بحران تست دوپینگ ادامه دارد؛ کانر مک گرگور : به من اجازه مبارزه نمی دهند!

کانر مک گرگور که قرار است بعد از حدود 2 سال به مبارزات UFC بازگردد، در صفحه شخصی خود اعلام کرد که عده ای چشم دیدن او را ندارند و به او اجازه مبارزه نمی دهند.
کدخبر (223423) | 03 شهریور 1402 | ساعت 23:24
0 246
بحران تست دوپینگ ادامه دارد؛ کانر مک گرگور : به من اجازه مبارزه نمی دهند!
کانر مک گرگور که قرار است بعد از حدود 2 سال به مبارزات UFC بازگردد، در صفحه شخصی خود اعلام کرد که عده ای چشم دیدن او را ندارند و به او اجازه مبارزه نمی دهند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک گرگور فوق ستاره ی ایرلندی دنیای ام ام ای و مبارز سازمان UFC که قبلا گفته بود می خواهد در ماه دسامبر پس از دوری 2 ساله به قفس مبارزات برگردد، در صفحه ی شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر مدعی شد که به او اجازه ی مبارزه کردن نمی دهند. کانر مک گرگور گفته است:

خانم ها و آقایان. این ها به من مبارزه نمی دن. من منتظر بودم که مبارزم در رویداد UFC 296 (26 آذر ماه) اعلام بشه ولی اینا بهم اجازه ی مبارزه نمی دن. من در اوج قدرت و در اوج این ورزش هستم ولی اونا چشم دیدن منو ندارن. هیچوقت نداشتن. احتمالا اوایل سال آینده ی میلادی مبارزه کنم.

کانر مک گرگور : به من اجازه مبارزه نمی دهند!

کانر مک گرگور مشکل دوپینگ دارد؟

این صحبت ها در حالیست که کانر پس از شکستگی پا در مبارزه سومش در مقابل داستین پوریر، اعلام بازنشستگی کرده بود و در تست‌های دوپینگ حاضر نشده بود. طبق قوانین سازمان ضد دوپینگ آمریکا (USADA) مبارزی که اعلام بازنشستگی می کند و دوباره می‌خواهد به مبارزات برگردد باید حداقل 6 ماه در اختیار سازمان باشد و هر زمان که از او درخواست شد تست دوپینگ بدهد تا مجوز مبارزه برای او صادر شود. اما کانر هنوز حاضر به دادن تست دوپینگ نشده است و با توجه به بازه ی زمانی تا رویداد UFC 296 که کمتر از 6 ماه مانده، نمیتواند در آن رویداد مبارزه کند.

کانر مک گرگور : به من اجازه مبارزه نمی دهند!

چرا مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر برگزار نشد؟

قرار بر این بود که پس از اتمام تورنومنت TUF، مربیان هر دو تیم که کانر مک گرگور و مایکل چندلر بودند ، در قالب یک مبارزه به مصاف یکدیگر بروند. اما به دلیل نامشخص بودن وضعیت دوپینگ کانر، همچنان این مبارزه برگزار نشده و به تعویق می افتد. از آن طرف مایکل چندلر چندان به دوپینگ کانر اهمیت نمی دهد و در صحبت هایش گفته است که اصلا اهمیت نمی دهد که کانر با دوپینگ وارد قفس می شود یا نه. او فقط می خواهد با کانر مبارزه کند و به این مسائل اهمیتی نمی دهد. هرچند مشخص نیست که منظور کانر از اینکه «این ها» به من مبارزه نمی دهند چه کسانی هست. آیا خود سازمان UFC مخالفتی دارد یا همان سازمان ضد دوپینگ مجوز مبارزه صادر نمی کند. شاید هم اتفاقاتی در پشت پرده در حال رخ دادن میباشد که ما از آن خبر نداریم. به هرحال طرفداران پرشمار کانر، منتظر بازگشت اسطوره شان به قفس مبارزات هستند و برای آن لحظه شماری می کنند. آخرین اخبار از هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...