار کردن ارتباط به‌عنوان وسیله‌ای برای کاهش استرس و اضطراب است.

این کاری است که من در تمام زندگی‌ام سعی کردم انجام دهم. سعی کردم برخی عاداتم را کنترل کنم و آن وقت است که همه مسائل شما به هم می‌ریزد؛ زیرا زمانی که می‌خواهید اضطراب را کنترل کنید، نسبت به کنترلی هم که می‌خواهید داشته باشید، اضطراب دارید. زیرا اضطراب معمولاً ناشی از اعمال فشار بر چیزهایی است که خارج از کنترل شما هستند. بنابراین اکنون کنترل بیشتری بر اضطراب خود دارید و هیچ کمکی برای آن ندارید و این استرس بیشتری ایجاد می‌کند. من هنوز درحال مبارزه با آن هستم. یاد بگیرید که چگونه باید این اضطراب را سرکوب کنید.

این چهره برجسته دنیای بدنسازی تشریح کرده:

بپذیرید که این وجود دارد و خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط درک کنید که هرکاری که انجام می‌دهیم، بخشی از زندگی است. احتمالاً دلیلی دارد که شما را مضطرب می‌کند؛ چراکه این مسئله‌ واقعاً مهم است. همچنین چیزی که یادگیری آن زمان زیادی از من گرفت و هنوز هم یاد می‌گیرم، ارتباط برقرار کردن است. در تمام زندگی‌ام درگیر چیزهایی بودم که احساس نمی‌کردم باید درمورد چیزهایم صحبت کنم و احساس می‌کردم که می‌توانم به تنهایی از پس آن بر بیایم و فکر می‌کردم اگر آن را با کسی به اشتراک بگذارم، بار سنگینی برروی دوش من خواهد گذاشت که باعث شد اضطراب من بزرگتر شود و رشد کند.

  این اولین باری نیست که کریس بامستد درمورد روحیه رقابتی خود صادقانه صحبت می‌کند. در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست «Don’t Be Sour»، بامستد درمورد باری که به‌عنوان یک قهرمان به دوش می‌کشد، صحبت کرد. او می‌خواهد این ورزش را در اوج رها کند اما ترس از دست دادن موقعیت خود به‌عنوان قهرمان در هر مسابقه را مضطرب می‌کند. حالا صحنه برای کریس بامستد آماده شده است تا از عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا 2023 دفاع کند؛ رقابتی که 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو فلوریدا برگزار می‌شود. طرفداران از اینکه شاهد رویارویی دیگری میان کریس بامستد و ستاره نوظهور دسته فیزیک کلاسیک و قهرمان آرنولد کلاسیک 2023، رامون دینو باشند، هیجان‌زده هستند. اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...