دلخوری مادر رونالدو از جورجینا رودریگز / آتش اختلافی که خاموش نشد

رابطه جورجینا رودریگز و مادر کریستیانو رونالدو بعد از یک اتفاق ساده، به سردی گرایید.
کدخبر (168657) | 30 فروردین 1402 | ساعت 16:00
0 1317
دلخوری مادر رونالدو از جورجینا رودریگز / آتش اختلافی که خاموش نشد
رابطه جورجینا رودریگز و مادر کریستیانو رونالدو بعد از یک اتفاق ساده، به سردی گرایید.

به گزارش سرخ نیوز، سردی رابطه جورجینا رودریگز و مادر کریستیانو رونالدو، بر کسی پوشیده نیست و تقریبا همه می‌دانند که اختلافاتی بین این دو وجود دارد. حتی شنیده‌هایی مبنی بر عدم رضایت ماریا دلورس دوس سانتوس آویرو (مادر کریستیانو رونالدو) از رابطه فرزندش با جورجینا وجود دارد.

ریشه درگیری جورجینا و ماریا دلورس؛ یک تغییر دکوراسیون ساده!

اما چرا رابطه جورجینا رودریگز و ماریا دلورس بهم خورد؟ ماریا دلورس از روزهای ابتدایی آشنایی پسرش با جورجینا، به او اخطار داد که این دختر آرژانتینی تنها چشم به ثروت او دارد که البته به‌نظر می‌رسد CR7 به توصیه مادرش توجهی نداشته و حالا دو فرزند مشترک با جیو رودریگز دارد. با این ذهنیت منفی نسبت به جورجینا، رابطه این دو زمانی وارد تنش شد که شریک زندگی کریستیانو رونالدو تغییر دکوراسیونی در خانه این ستاره پرتغالی ایجاد کرد؛ عمارتی که حالا برای اجاره لیست شده است.

دلخوری مادر رونالدو از جورجینا رودریگز / آتش اختلافی که خاموش نشد

کریستیانو رونالدو پس از آشنایی با جورجینا رودریگز، از او خواست تا با یکدیگر زندگی کنند. پس از آغاز زندگی مشترک آن‌ها، رونالدو به جورجینا اجازه داد تا دکوراسیون خانه را به سلیقه خودش تغییر دهد و این هیزمی بر آتش رابطه او با مادر کریستیانو بود، چرا که مدل آرژانتینی در جریان ایجاد تغییرات، تابلویی از جنس موزاییک را از سالن نشیمن خارج و به گاراژ منتقل کرد.

این تابلوی سفارشی از جنس طلا، طوری به نظر می‌رسید که انگار پرتره کریستیانو رونالدو و مادرش است و محل قرارگیری آن در خانه رونالدو، طوری بود که بلافاصله پس از ورود، مورد رویت قرار می‌گرفت. یافتن این تابلو در گاراژ مانند چیزی دور انداخته شده، شوک بزرگی برای ماریا دلورس که بسیار به آن علاقه داشت، محسوب می‌شد.

مادر کریستیانو رونالدو می‌خواست پسرش را سقط کند!

کریسیتانو رونالدو همیشه از بدرفتاری‌های پدرش با مادرش، ناراحت بود. پدر کریسیتانو که به الکل اعتیاد داشت، درس عبرتی برای فرزندش شد تا هرگز لب به نوشیدنی‌های الکلی نزند و از آن‌ها دور باشد. علاقه بسیار رونالدو به مادرش بر کسی پوشیده نیست و او باعث شد تا ستاره پرتغالی به رابطه ۵ ساله خود با ایرینا شایک، مدل مشهور روسی پایان دهد؛ چرا که شنیده می‌شود ایرینا با ماریا دلورس رفتار خوبی نداشته است.

دلخوری مادر رونالدو از جورجینا رودریگز / آتش اختلافی که خاموش نشد

ماریا دلورس دوس سانتوس آویرو اما در کتاب زندگی خود، اعتراف کرده که در زمانی که کریسیتانو را حامله بود، قصد سقط جنین داشت. او در این کتاب گفت که حتی یک بار مقدار زیادی مشروبات الکلی مصرف و پس از آن شروع به دویدن کرد تا زمین بخورد و کریستیانو سقط شود، اما ناکام ماند. او حتی برای سقط جنین رسمی نیز اقدام نمود اما پزشک او از این تصمیم حمایت نکرد و او را منصرف ساخت.

اگر تصمیم مادر کریستیانو رونالدو مبنی بر سقط فرزندش عملی می‌شد، جهان یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ را از دست می‌داد اما حالا ستاره پرتغالی یک مرد خانواده‌است که نه تنها از مادرش، بلکه از فرزندان و شریکان زندگی‌اش نیز محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...