سرقت بزرگ در میلان؟ / اعتراض میلوس سارسف به نتایج استیج ایتالیا با استناد به کینگ کمالی!

میلوس سارسف مربی ریگان گرایمز در واکنش به دومی این بدنساز در فلکس پرو ویکند ایتالیا، تصویری از نظرات کینگ کمالی در رابطه با نتایج استیج را به اشتراک گذاشت.
کدخبر (228786) 21 شهریور 1402 | ساعت 10:17
0 812
میلوس سارسف مربی ریگان گرایمز در واکنش به دومی این بدنساز در فلکس پرو ویکند ایتالیا، تصویری از نظرات کینگ کمالی در رابطه با نتایج استیج را به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو روز قبل مسابقات بدنسازی فلکس پرو ویکند ایتالیا برگزار شد و در رقابت دسته اوپن، ناتان دی آشا بالاتر از ریگان گرایمز و سایرین در جایگاه نخست قرار گرفت و جواز مستر المپیا 2023 را به دست آورد. پیش از برگزاری این مسابقه نیز مشخص بود که شاهد یک رقابت جذاب و نزدیک خواهیم بود. در رقابت دسته اوپن، به جز دی آشا و گرایمز، بدنسازانی چون رومن فریتز، شومینگ یان و بلسینگ آوودیبو نیز حضور داشتند. در فراخوان پایانی و رقابت برای قهرمانی، ناتان دی آشا و ریگان گرایمز در کنار روی استیج حضور داشتند و در نهایت نیز ریگان گرایمز در جایگاه دوم قرار گرفت تا این بدنساز برای کسب جواز مستر المپیا 2023، در انتظار استیج بعدی و مسابقات قهرمانی اروپا در اسپانیا باشد.

سرقت بزرگ در میلان؟

از زمان اعلام نتایج این رقابت، برخی به نتیجه ثبت شده اعتراض داشتند و معتقد بودند که ریگان گرایمز لایق قهرمانی در این استیج بوده است. میلوس سارسف مربی ریگان بعد از اعلام نتایج این مسابقات با انتشار یک استوری به سبک و روش خود نسبت به نتایج نهایی این مسابقات معترض شد.

 صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


میلوس با انتشار تصویری از پیام‌‍‌های کینگ کمالی، بدنساز ایرانی‌الاصلی که سابقه حضور در چند دوره مستر المپیا را داشته، اعتراض خود به این موضوع را بیان کرد. در تصویری که سارسف به نقل از کمالی به اشتراک گذاشته، نظرات کینگ کمالی درباره مقایسه ریگان گرایمز و ناتان دی آشا قابل مشاهده است.
 اعتراض میلوس سارسف به نتایج استیج ایتالیا با استناد به کینگ کمالی!کمالی در این باره مدعی شده:
  • فیگور جفت بازو از جلو: با فاصله ریگان
  • فیگور لت از جلو: با فاصله ریگان
  • فیگور قفسه سینه: نزدیک، شاید ناتان
  • فیگور جفت بازو از پشت: ریگان
  • فیگور لت از پشت: ریگان
  • فیگور پشت بازو جانب: نزدیک
  • فیگور شکم و ران: ریگان
  • فیگور کول: ریگان
  • کاندیشنینگ: با فاصله کم، ناتان 
  • تقارن: ریگان
کمالی در ادامه خطاب به سارسف نوشته:
این قدر خوب نباش، اون [ریگان] باید برنده می‌شد. حتما اینو از طرف من بهش بگو و عشق و احترامم رو بهش منتقل کن.
سارسف نیز در این باره نوشته:
فکر کنم هر چی سنم میره بالاتر نرم‌تر میشم!

ریگان گرایمز؛ از سر و صدای اینستاگرامی تا درخشش روی استیج

ریگان گرایمز یک چهره محبوب در شبکه‌های اجتماعی است و در این استیج نشان داد که بدن او با آنچه در آپدیت‌ها از او دیده بودیم فاصله چندانی ندارد.
علی رغم آنکه بسیاری ریگان گرایمز را یک بدنساز اینستاگرامی می‌دانند، او در ایتالیا نشان داد که روی استیج نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و پکیج بدنی او نسبت به آن چه حدود دو سال قبل از وی دیده بودیم پیشرفت بسیار زیادی داشته است. ریگان البته در استیج ایتالیا بهترین کاندیشن ممکن را نداشت و همچنان در فیگور گیری‌های خود ضعف‌هایی دارد. بدون توجه به این موارد نیز ریگان جدی‌ترین مدعی قهرمانی در استیج بعدی در اسپانیا است و با برطرف کردن این ضعف‌ها، سهمیه مستر المپیا برای او تضمینی خواهد بود. جدیدترین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...