واکنش جالب کلوپ به شایعه حضور امباپه در لیورپول

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول توضیحاتی در خصوص جذب کیلیان امباپه مطرح کرد.
کدخبر (214637) | 09 مرداد 1402 | ساعت 16:22
0 157
واکنش جالب کلوپ به شایعه حضور امباپه در لیورپول
یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول توضیحاتی در خصوص جذب کیلیان امباپه مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، آینده کیلیان امباپه در حال حاضر یکی از داغ‌ترین موضوعات دنیای فوتبال بوده و بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره آن بسیار داغ است. امباپه که اعلام کرده قراردادش را تمدید نمی‌کند 12 ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد شد و پی‌اس‌‌جی مایل است او را همین امسال به فروش برساند. درحالیکه به نظر می‌رسد مقصد نهایی ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید باشد اما از چند باشگاه دیگر به خصوص چند باشگاه لیگ برتر انگلیس هم به عنوان مقاصد امباپه نام برده شده است. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن او به لیورپول مطرح شد و حتی ادعا شده بود که یورگن کلوپ شخصا با امباپه تماس گرفته و از او برای پیوستن به قرمزهای بندر لیورپول درخواست کرده است. یورگن کلوپ بالاخره سکوتش را درباره این شایعات شکست و گفت:

ما به این خبرها می‌خندیم. این را می‌توانم بگویم که به نظرم امباپه بازیکن خیلی خوبی است ولی شرایط اقتصادی لازم برای جذب او اصلا به ما نمی‌خورد. نمی‌خواهم این داستان‌های جذابی که دارند می‌سازند را خراب کنم ولی تا جایی که می‌دانم در این خبرها هیچ واقعیتی نیست.
واکنش جالب کلوپ به شایعه حضور امباپه در لیورپول سرمربی لیورپول در ادامه گفت:
البته این احتمال هم هست که کسی در باشگاه دارد پشت صحنه کاری انجام می‌دهد و می‌خواهد من را غافلگیر کند ولی این اتفاق در هشت سالی که اینجا هستم حتی یک بار هم رخ نداده. پس اگر این دفعه بشود بار اول خواهد بود.
آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...