واکنش جنجالی کانر مک گرگور به صحبت‌های مایکل چندلر؛ هر شب الکل می‌خورم!

کدخبر (225301) | 09 شهریور 1402 | ساعت 11:54
0 147
واکنش جنجالی کانر مک گرگور به صحبت‌های مایکل چندلر؛ هر شب الکل می‌خورم!
کانر مک گرگور نسبت به صحبت‌های مایکل چندلر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همه‌ی طرفداران بی‌صبرانه منتظر برگزار شدن مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر هستند. مبارزه‌ای که درگیر حواشی زیادی شده و همچنان تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

مک گرگور – چندلر در رویداد UFC 296 ؟

اخیرا کانر اعلام کرده بود که میخواهد در رویداد UFC 296 مبارزه کند اما این اجازه را به او نداده‌اند که باعث عصبانیت او شده بود. حالا او در صفحه شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی X ، عکسی از روزشمار خود سازمان UFC به اشتراک گذاشت که به رویداد UFC 296 اشاره داشت و باعث شد بیشتر از قبل به شایعات برگزاری این مبارزه در آن رویداد دامن زده شود.

مصاحبه مایکل چندلر و واکنش کانر

مایکل چندلر که بی‌توجه به شایعات و حواشی، سخت مشغول تمرین کردن میباشد و فیلم تمرینات سنگین خود را به صورت مستمر در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد. در مصاحبه اخیرش از آماده‌سازی برای مبارزه با کانر صحبت کرد و گفت:

به این وقفه در مبارزاتم احتیاج داشتم تا قوی‌تر برگردم. بهترین کمپ تمرینی‌ام برای مبارزه با کانر رو سپری می‌کنم.

این صحبت‌ها بدون واکنش باقی نماند و کانر در جواب به او نوشت:

هر شب الکل می‌خورم و مست می‌کنم ولی با این وجود بازم دخلتو میارم.

واکنش جنجالی کانر مک گرگور به صحبت‌های مایکل چندلر؛ هر شب الکل می‌خورم!هواداران کانر مک گرگور پس از مصدومیت شدید او در مبارزه سوم در مقابل داستین پوریر از او خواستند که مانند سابق با انگیزه و متعهد به تمرینات منظم باشد و یک بازگشت باشکوه را رقم بزند و با شنیدن چنین جملاتی خیلی خوشحال نخواهند شد. از طرفی کانر به درگیری‌های لفظی سنگین و جنگ‌های روانی معروف است و ممکن است این صحبت‌های او صرفا یک بازی روانی با مایکل چندلر باشد. هر چه که هست باید منتظر باشیم و ببینیم که سرنوشت این مبارزه چه خواهد شد. آیا اصلا برگزار خواهد شد؟ و از آن مهم تر چه نسخه ای از کانر رو در قفس مبارزات شاهد خواهیم بود؟ آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...