دو بدنساز محبوب رونی کلمن در نسل فعلی/ خبری از هادی چوپان نیست!

رونی کلمن اسطوره دنیای بدنسازی اخیرا در ویدیویی از سامسون داودا و درک لانسفورد به عنوان دو بدنساز مورد علاقه خود نام برده است.
کدخبر (191330) | 19 خرداد 1402 | ساعت 18:06
4 1545
دو بدنساز محبوب رونی کلمن در نسل فعلی/ خبری از هادی چوپان نیست!
رونی کلمن اسطوره دنیای بدنسازی اخیرا در ویدیویی از سامسون داودا و درک لانسفورد به عنوان دو بدنساز مورد علاقه خود نام برده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رونی کلمن اسطوره دنیای بدنسازی با 8 قهرمانی مسابقات مستر المپیا، از زمانی که از صحنه رقابت‌ها دور شده، شاهد رفت و آمد استعدادهای زیادی به این ورزش بوده است. او در ویدیویی که اخیرا منتشر کرده، از سامسون داودا و درک لانسفورد به عنوان دو بدنساز مورد علاقه خود نام برده است. رونی کلمن که نامش را به عنوان یکی از پرافتخارترین بدنسازان تاریخ ثبت کرده، در زمان خودش به فرمی دست یافته بود که در نوع خودش نظیر نداشت. او در طول یک دهه رقابت برای دفاع از عناوین قهرمانی‌اش، با بدنسازان بزرگی مانند فلکس ویلر، جی کاتلر، دکستر جکسون و... رقابت کرد. سامسون داودا و درک لانسفورد و هادی چوپان

تغییرات قابل توجه بدنسازی از زمان درخشش رونی کلمن تاکنون

رونی کلمن پس از بازنشستگی در سال 2007، همواره در مورد حرفه مورد علاقه‌اش صحبت کرده است. او اولین قهرمانی خود در مستر المپیا را مدیون فلکس ویلر می‌داند چرا که او باعث شد تا کلمن با چد نیکولز آشنا شود و مربیگری خود را به این مرد بسپارد. ورزش بدنسازی یقینا از زمان درخشش رونی کلمن تاکنون دستخوش تغییرات قابل توجهی شده اما این بدان معنا نیست که این اسطوره بدنسازی دیگر به بخش ازاد مردان توجهی نداشته باشد. رونی کلمن اسطوره بدنسازی او چندین هفته قبل از برگزاری مستر المپیا 2022 در ماه دسامبر، پیش بینی کرده بود که درک لانسفورد بزرگترین تهدید بیگ رامی در مسیر تکرار قهرمانی محسوب می‌شود. با این حال روند رقابت به شکلی پیش رفت که در پایان هادی چوپان در یک مبارزه نزدیک به قهرمانی دست یافت. رونی کلمن در همان زمان از نایب قهرمانی لانسفورد شگفت زده شده بود اما حالا پیش بینی می‌کند قهرمان سابق دسته 212 پوند می‌تواند عنوان قهرمانی مستر المپیا 2023 را کسب کند.

سامسون داودا و درک لانسفورد بدنسازان مورد علاقه کلمن

کلمن از درک لانسفورد و برنده آرنولد کلاسیک 2023، سامسون داودا به عنوان بدنسازان مورد علاقه خود در این نسل یاد می‌کند.
بدنساز مورد علاقه من در حال حاضر درک لانسفورد است. اگر بخواهم از نفر شماره دو نام ببرم، باید بگویم او قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 شده است. اگر بخواهم بدنسازان مورد علاقه‌ام را انتخاب کنم، قطعا این دو نفر خواهند بود.
سامسون داودا در مسابقات مسترالمپیا همچنین رونی کلمن با نگاهی به ورزشکاران حاضر در بخش ازاد مردان، آن‌ها را به دلیل انجام تمرینات سخت و رژیم‌های طاقت فرسا ستایش کرد.
هر نسلی دوران خاص خود را دارد. همه ما باید بسیار سخت کار کنیم و رژیم غذایی بسیار سختی داشته باشیم و بزرگترین فداکاری‌ها را انجام دهیم. بنابراین، من فکر می کنم که نسل بعدی بدنسازان، گروهی بسیار خوبی از ورزشکاران هستند. آنها فوق العاده سخت کار می‌کنند. سخت تمرین می‌کنند. رژیم سخت می‌گیرند، بنابراین فکر می‌کنم نسل جدید نسل بسیار خوبی است.
در پایان این ویدیو رونی کلمن با خوش بینی، هوادارانش را از شرایط سلامتی خود با خبر کرد.
خب همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود. من در سلامت کامل هستم و آخرین معاینه من در ماه مارس بود. تا آخرین معاینه‌ام وضعیت سلامتی خوبی داشتم. حالا احتمالا یکی دو ماه دیگر باید یکبار دیگر معاینه شوم. خواهیم دید که اوضاع چطور پیش خواهد رفت. اما در حال حاضر کارهایم خوب پیش می‌رود.

جلسه تمرینی مشترک رونی کلمن با درک لانسفورد

رونی کلمن علاوه بر حمایت از درک لانسفورد به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مستر المپیا 2023، اخیراً با این بدنساز آمریکایی در یک تمرین مشترک همکاری کرده است. آن‌ها یک جلسه تمرینی طاقت فرسا با محوریت تقویت عضلات پشت و دوسر بازو داشتند. در طول این جلسه تمرینی، رونی کلمن درک را به عنوان قهرمان بعدی مستر المپیا معرفی کرد. در حال حاضر اینکه هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا 2022 بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند یا نه، به موضوع اصلی مباحث محافل بدنسازی تبدیل شده است. ویلیام بوناک که تصمیم گرفت در سال جاری از مسابقات کناره گیری کند، معتقد است:
هادی چوپان می‌تواند تا چند ماه دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.
هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا 2022 در عین حال نیک واکر که سال گذشته به مقام سوم رسید، شانسی برای گرگ ایرانی قائل نیست. او می‌گوید قهرمان از میان او و درک لانسفورد بیرون خواهد آمد. در همین حال قهرمان سابق، بیگ رامی، به دنبال احیای جایگاه خود است. او در آخرین دوره مستر المپیا به مقام پنجم رسید و در آرنولد کلاسیک 2023 چهارم شد. پس از دریافت درمان با سلول‌های بنیادی، طرفداران امیدوارند که رامی عنوان قهرمانی خود را در ماه نوامبر به دست آورد اما هنوز در مورد آینده او و ادامه فعالیتش در بدنسازی ابهاماتی وجود دارد. نمی‌توان انکار کرد که مسابقات مستر المپیا 2023 غیرقابل پیش بینی‌تر از سال گذشته است. در همین حال بسیاری از طرفداران در انتظار بازگشت ورزشکاران محبوب خود از جمله رونی کلمن به صحنه مسابقات هستند.   جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
همه چی رو روز مسابقه مشخص می‌کنه به حرف رونی و این و اون نیست. هادی که ازهمه تلاشش بیشتره امیدوارم قهرمانیهایش تکرار و تکرار و تکرار بشه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
شکی در همت بالای هادی چوپان نیست و ان شاءالله خدا حفظش کنه ولی انصافاً رقبای سرخت و قَدَری داره که کنار زدنشون کار سختی است ... ولی تا الان هم خداییش کار بزرگی کرده که کسی تا امروز حتی فکرش رو هم نمیکرد...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
به عنوان ی ایرانی افتخار میکنم به هادی که مقام اول رو آورد ،اما برای همه آشکار بود که نفر اول کردن هادی ی تصمیم سیاسی بود وگر ن با اون عضلات ضعیف پشت هادی بعید بود قهرمان بشه،و از قبل طراحی شد که هادی قهرمان بشه و مدالشو تقدیم زنان ایرانی بکنه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چون ایرانی هستش !!!
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...