تمجید کوین لورون از بدنساز ایرانی / هادی چوپان مستحق قهرمانی مستر المپیا بود

عنوان‌دار سابق مستر المپیا به تمجید از هادی چوپان پرداخت.
کدخبر (117697) | 04 دی 1401 | ساعت 12:23
1 682
تمجید کوین لورون از بدنساز ایرانی / هادی چوپان مستحق قهرمانی مستر المپیا بود
عنوان‌دار سابق مستر المپیا به تمجید از هادی چوپان پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، کوین لورون یکی از چهره‌های تالار مشاهیر فدراسیون جهانی فیتنس و بدنسازی درمصاحبه‌ای نظر خود را در مورد آخرین دوره مستر المپیا که هفته گذشته برگزار شد، اعلام کرده است. او در مصاحبه با مجله Muscular Development در مورد قهرمانی هادی چوپان و همچنین سقوط قهرمان سابق "بیگ رامی" به رده پنجم صحبت کرد. هادی چوپان 17 دسامبر 2022 به عنوان قهرمان جدید مسابقات مستر المپیا، خود را معرفی کرد. او در شبی که پر از شگفتی بود و رامی مدافع عنوان قهرمانی به رده پنجم سقوط کرد، به تاج و تخت پادشاهی این مسابقات رسید. در همین حال، درک لونسفورد از کارت دعوت ویژه خود نهایت استفاده را کرد و در فینال توانست با هادی چوپان رقابت نزدیکی داشته باشد و در نهایت نایب قهرمان شد.

پس از مهم‌ترین مسابقه سال، پیشکسوتان زیادی در مورد نتایج صحبت کرده‌اند. لورون که در دهه 1990 به عنوان یک پدیده در مسابقات آزاد مردان پیشرفت کرد، یکی از موفق ترین بدنسازانی است که هرگز عنوان مستر المپیا را کسب نکرده است. او چهار بار در این آوردگاه معتبر نایب قهرمان شد (1992، 1995، 2000، 2002) و دو بار عنوان آرنولد کلاسیک را به دست آورد؛ یک بار در سال 1994 و بار دیگر در سال 1996. این پیشکسوت بدنسازی اخیرا مسابقات سال 2022 المپیا و اتفاقی که برای بیگ رامی افتاد را از نزدیک تماشا کرد.

تمجید کوین لورون از بدنساز ایرانی / هادی چوپان مستحق قهرمانی مستر المپیا بود

به گفته لورون اگر رامی می‌توانست عملکردش در سال 2021 را تکرار کند، قطعا می‌توانست از عنوان خود دفاع کند. با این حال او معتقد است که رامی و تیم همراهش بهترین کاری که می‌توانستند برای این دوره انجام دهند را انجام داده بودند. "او به اندازه سال قبل نه آمادگی داشت نه شاداب بود با این حال روی صحنه تمام تلاش خود را کرد. او بهترین خود نبود اما خودش و تیمش تمام تلاش خود را انجام دادند. اصلا دوست نداشتم رامی شکست بخورد و برایش متاسف شدم. شنیده‌ام که برای سال بعد بازخواهد گشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیمی خواهد گرفت".

لورون اذعان دارد که هادی چوپان بهترین عملکرد را در این دوره داشته و بهتر از رقبایش بوده است. "عملکرد ضعیف رامی شرایط را برای هادی چوپان مهیا کرد. با قهرمانی او و نظر داوران کاملا موافق هستم. او به خوبی نشان داد که در فرم عالی خود بوده هر چند من منتظر بودم تا رقبای سرسخت‌تری برایش ببینم که اینگونه نشد. برای ورزشکاران داشتن تسلط و تمرکز بر شرایط مسابقات بسیار دشوار است چراکه آنها دائما در سفر هستند و نمی‌توانند فرم خود را همیشه حفظ کنند. بعضی از این ورزشکاران مجبور شدند با هواپیما مسافت طولانی را پرواز کنند که همین شرایط را برای آنها دشوار کرده است".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
دمت گرم وطن پرست
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...