نقشه راه قلعه‌نویی را یک لژیونر می‌نویسد؛ تیم ملی با «سامان»، سامان می گیرد؟

کدخبر (225745) | 10 شهریور 1402 | ساعت 12:32
0 151
نقشه راه قلعه‌نویی را یک لژیونر می‌نویسد؛ تیم ملی با «سامان»، سامان می گیرد؟
دعوت از سامان قدوس به تیم ملی فوتبال ایران در راستای یک نقشه راه صورت گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، لیست 24 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای بازی های پیش روی ملی‌پوشان و سفر به بلغارستان اعلام شد؛ لیستی که هرچند به برخی از نفرات آن نقدهایی وارد است اما با توجه به ملاحظات موجود می‌توان آن را لیستی مناسب و تا حدودی قابل قبول دانست.

اما یکی از نکات مهم این فهرست فارغ از ماجرای غییب عجیب سردار آزمون و خط خوردن اسم محمدحسین کنعانی‌زادگان، دعوت از سامان قدوس بود. بازیکنی که طی سال‌های اخیر افت و خیزهایی را تجربه کرد و حالا باز هم سرمربی تیم ملی روی او حساب باز کرده است.

درباره حضور سامان قدوس در فهرست تیم ملی درست چند روز پس از بازگشت وی به برنتفورد این خبر مهم به دستمان رسیده است که قلعه نویی از حدود دو ماه قبل ارتباط خود با قدوس را برقرار کرده بود و برنامه های تاکتیکی و دورنمای فنی خود برای مسابقات جام ملت های آسیا را بر اساس توانمندی های این هافبک تهاجمی و رونده شکل داده است.

بعد از قهرمانی تیم قلعه نویی در تورنمنت کافا، در یکی از جلسات فنی مربیان، بحث سامان قدوس مطرح می‌شود و جملگی به این نتیجه می‌رسند که فوتبال داخلی ایران برای پر کردن یک خلا در وسط زمین تیم ملی مهره‌ای مثل قدوس را ندارد و لذا باید این بازیکن زیر نظر گرفته شود و حساب ویژه‌ای روی او برای جام ملت ها باز کنند؛ اتفاقی که استارت آن با دعوت از وی زده شد و حالا باید دید این بازیکن چگونه می‌تواند نقشی که سرمربی تیم ملی را او می‌خواهد را بازی کند.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...