هنرمندان بالای 50 سالی که از همیشه زیباتر هستند

بسیاری از هنرمندان هستند که با وجود اینکه به ۵۰ سال رسیده‌اند، اما احساس زیبایی می‌کنند.
کدخبر (222338) | 03 شهریور 1402 | ساعت 12:32
0 146
هنرمندان بالای 50 سالی که از همیشه زیباتر هستند
بسیاری از هنرمندان هستند که با وجود اینکه به ۵۰ سال رسیده‌اند، اما احساس زیبایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از سلما هایک گرفته تا جی لو، در این مطلب به سلبریتی‌هایی می‌پردازیم که به نیم قرن زندگی خود رسیده‌اند، اما هیچ‌وقت بهتر از امروزشان به نظر نمی‌رسیدند و راز جوان ماندنشان را بررسی می‌کنیم.

  • جنیفر لوپز، 54 ساله
این ستاره لاتین از رژیم غذایی فوق‌العاده سالم و ارگانیکی که توسط سرآشپز مخصوصش برایش تهیه می‌شود، استفاده می‌کند و آب زیادی هم می‌نوشد. جی لو برای رسیدن به هیکل معروف خود، پنج بار در هفته و با دو مربی، تمرینات ورزشی سریع و شدیدی مثل بوکس و پرش اسکات انجام می‌دهد. او تأکید دارد که زیبایی و هیکلش کاملاً طبیعی است و در سال 2021 گفت:
من هرگز بوتاکس تزریق نکرده یا جراحی انجام نداده‌ام.
به جای استفاده از روش‌های مصنوعی برای زیبایی، این خواننده که مادر دو فرزند است، برای حفظ زیبایی طبیعی‌اش از خواب کافی، ضدآفتاب و محصولات مراقبت از پوست خودش، یعنی برند J.Lo Beauty، استفاده می‌کند. او می‌گوید:
به زنان گفته شده که در سن خاصی زیبایی و جذابیتشان را از دست می‌دهند. من فهمیدم که واقعیت کاملاً برعکس است. اگر تلاش کنید، می‌توانید به‌عنوان یک فرد از نظر جسمی، ذهنی و احساسی بهتر شوید.
  • جنیفر آنیستون، 54 ساله
او از زمان سریال فرنذز تغییر زیادی کرده اما شکی نیست که جنیفر آنیستون برای اینکه به بهترین شکل ممکن ظاهر شود، تلاش زیادی می‌کند. او 16 ساعت در روز چیزی نمی‌خورد و بعد آب کرفس، آووکادو و ماهی آزاد می‌خورد. جنیفر بیشتر روزها در باشگاه خانگی‌اش ورزش می‌کند و برای خوش‌هیکل ماندن، زمان تمریناتش را بین تمرینات قدرتی، باند کششی مقاومتی، کتل بل و پیلاتس تقسیم می‌کند. او تمریناتش را با 42.8 میلیون دنبال کننده اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. او برای زیبایی و درخشش صورتش، از سونای مادون قرمز که گردش خون را افزایش و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد، استفاده می‌کند. او در اسموتی صبحگاهی‌اش هم از مکمل کلاژن مصرف می‌کند. او می‌گوید:
روش زندگی من این است: لذت بردن از سنم و اینکه به جای نگاه کردن به پیری به‌عنوان یک نکته منفی، به اینکه چه امتیازی است، نگاه کنم. همه ما پیر می‌شویم.
  • هایدی کلوم، 50 ساله
هایدی در ماه ژوئن به 50 سالگی رسید، اما ظاهراً بدنش همانی است که او را در دهه 20 سالگی به سوپرمدل تبدیل کرد. اما چطور؟ هایدی که مادر چهار فرزند است، می‌گوید که رژیم غذایی سالمی دارد و بیشتر از غداهای خانگی استفاده می‌کند. او گفت:
فکر می‌کنم وقتی زیاد بیرون غذا می‌خورید، نمی‌دانید چه موادی در آن غذا استفاده شده است.
او بدن زیبایش را ازطریق یوگا و شنا حفظ می‌کند. وقتی صحبت از مراقبت از پوست باشد، هایدی، که با تام کاولیتز، نوازنده 33 ساله ازدواج کرده، روتین ساده‌ای شامل شستن صورت خود با شامپو بچه، استفاده از ضدآفتاب فراوان و سرم‌های مرطوب‌کننده شب دارد. او می‌گوید:
از درون، احساس می‌کنم ۲۵ ساله هستم.
  • نائومی کمبل، 53 ساله
یکی از افسانه‌ای‌ترین سوپرمدل‌های تمام دوران، نائومی، به‌خاطر ترکیبی از ژن‌های خوب و سبک زندگی بسیار منظم، هنوز در اوج است. او قبلاً گفته بود که فقط یک وعده غذایی در روز می‌خورد تا هیکل قشنگش را حفظ کند و اخیراً سرآشپز خصوصی او، شان جان، که بیش از یک دهه سرآشپزش بوده، گفته که چون او گیاهخوار است، لبنیات، گلوتن یا مرغ نمی‌خورد. او الکل هم نمی‌نوشد. نائومی می‌گوید که بوتاکس یا ژل تزریق نکرده و نیازی هم به آن‌ها ندارد.
مادربزرگ من ژن فوق‌العاده‌ای دارد و فقط یک چین روی صورتش هست.
اما او روتین زیبایی جالبی دارد:
من هرروز پاکسازی و اسکراب می‌کنم، هر شب آرایشم را پاک می‌کنم. دائماً از مرطوب‌کننده استفاده می‌کنم. سعی می‌کنم وقتی کار نمی‌کنم، اصلا آرایش نکنم.
او گرچه یک مادر شاغل و مجرد با دو فرزند زیر دو سال است (اولین بار در سال 2021 و در سن 50 سالگی مادر شد و دو ماه پیش هم صاحب فرزند دومش شد)، اما تمرینات شدیدی مثل اسکات با توپ طبی، TRX و بوکس را برای روی فرم نگهداشتن کل بدنش انجام می‌دهد و ویدئوهایش را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید:
من نگران عدد سنم نیستم. رابطه من با پیری خوب است.
  • سلما هایک، 56 ساله
با توجه به برنامه کاری شلوغش، این بازیگر برای حفظ هیکل زیبایش به پیاده‌روی با سگ‌هایش، شنا در دریا و انجام یوگای ترمیمی متکی است. سلما هایک با تاجر فرانسوی، فرانسوا - هانری پینو، ازدواج کرده و صاحب یک فرزند است. هایک به‌قدری آبمیوه دوست دارد که مالک شرکت آبمیوه‌گیری خودش با نام Cooler Cleanse است. او می‌گوید:
من دوست ندارم رژیم بگیرم و بلد هم نیستم. بعد از رژیم پاکسازی با آب‌میوه، انگیزه می‌گیرم که سالم‌تر غذا بخورم و از روی احساس غذا نخورم.
برای داشتن پوست بی‌عیب و نقصش، او به ماساژهای منظم و پاکسازی پوست با روغن نارگیل و گلاب بسیار معتقد است. سالما همچنین از ماسک صورت LED و درمان‌های میکروفرکانس استفاده می‌کند. او که به طرز جالبی، مشکلی با نمایان شدن نشانه‌های پیری‌اش ندارد، مرتباً سلفی‌هایی را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد که چین و چروک و موهای خاکستریش را نشان می‌دهد. او می‌گوید:
فکر می‌کردم پیرتر شدن به این معنی خواهد بود که دیگر نمی‌توانم کار کنم. من دارم کار می‌کنم. فکر می‌کردم که پیر شدن شاید به این معنی باشد که دیگر عاشق نباشم. من عاشق هستم. باید بگویم که پیر شدن را زیبا دیدم.
  • کلودیا وینکلمن، 51 ساله
موهای چتری معروفش، استفاده آزادانه‌اش از خط چشم و اخلاق عاقلانه‌اش باعث شده کلودیا همیشه از آنچه که هست، جوان‌تر به‌نظر برسد. اما این ستاره تلویزیونی طرفدار ورزش کردن نیست و یکبار به شوخی گفت:
یک بار به یوگا رفتم و فقط چهار دقیقه دوام آوردم. من اهلش نیستم.
هنرمندان بالای 50 سالی که از همیشه زیباتر هستند اما تس دالی، که به‌همراه کلودیا مجری برنامه Strictly است، گفت که کلودیا برای حفظ اندامش کافئین و مواد شیرین نمی‌خورد. او می‌گوید:
کلودیا شکر نمی‌خورد. من هرگز ندیده‌ام که او شیرینی بخورد.
هنرمندان بالای 50 سالی که از همیشه زیباتر هستند وینکلمن که صاحب دو فرزند است، گفته که یکبار بوتاکس تزریق کرده است.
من یک بار بوتاکس را امتحان کردم، اما در عین حال هم ترسیده بودم و هم متعجب. دوست ندارم هیچ کدام از این احساسات را داشته باشم.
او می‌گوید:
من عاشق 50 سالگی هستم. همه چیز از نظر فیزیکی در حال خراب شدن است، مثل این است که پوست من الان کاملاً از کاغذ کرپ ساخته شده، چه کسی می‌دانست اینجوری می‌شود؟
آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...