واکنش بهروز تابانی به قهرمانی در آرنولد کلاسیک برزیل ؛ خوشحالم که شرمنده مردم نشدم

بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد که در مسابقات حرفه ای آرنولد کلاسیک برزیل 2023 به قهرمانی دست یافت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.
کدخبر (168391) 29 فروردین 1402 | ساعت 23:38
6 525
بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد که در مسابقات حرفه ای آرنولد کلاسیک برزیل 2023 به قهرمانی دست یافت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، بهروز تابانی بدنساز 30 ساله ایرانی در مسابقات حرفه‌ای آرنولد کلاسیک برزیل 2023 موفق به کسب قهرمانی شد و مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را دریافت کرد و امیدوار است با صدور ویزای آمریکا موفق به حضور در این رقابت‌ها شود. او سال گذشته نیز موفق به کسب چنین مجوزی شده بود با این حال به دلیل مشکلات مربوط با ویزا موفق به حضور در مستر المپیا 2022 نشد. این بدنساز که اصالت سرابی دارد پس از موفقیتی که در برزیل کسب کرده اقدام به انتشار محتواهایی در صفحه شخصی اینستاگرامش کرده است. تابانی از سال 2021 در رقابت‌های حرفه‌ای حضور دارد. نخستین حضور او در مسابقات حرفه‌ای در همان سال به مقام سومی وی در مسابقات رومانی ختم شد، مسابقاتی که او در سال 2022 موفق به قهرمانی در آن شد.

نتایج آرنولد کلاسیک برزیل 2023 / بهروز تابانی قهرمان شدتابانی در مدت زمان باقی مانده تا شروع مستر المپیا 2023 خود را برای حضور پرقدرت در این مسابقات آماده خواهد کرد. این بدنساز ایرانی تمریناتی زیر نظر میلوس سارسف چهره برجسته دنیای بدنسازی و مربی سامسون داودا، قهرمان آرنولد کلاسیک 2023، داشته است. سارسف سال گذشته واکنش تندی به عدم صدور ویزای این بدنساز ایرانی از خود نشان داد و خواهان رفع مشکلات مربوط به حضور ورزشکاران ایرانی در آمریکا شد.

واکنش های بهروز تابانی به قهرمانی در آرنولد کلاسیک برزیل

تابانی بعد از قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی با انتشار ویدیویی از حضور خود روی استیج مسابقات و فیگورگیری انفرادی‌اش نوشت:
خدایاا خیلی دوست دارم خیلییییی خوشحالم که شرمنده دوستان و مردم‌ عزیز کشورم ایران نشدم. این مسابقه سختی ها و بی تجربگی های زیادی برام داشت ولی حاضر بودم اگه نبرم دیگه روی زمینم نباشم! خدایا هزاران بار شکرت تونستم بازم دل عزیزانمو شاد کنم دوستدار همیشگیتون بهروز 😍✌️
  او در پست دیگری که مشترکا با وحید اکبرزاده مربی خود آن را به اشتراک گذاشته از افرادی که در مسیر این قهرمانی او را حمایت کرده‌اند تشکر کرده است:
خدایا شکرت 🙏 تبریک به شما عزیزان و تشکر فروان برای انرژی مثبت و دعای خیر همه شما دوستان و عزیزان 🙏❤️
واکنش بهروز تابانی به قهرمانی در آرنولد کلاسیک برزیل ؛ خوشحالم شرمنده مردم نشدم

بهروز تابانی : از خودم تشکر می کنم چون کم نیاوردم!

بهروز تابانی در آخرین پست اینستاگرامی خود با به اشتراک گذاشتن ویدیویی از فیگورگیری بدنسازان حاضر در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی روی استیج این مسابقات، متن زیر را در کپشن پست خود قرار داده است:
صبر، شجاعت و ایمان، استقامت…! خداوند هیچ‌گاه به شما چیزی نمی‌دهد که نتوانید از پس آن برآیید. جا داره یه تشکر ویژه از خودم بکنم چون توی سخت ترین شرایط و مراحل زندگیم کم نیاوردم و بازم ادامه دادم. و از خدای خود شاکرم که انسان های بزرگی رو سر راهم قرار داد که همگی باعث پیشرفت بنده بودن تشکرو قدردانی میکنم از همه بزرگواران عزیزم. مردم خوب کشورم ایران باعث و فخر و امید و انگیزه من هستین. دوستون دارم. کوچیک همه شما بزرگان✌️
  گفتنی است مستر المپیا ۲۰۲۳ از ۱۱ تا ۱۴ آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و هادی چوپان و بهروز تابانی دو بدنساز ایرانی هستند که تا بدین لحظه مجوز حضور در این مسابقات را دریافت کرده‌اند. هادی چوپان مدافع عنوان قهرمانی دسته آزاد است و این روزها در سکوت خبری تمرینات خود را پیگیری می‌کند. تابانی نیز در تلاش خواهد بود تا برای اولین بار در بالاترین سطح مسابقات بدنسازی شرکت کند و از تجارب قبلی خود در میادین بین‌المللی بهره ببرد.
در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
اکبرزاده سلطان سکه تو چی میخوای از بدنسازی،پاشو برو ول کن،با همه عکس داری،با چوپان با تابانی با هرکی موفق میشه میری زرتی عکس میگیری،که چی؟ هزار تومن علم نداری،جیبت ته نداره،فقط رو داری. اسحاق قویدل و کردی زیر خاک بست نبود مردک
کاربر سایت
04 شهریور 1402
آقای تابانی بنده هیچ سررشته ای تواین حرفه ندارم ولی احساس میکنم از سینه یه مقدارضعیف هستی اگه میخوای قهرمان بشی بایدنقص های بدن توبدونی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
افتخار میکنیم به همه قهرمان‌های کشورمان انشاالله خدا به همتون عزت بده💙
کاربر سایت
04 شهریور 1402
یاشاسین آذربایجان یاشاسین ایران
کاربر سایت
04 شهریور 1402
در حد ده نفر برتر مستر المپیا نیست ، فعلا زوده برای روی استیج مستر المپیا ، ضعفهای زیادی در نقاط پا و سینه و پشت و کول داره ، با فیگورهای هادی چوپان مقایسه کنید تا متوجه بشید فرق قهرمان مستر المپیا با قهرمان یک مسابقه ی درجه ۳ جهانی در چیه ، فعلا تا سالهای سال افتخاری که هادی چوپان برای ایران به ارمغان اورد تکرار نشدنیه و حاصل دهها سال تلاش و جنگ و مسابقه ی هادی عزیزه ،
کاربر سایت
04 شهریور 1402
آقای تابانی باعث افتخاره اما دو سه سال دیگه باید کار کنه تا بتونه بره برای مستر المپیا به نظرم نره بهتره این بدن خیلی کار داره . ایشالا که موفق میشه اما به هیچ وجه با هادی چوپان مقایسه نکنید . با یه سرچ ساده میشه متوجه این همه اختلاف بشید .
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...