نمره قبولی تیموتی شالامی از خانواده کایلی جنر / او پسری متفاوت با دیگران است

کدخبر (189812) | 15 خرداد 1402 | ساعت 22:26
0 710
نمره قبولی تیموتی شالامی از خانواده کایلی جنر / او پسری متفاوت با دیگران است
تیموتی شالامی شوخ طبع است و لبخند را به لبان کایلی می‌آورد. این مهم‌ترین نکته برای خانواده کایلی جنر است.

به گزارش سرخ نیوز، این طور به‌نظر می‌رسد که رابطه کایلی جنر و تیموتی شالامی وارد مرحله تازه‌ای شده است. این زوج سلبریتی در هفته‌های اخیر در حال آشنایی بیشتر با یکدیگر بودند و به نظر می‌رسد که تیموتی حالا حتی با اعضای خانواده کارداشیان - جنر هم دیدار داشته. یکی از منابع آگاه و نزدیک به این زوج، به US Weekly اعلام کرده که اعضای خانواده کارداشیان - جنر از شالامی خوششان آمده و معتقدند که او با تمام افرادی که کایلی جنر تا پیش از این با آن‌ها در رفت و آمد بوده، متفاوت است. او در این رابطه گفته:

کایلی و تیموتی اخیراً مدت زمان بیشتری باهم هستند و آن‌ها هرروز بیش از پیش به هم نزدیک می‌شوند. هردوی آن‌ها برنامه‌های بسیار شلوغی دارند. در ابتدا بیشتر ازطریق فیس تایم و ارسال پیامک باهم در ارتباط بودند؛ چون نمی‌توانستند زمان مشخصی را برای دیدار با یکدیگر اختصاص بدهند.

اما حالا به‌نظر می‌رسد که آن‌ها به رغم تعهدات کاریشان، برای هم زمان بیشتری اختصاص می‌دهند و در نتیجه، عشق بین آن‌ها قوی‌تر شده است.

نمره قبولی تیموتی شالامی از خانواده کایلی جنر 02رابطه کایلی جنر و تیموتی شالامی

در عین حال، مشخص شده که با گذر زمان، آن‌ها پیوند خود را محکم‌تر کرده‌اند و همین باعث شده تا کایلی تصمیم بگیرد تا تیموتی را به خانواده‌اش معرفی کند. این منبع آگاه در این باره گفت:

برخی از اعضای خانواده کایلی، ازجمله کریس جنر و کندال جنر، تیموتی را دیده‌اند. آن‌ها واقعاً از تیموتی خوششان آمده و فکر می‌کنند که او با تمام افرادی که کایلی قبلاً با آن‌ها در رفت و آمد بوده، متفاوت است.

تیموتی شالامی، از خانواده کایلی جنر نمره قبولی گرفت او ادامه داد:

تیموتی خیلی شوخ‌طبع است و حسابی لبخند را روی لبان کایلی می‌آورد و این مهمترین نکته برای خانواده کایلی است. آن‌ها از دیدن چهره خوشحال کایلی خوشحال می‌شوند و کاملاً ارتباط آن‌ها را تأیید می‌کنند.

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...