هافبک پرسپولیس؛ بحران یا تغییر چهره؟

کدخبر (204748) | 17 تیر 1402 | ساعت 06:57
0 105
هافبک پرسپولیس؛ بحران یا تغییر چهره؟
پرسپولیس در اینروزها بیشتر فعالیت را در بازار نقل و انتقالات صرف خرید هافبک دفاعی می کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کمال کامیابی‌نیا کاپیتان پرسپولیس از این تیم جدا می شود. البته درباره نحوه کنار گذاشتن بازیکنان قدیمی از تیم، همیشه این نقد به باشگاه‌های ایرانی و حتی تیم ملی وارد بوده که برخوردی شایسته با بازیکنانی که بهترین سال‌های عمر و جوانی‌شان را برای تیم گذاشته‌اند، انجام نمی‌شود.

با این حال، یحیی توانست با جذب مسعود ریگی، جای خالی کامیابی نیا را با یک هافبک کاملا مطلوب خودش از نظر سبک بازی پر کند اما به نظر می‌رسد میلاد سرلک هم  یکی دیگر از جدا شده ها از این خط خواهد بود. سرمربی پرسپولیس حتی پیش از این اتفاقات و در لیست اولیه، نام احمد نوراللهی را قرار داده بود اما هافبک سابق در امارات ماندنی شد تا اکنون رضا درویش و تیم مذاکره‌کننده به دنبال یک هافبک دفاعی دیگر باشند.

با جدایی سرلک و کامیابی نیا، پرسپولیس در این خط سینا اسدبیگی و مسعود ریگی را در اختیار دارد و در حال حاضر در این خط با کمبود بازیکن مواجه است. اگر سعید عزت‌اللهی نتواند با رضایتنامه از دانمارک برگردد و در صورتی سرلک برای خدمت سربازی راهی تیم نظامی شده یا به تیمی در خارج از ایران بپیوندد، آن وقت پرسپولیس باید به دنبال یک هافبک میانی دیگر در لیگ باشد. باید دید گزینه آلترناتیو یحیی برای این پست کدام بازیکن است؟

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...