واکنش بهروز عطایی به اختلاف عبادی پور و موسوی در تیم ملی والیبال

بهروز عطایی در مصاحبه ای عنوان کرد: رقیب ایران در بازی‌های آسیایی، چین، قطر و ژاپن هستند و نسبت به آن‌ها شناخت داریم. سعی می‌کنیم از مقام قهرمانی خود دفاع کنیم.
کدخبر (227147) | 14 شهریور 1402 | ساعت 18:16
0 168
واکنش بهروز عطایی به اختلاف عبادی پور و موسوی در تیم ملی والیبال
بهروز عطایی در مصاحبه ای عنوان کرد: رقیب ایران در بازی‌های آسیایی، چین، قطر و ژاپن هستند و نسبت به آن‌ها شناخت داریم. سعی می‌کنیم از مقام قهرمانی خود دفاع کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، بهروز عطایی در نشست خبری تیم های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو که امروز (سه‌شنبه 14 شهریور) در کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: بازی‌های آسیایی برای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و توقع آن‌ها این است که با تمام توان در مسابقات پیش رو حاضر شویم. فشار مسابقات در رشته والیبال بالا است و شاید قصد نداشتیم با تمام توان در این مسابقات شرکت کنیم، اما تابع تصمیم و توقع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم. در مجموع امیدوارم با شرایط خوبی در مسابقات حاضر شویم.

تکذیب اختلاف بین میلاد عبادی پور و محمد موسوی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به شایعاتی در خصوص خط خوردن میلاد عبادی‌ پور و اینکه گفته می‌شود علت آن اختلاف این بازیکن با سیدمحمد موسوی است، گفت: مجاری اطلاعات را به ما هم بگویید. خوشبختانه هیچ اختلافی بین بازیکنان نیست. میلاد در ایتالیا دچار مصدومیت سنگین شد و این مانع همکاری او شد. تولد فرزندش هم مزید بر علت شد تا در اختیار تیم ملی نباشد. تا 40 روز قبل از قهرمانی آسیا هم این آسیب را داشت و کاملا رفع نشده بود. توقع کادر فنی یک میلاد فوق‌العاده آماده بود و این عدم آمادگی باعث شد او در کنار تیم نباشد. عطایی تصریح کرد: هیچ بازیکنی را خط نزدیم. یک ترکیب 30 نفره داریم که در مراحل مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنیم. با توجه به توقع جامعه والیبال، خیلی از مسابقات را نمی‌توانیم با ترکیب دوم برویم. میلاد از بزرگان والیبال است و رابطه‌ای شبیه به پدر و پسری داریم. قطعا در آینده او شرایط مناسب‌تری به‌دست خواهد آورد البته بعید می‌دانم به انتخابی المپیک برسد، اما اسمش در فهرست تیم ایران هست. وی افزود: والیبال یک ورزش گروهی است و نبود یا عملکرد هر بازیکن می‌تواند در روند تیم اثر منفی بگذارد. نبود میلاد و محمد موسوی قطعا اثر منفی خود را دارد. کیفیت بازی‌ها را بازیکنان بزرگ بالا می‌برند. در قهرمانی آسیا عملکرد تیم ایران خوب نبود. به هر حال ترجیح من این است که بازیکن بزرگی مثل میلاد و محمد موسوی در بهترین وضعیت در خدمت تیم ملی باشند.

واکنش بهروز عطایی به اختلاف عبادی پور و موسوی در تیم ملی والیبال بهروز عطایی : با هیچ کادری مشکلی ندارم

عطایی در خصوص تقویت کادرفنی، کاریزماتیک بودن شخصیتش و این که حرف فرد دیگری را قبول ندارد، گفت: فقط توتولو مربی خارجی تیم ایران بود. من می‌خواستم به عنوان یک دستیار از او استفاده کنم، ولی نگاه توتولو متفاوت بود و اختلاف شخصی‌ای نداشتیم. در خصوص تقویت کادرفنی هم بگویم که اساسا من نسبت به کلمه «مربی» گارد دارم، چون صحبت از دستیار می‌کنیم و من به کمک مربی نیاز دارم. متاسفانه در این برهه مربیان خوب مشغول کار هستند و پاول هم قراردادش تا پایان لیگ ملت‌ها بود. در نهایت باشگاه فشار آورد که او برگردد. هیچ وقت با کادری که بتواند کمک کند، مشکلی ندارم. وی در مورد وجود نگرانی‌هایی برای باخت تیم ایران به تیم دوم ژاپن در بازی‌های آسیایی، گفت: به همه رقبا احترام می‌گذاریم و تیم دوم ژاپن هم قدرتمند است. رقیب ایران در بازی‌های آسیایی، چین، قطر و ژاپن هستند و نسبت به آن‌ها شناخت داریم. سعی می‌کنیم از مقام قهرمانی خود دفاع کنیم. عطایی با بیان این‌که تیم ملی متحد و منسجمی داریم اما مدتی است که خوب بازی نمی‌کند، گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین شرایط را داشته باشیم. قطعا مقصر اصلی شکست من هستم و بنده و تیم همراه من تلاش می‌کند شرایط را تغییر دهد. باید نگرانی باخت در ابتدای کار درون تیم از بین برود. بحث تاکتیکی و تکنیکی نداریم و باید به خود باوری برسیم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.   آخرین اخبار ورزش والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...