نقل و انتقالات استقلال؛ جنگ سرد نکونام و خطیر به پایان رسید؟

باشگاه استقلال در ساعات پایانی شب گذشته خبر از جذب دو بازیکن خارجی در روزهای آینده داد.
کدخبر (221962) | 31 مرداد 1402 | ساعت 02:05
0 109
نقل و انتقالات استقلال؛ جنگ سرد نکونام و خطیر به پایان رسید؟
باشگاه استقلال در ساعات پایانی شب گذشته خبر از جذب دو بازیکن خارجی در روزهای آینده داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از روزها بی‌خبری و جدایی دو بازیکن جدید از استقلال، این باشگاه شب گذشته در اطلاعیه‌ای کوتاه مدعی شد که اقدامات لازم برای جذب دو بازیکن خارجی انجام شده و این باشگاه به زودی از دو بازیکن خارجی جدید خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس ادعای باشگاه استقلال، این دو بازیکن در پست‌های هافبک تهاجمی و مهاجم به میدان می‌روند. در اطلاعیه باشگاه استقلال تاکید شده که این دو بازیکن با نظر جواد نکونام جذب خواهند شد، اطلاعیه‌ای که به نظر می‌رسد در راستای عادی جلوه دادن روابط مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال بوده، دو شخص مهم در باشگاه استقلال که در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون اختلاف‌شان به گوش رسیده بود. باشگاه استقلال همچنین مدعی شده که این دو بازیکن برای مذاکره نهایی و حضور در تست پزشکی راهی ایران خواهند شد.

تکلیف دروازه‌بان‌های مازاد مشخص شد

روز گذشته باشگاه شمس آذر قزوین از عقد قرارداد قرضی با سینا سعیدی فر دروازه‌بان زیر 23 سال آبی‌ها خبر داد. این دروازه‌بان در بازی نخست روی نیمکت استقلال حضور داشت با صادر شدن کارت بازی محمدرضا خالدآبادی، در مسیر جدایی قرار گرفت. نقل و انتقالات استقلال؛ جنگ سرد نکونام و خطیر به پایان رسید؟علیرضا رضایی دیگر دروازه‌بان آبی‌ها در مسیر جدایی قطعی از این تیم قرار گرفته و بعد از عدم توافق با این باشگاه برای تمدید قرارداد و جدایی قرضی، به طور قطعی از استقلال جدا خواهد شد، هر چند جدایی وی مستلزم توافق مالی طرفین خواهد بود. استقلال در ادامه فصل حسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی را در این پست در اختیار خواهد داشت و حداقل یک دروازه‌بان جوان از آکادمی این تیم را در ادامه فصل همراهی خواهد کرد.

نقل و انتقالات استقلال؛ جنگ سرد نکونام و خطیر به پایان رسید؟پرونده غلامی بسته شد، دو بازیکن دیگر در مسیر جدایی

استقلال در لیست بزرگسال خود با حضور علیرضا رضایی، یک بازیکن اضافه دارد با قطعی شدن جدایی وی، برای جذب دو بازیکن خارجی جدید، نیاز به کنار گذاشتن دو بازیکن دیگر از لیست خود خواهد داشت. در چنین شرایطی، تمدید قرارداد عارف غلامی تحت هیچ شرایطی ممکن نخواهد بود، موضوعی که البته با اختصاص شماره 5 سال گذشته او به آرمین سهرابیان، از مدت‌ها پیش قابل حدس بود. دو گزینه دیگر جدایی از استقلال، امید حامدی فر و سبحان خاقانی خواهند بود. حامدی‌فر یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و راضی به تمدید قرارداد نیست و در چنین شرایطی، او تنها به صورت قطعی از استقلال جدا خواهد شد. چانه‌زنی دو طرف برای توافق بر سر جدایی ادامه دارد. دیگر گزینه جدایی از استقلال، سبحان خاقانی است، بازیکنی که در لیست بزرگسال قرار گرفته و احتمال جدایی وی به شکل قرضی نیز وجود دارد. نقل و انتقالات استقلال؛ جنگ سرد نکونام و خطیر به پایان رسید؟ آخرین خبرها از فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...