هایجک اوبامیانگ؛ چلسی بازهم رودست می‌خورد؟

یونایتد در حالی وارد رقابت خرید مهاجم گابنی از بارسلونا می‌شود که به نظر می‌رسد کار انتقال اوبامیانگ به چلسی تمام شده است.
کدخبر (61782) | 05 شهریور 1401 | ساعت 09:52
0 144
هایجک اوبامیانگ؛ چلسی بازهم رودست می‌خورد؟
یونایتد در حالی وارد رقابت خرید مهاجم گابنی از بارسلونا می‌شود که به نظر می‌رسد کار انتقال اوبامیانگ به چلسی تمام شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با اینکه اریک تن‌هاگ از چند هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر هدایت یونایتد را بر عهده گرفته بود و می‌دانست فصل سختی در پیش دارد، اما خیلی دیر وارد صحنه نقل و انتقالات تابستانی شد و با فرض اینکه همه اهداف نقل و انتقالاتی او قابل دسترسی هستند، گزینه‌های دیگر را کنار گذاشته تا اکنون که 4 هفته از شروع فصل جدید می‌گذرد، این مربی هلندی همچنان به دنبال جذب یک مهاجم باشد. با این حال اطرافیانش می‌گویند که او از خرید یک مهاجم تراز اول ناامید و حتی حاضر شده برای جبران این خلا، به سراغ خرید مهاجم 33 ساله‌ای مانند اوبامیانگ برود. یونایتد در حالی وارد رقابت خرید مهاجم گابنی از بارسلونا می‌شود که به نظر می‌رسد کار انتقال اوبامیانگ به چلسی تمام شده اما بعید نیست تن‌هاگ با یک هایجک بتواند او را برای آمدن به اولدترافورد متقاعد کند. جیان‌لوکا دی‌مارتیو امیدوار است بتواند این انتقال را برای منچستری‌ها در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات، نهایی کند. اوبامیانگ بیشتر بخوانید: درخواست هواداران یونایتد؛ بگذارید پادشاه، پادشاه بماند چلسی در حال مذاکره بر سر قرارداد برای اوبامیانگ است اما برای رسیدن به توافق با مشکلاتی موجه شده است. پس از اینکه بارسلونا موفق شد روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد، به اوبامیانگ این اجازه را داد تا صورت داشتن پیشنهاد مناسب، نیوکمپ را ترک کند. این بازیکن اگرچه در ماه فوریه امسال به جمع کاتالان‌ها آمد اما مشکلات مالی فعلی بارسا مانع از آن شده تا بتوانند در کنار لواندوفسکی او را هم در اختیار داشته باشند. اوبامیانگ در طول دوران حضورش در بارسا، در 24 بازی 13 گل به ثمر رسانده است. به نظر بازگشت او به لیگ برتر انگلیس که به مدت 4 سال با پیراهن آرسنال در آن حضور داشت، قطعی است اما هنوز مقصد نهایی و جایی که او باید در آن بازی کند، مشخص نیست. اریک تن هاگ، می‌خواهد قبل از پایان مهلت مقرر فصل نقل و انتقالات، به گزینه‌های هجومی تیمش مهره جدیدی اضافه کند. توماس توخل هم اوبامیانگ را برای چلسی می‌خواهد اما هنوز توافقی محقق نشده است. آنتونی آژاکس بیشتر بخوانید: کاوانی و دو ستاره دیگر در رادار بارسلونا آینده کریستیانو رونالدو در منچستر همچنان نامشخص است و اگرچه ‌تن‌هاگ می‌تواند از آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد در خط حمله استفاده کند، اما به اعتقاد مربی هلندی، این دو نفر برای ادامه فصل و رقابت با غول‌های جزیره کافی نیستند. تا این مقطع از تابستان، یونایتد کاسمیرو، لیساندرو مارتینز، کریستین اریکسن و تایرل مالاسیا را به خدمت گرفته است. آنها نسبت به جذب آنتونی از آژاکس هم علاقه نشان داده و پیشنهاد 90 میلیون یورویی هم به باشگاه آژاکس ارائه کرده‌اند اما مورد پذیرش قرار نگرفته است. شنیده می‌شود شیاطین سرخ به سراغ یک ستاره دیگر یعنی مارکو آسنسیو هم رفته‌ و مذاکراتی با طرف مقابل داشته‌اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...