عمرو ورده؛ محبوب استقلال، عاشق شماره 74 / نگاهی به بازیکن مصری نزدیک به آبی‌ها

باشگاه راجا مراکش صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد که قرارداد خود را با عمرو ورده فسخ کرده است.
کدخبر (223024) | 02 شهریور 1402 | ساعت 14:28
0 291
عمرو ورده؛ محبوب استقلال، عاشق شماره 74 / نگاهی به بازیکن مصری نزدیک به آبی‌ها
باشگاه راجا مراکش صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد که قرارداد خود را با عمرو ورده فسخ کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، برخی گزارش های مطبوعاتی پیش از این خبر از جدایی عمرو ورده از تیم راجا مراکش داده بودند بخصوص پس از ورود یک پیشنهاد جدید از سوی باشگاهی که کسی نامش را نمی دانست. باشگاهی که امروز تقریبا همه آنرا می شناسند و گفته می شود نامش "استقلال تهران" است. باشگاه مراکشی با صدور بیانیه ای از طریق حساب کاربری اش در فیسبوک جدایی این بازیکن را به دلیل عدم سازگاری او با باشگاه و کشور جدید اعلام کرد:

"ارتباط بین باشگاه و عمرو ورده به درخواست این بازیکن و به دلایل شخصی پایان پذیرفت."
براساس این گزارش، عمرو ورده با پرداخت بند جریمه توافق توانست قراردادش را فسخ کند.

عمرو ورده؛ محبوب استقلال، عاشق شماره 74 / نگاهی به بازیکن مصری نزدیک به آبی ها

نکته قابل ذکر اینجاست که تیم راجا مراکش هفته پیش و پس از گذراندن معاینات پزشکی، عمرو ورده را پس از پایان قراردادش با تیم قبرسی آپولون لیماسول، به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده بود. این بازیکن مصری دوران حرفه‌ای فوتبالش را در اروپا گذرانده است. او فوتبالش را از سال 2015 در لیگ یونان شروع کرد و تا فصل 23-2022، در لیگ قبرس پیراهن تیم های آنور توسیس و سپس آپولون لیماسول را به تن کرد. این وینگر 29 ساله همچنین برای تیم یونانی پائوک بازی کرد و با این تیم قهرمان لیگ یونان و جام حذفی این کشور شد. عمرو ورده 30 بازی ملی برای تیم ملی مصر انجام داده و دو گل نیز به ثمر رسانده است. او یکی از بازیکنان تیم ملی کشورش در رقابت های جام جهانی 2018 نیز بود.

بازی در پست های مختلف

اما این بازیکن که گفته می‌شود بزودی با استقلال قراداد امضا می‌کند، بازیکنی است که در پست‌های مختلف بخش تهاجمی بازی کند. عمرو ورده بیشتر یک وینگر چپ است اما در پست‌های هافبک چپ، مهاجم نوک، مهاجم سایه، هافبک تهاجمی و وینگر راست هم بازی کرده است. او در کارنامه فوتبالی‌اش، توانسته در 135 بازی به عنوان وینگر چپ 35 گل و 25 پاس گل، در 51 بازی به عنوان هافبک هجومی 8 گل و 10 پاس گل، به عنوان مهاجم دوم 25 بازی 5 گل و 8 پاس گل، وینگر راست 14 بازی 2 گل و یک پاس گل  به ثبت برساند. او همچنین دو بار در پست هافبک چپ و دو بار در پست مهاجم هدف به میدان رفته است. عمرو ورده؛ محبوب استقلال، عاشق شماره 74 / نگاهی به بازیکن مصری نزدیک به آبی‌ها

عملکرد در تیم های مختلف

عمرو ورده در 63 بازی برای پائوک یونان 6 گل زد و 6 پاس گل هم داد. او در تیم آنارتوسیس فاماگوستا نیز در 54 بازی آمار 12 گل و 12 پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. عمرو ورده در آترومیتوس آتن، در 42 بازی 13 گل و 9 پاس گل را رقم زد. این وینگر چپ مصری که علاقمند به شماره پیراهن 74 است، در 136 بازی موفق به زدن ۳۲ گل و ارسال ۲۲ پاس گل شد.

عمرو ورده و استقلال

با توجه به اخبار منتشره به نظر می‌رسد، عمرو ورده به باشگاه استقلال نزدیک است؛ هرچند رسانه‌های مراکشی پیش از این تصور می‌کردند این بازیکن به دلیل سا‌لها حضور در فوتبال یونان و قبرس قصد بازگشت به این کشورها را دارد. با این حال، هنوز هیچ چیز رسمی اعلام نشده و باید دید آیا نکونام عمر ورده را می خواهد یا همه چیز فقط در حد یک شایعه یا پیشنهادی زودگذر بوده است. جدیدترین اخبار فوتبال ایران  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...